Stránka 2 z 4

Napsal: pon črc 28, 2014 9:33 am
od Truckpeter
Obrázek Obrázek

Napsal: čtv říj 23, 2014 7:15 pm
od Truckpeter
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: pát říj 24, 2014 6:21 pm
od Bagr
Vypadá to zajímavě :wink:

Napsal: pon lis 10, 2014 7:56 pm
od Luďa
Mobilem v Brně
Obrázek Obrázek

Napsal: čtv úno 26, 2015 9:30 pm
od antonin syrovy ml.

Napsal: pát dub 03, 2015 4:05 pm
od Truckpeter
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: pát dub 03, 2015 4:48 pm
od gonzales
pěkně povedené autíčko :wink: ale za zvedání těch zadních rolen si palfinger musel vzít raketu... i když auto se už nemuselo stavět na vzduchu ale na perech
zvedání rolen dělá jen palfinger, nebo i multilift :?:

Napsal: ned dub 05, 2015 9:00 pm
od Safky
to Truckpeter:
Renault 8x4 má už tak vysoký rám, není zvedání rolen zbytečné? Staré Tatry 8x8, ani Scanie 8x2 u OKD Dopravy zvedání rolen neměli a natáhnout kontejner z vagónu uměli ne?

Napsal: úte dub 07, 2015 11:04 am
od Truckpeter
Safky - to zvedaní rolen chtělo právě AWT, auto dokáže natáhnout kontejner z vlaku i bez toho to je pravda. Navíc zadní nápravy jsou na vzduchu takže si lze auto přizvednout dle potřeby, ale požadavek byl nosič s funkcí přizvedávání zadních rolen.

Gonzales - podle info by to měl umět i Multilift, ale klient chtěl Palfinger a máš pravdu stálo to opravdu raketu.

Napsal: úte dub 07, 2015 5:20 pm
od Safky
to Truckpeter:
Díky za info! Ale není mi jasné, když to vlastně z praktického hlediska nepotřebují, že si tam zvedání rolen objednali, no holt je AWT bohatá firma ...

prezentace

Napsal: pát dub 10, 2015 7:44 am
od Severnaya

Napsal: ned dub 12, 2015 10:30 am
od antonin syrovy ml.

Napsal: ned kvě 10, 2015 9:09 am
od antonin syrovy ml.

Napsal: pát čer 12, 2015 2:16 pm
od Truckpeter
Obrázek Obrázek

Napsal: pon črc 20, 2015 10:14 am
od TeSi
Dost zajímavý... :roll: Na co takhle postavené auto bude EOP používat by mě teda zajímalo.

Obrázek Obrázek Obrázek