Moderátoři: Olda, martin_100, Leoš H, Globe, Chomuťák

Odpovědět
suno
Příspěvky: 2
Registrován: čtv pro 05, 2019 6:13 am

Kerax problem s prívodom paliva

Příspěvek

Pozdravujem, mám problem s privodom paliva na Kerax 370dci. Keď napojim prívod priamo pred ručné čerpadlo tak hneď naťahám naftu a nastartujem ale keď napojím prívod tam kde ma byť (do tej kocky) tak mi vôbec nejde naťahať palivo, pumpička ide stále ľahko, niekde asi prisáva vzduch. Je tam napojený prepad z trysiek, neviem či tade môže ťahať vzduch?! a neviem funkciu tej kocky...
Ďakujem


Obrázek


Obrázek
pát pro 27, 2019 3:31 pm

Karel334
Příspěvky: 1448
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Re: Kerax problem s prívodom paliva

Příspěvek

pravděpodobně ta kostka bude zpětný ventil a tam asi budeš muset začít výměnou. Ale než začneš něco opravovat typem pokus a omyl je potřeba to napíchnout na diagn. Ty profi ukážou, kde ti padá tlak paliva na nízkotlaku.můj odhad je na vadné asi dva vsřikovače který neudrží tlak a pouští ho zpět do přepadu.
čtv led 02, 2020 8:50 am

suno
Příspěvky: 2
Registrován: čtv pro 05, 2019 6:13 am

Re: Kerax problem s prívodom paliva

Příspěvek

Mám originál Renault Trucks diagnostiku - Diag NG3 a ukázala nízky tlak paliva na prívode a to je asi tak všetko.
Všetko je už pomené, od nádrže nová trubka, nová kocka na chladiči riadiacej jednotky kadiaľ prechádza palivo a komplet všetky hadičky/trúbky až po ručné čerpadlo. Keď na motore odkrutim prepad trysiek (ktorý vracia palivo pred ručné čerpadlo) a trubku zapchám prstami tak hneď ide palivo naťahať, ale akonáhle prepad pripojím spat na motor tak už pumpicka ide ľahko lebo odtiaľ prisáva vzduch. Nedáva mi to zmysel..
Vstrekovače a vstrekovacie čerpadlo sú po repase, podávacie čerpadlo je nové, ručné čerpadlo nové. Ešte zvažujem pretlakový ventil na vstrekovacej lište ale nedávam tomu veľkú nádej
sob led 04, 2020 11:34 pm

Karel334
Příspěvky: 1448
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Re: Kerax problem s prívodom paliva

Příspěvek

Přetlakový ventil na liště je asi další pokus a omyl za 200e. ´Tento problém startu jsem řešil také, a po výměně věcí okolo nafty a pod. to padlo na vstřikovače které upouštěly tlak do přepadu a jen při teplém motoru. I repas vstřikovačů nemusí být vždy ok. Taky bych to nejdříve natáhnul z nádrže přez tankovací otvor (bez plováku) přímo na čerpadlo a startovacím sprejem bych to uvedl do chodu bez filtrů pumpičky a pod. A dál když po vypnutí motoru to tlak neudrží začnu znova třeba tím ventilem na liště vysokotlaku, tím budeš mít jistotu že po trase z nádrže je to ok.
ned led 05, 2020 12:01 pm

Odpovědět

Zpět na „RENAULT“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host