Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Chomuťák

Odpovědět
Repelend

Renaulty R340 a podobné

Příspěvek

Tady bych řešil Vámi opomíjené starší Renaulty :roll:
pon bře 20, 2006 6:03 pm

repelend

Příspěvek

Třeba u nás v ČSAD Liberec jsme měli tři Renaulty R340 s vleky Frehauf. Nyní již je v provozu poslední exemplář který denně jezdí mezi Peguformem Liberec a Škoda Mladá Boleslav. Na fotce jestli se mi ji tam podaří dát je kousek který jsme letos prodali do Vrak Tiru a poté odcestoval na Ukrajinu kde k velké spokojenosti jezdí.
pon bře 20, 2006 6:10 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo to sou tyhle....kdybys neřekl, že byly v ČSAD LBC, tak si ani nevzpomenu. Ikdyž jednou jsem s tímhle Renaultem jel....ale asi 3 kiláčky...a na tyči...už to byl vrak.
pon bře 20, 2006 6:12 pm

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

mimo jiné byli tyto Renaulty jako odtahové vozi s nástavbou BroWrecker původně měla tato nástavba sloužit na podvozku Tatry 815 ale pak zjistily že by s tím nemohli jezdit do zahraničí pro porouchané trucky tak se nakonec rozhodly pro nákup na podvozcích RVI R340 6x4
pon bře 20, 2006 6:18 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

petr.truck píše:mimo jiné byli tyto Renaulty jako odtahové vozi s nástavbou BroWrecker původně měla tato nástavba sloužit na podvozku Tatry 815 ale pak zjistily že by s tím nemohli jezdit do zahraničí pro porouchané trucky tak se nakonec rozhodly pro nákup na podvozcích RVI R340 6x4
Kdo a kde se tak rozhodli...?
pon bře 20, 2006 6:19 pm

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

momentíček jdu pročítat archiv :lol: a hned to sem napíšu

TAK JSEN NAŠEL Jdu psát :lol:
pon bře 20, 2006 6:21 pm

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

citace : ze způsobů využití tohoto vozidla jsou tedy zřejmé výhody řešení na podvozku Renault, tj převodovka s předřezeným kapalinovým měničem (provedení na podvozku Tatra nenabízí) , jízdní vlastnosti a pohodlí na úrovni vozidla kamionové dopravy, servisní sí´t Renaultu v zemích západní evropy. Při zvažování výhod a nevýhod je třeba vzít v úvahu , že řešení podvozku T815 , předváděné na BVV firmou MAM , je možno zakoupit rovněž pouze za debvizové prostředky , nebo? představa dodání podvozku T815 do zahraničí k zhotovení nástavby je s ohledem na bilance těchto vozidel v ČSSR nereálná. K zajištění servisu a náhradních dílů na vozidla Tatra je třeba uvést že s.p. Mototechna potvrdil naše požadavky na náhradní díly k vozu Tatra např ve III . čtvrtletí 1988 na 17,8% od počátku roku 1988 na 26,2% a servis Tatra odmítá běžné opravy pro nedostatek náhradních dílů a uskutečnuje pouze záruční servis.
Nezenedbatelný je i předpoklad větší životnosti a spolehlivosti vozidel Renault , k čemuž nás opravnují zkušenosti z provozování zahraničních vozidel v našich závodech , kdy tato vozidla po deseti- až dvanácti letém provozu vykazují značnou spolehlivos a se zajištěním náhradních dílů jsou obvikle menší potíže než se zajištováním náhradních dílů pro tuzemská vozidla . Nelze tedy než souhlasit s názorem SM, že nad výše uvedenými fakty byse měli odpovědní pracovníci zamyslet.
( slova technického náměstka ČSAD n.p.hl.m Prahy Ing Jiřího Skály pro Svět motorů) ČSAD Praha závod 2 odebraly 3ks Renault R340 Turbo Intercooler s motory o objemu 12 000 cm3 s výkonem 247kW při 2300 1/min a spotřebou kolem 42L/100km
pon bře 20, 2006 6:39 pm

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

ještě foto :
Obrázek
pon bře 20, 2006 6:59 pm

repelend

Příspěvek

Taky mám pár foteček našich Renaultu R340 ááále problémek se mi vyskytl když jsem sem chtěl dát fotku a nepochopil jsem jak nato..... :cry:
Jinak u ás se tím řešila obnova vozového parku na MKD kde dosluhovaly protekční Volva a tenkráte se nakupovaly tyhle Renaulty ....
pon bře 20, 2006 7:09 pm

Uživatelský avatar
Olda
Timy1123
Příspěvky: 5905
Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

repelend píše:Taky mám pár foteček našich Renaultu R340 ááále problémek se mi vyskytl když jsem sem chtěl dát fotku a nepochopil jsem jak nato..... :cry:
Jinak u ás se tím řešila obnova vozového parku na MKD kde dosluhovaly protekční Volva a tenkráte se nakupovaly tyhle Renaulty ....
Tady je to s obr. trochu zapeklitý :twisted:
Ale jse to asi takhle:

Klikni na adresu http://www2.shrani.si/


Klikni na procházet -
najdi obrázek v compu -
( tlačítko /+ 5 datotek /ti přidá 5 obrázku) --
až vložíš z compu obrázek klikni na
Pošlji datoteko
Objeví se ti dole proužek s nahráváním obrázku na jejich server
pak i malý obrázkek-ky a pod nima budou různý adresy který pak jednoduše zkopíruješ podle toho co chceš dělat ( odkaz na obrázek, obrázek)nebo si ten malej obrázek otevři v novém okně a pak na něj klikni pravým myšidlem ,dej VLASTNOSTI a zkopíruj adresu sem na forum ,nebo nahoře adresu z lišty jako odkaz na obrázek. :wink:
pon bře 20, 2006 7:16 pm

repelend

Příspěvek

Takhle????
Obrázek
pon bře 20, 2006 7:33 pm

Uživatelský avatar
Olda
Timy1123
Příspěvky: 5905
Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No asi jo né :?: :twisted: :twisted:
pon bře 20, 2006 7:35 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

repelend: ty si s tím jezdil? Je to fakt o tolik lepší, než třeba stejně starý Liazy?
pon bře 20, 2006 7:57 pm

repelend

Příspěvek

Jo měl jsem tu čest svézt se stím a na to že je to r.v. 1988 tak paráda!!! Dá se tam řadit, ne jako u většiny Liazek, a jsou to neskutečné držáky, na dílně to nevidíš, zato Liazy jsou tam furt ... :( Vynikající je také vlek který následuje auto tak že ani nevíš že tam je ...
Jinak oproti Liazu má několik výhod: super motor, převodovka a jízdní vlastnosti celé soupravy, velká kabina a hliníkové sajtny. Velká výhoda je také výška, vlek je takovej napůl lowdeck ....
pon bře 20, 2006 8:09 pm

Bagr
Příspěvky: 2576
Registrován: stř bře 01, 2006 6:20 pm
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tohle jsem schrastil,ale jako tahač.Obrázek
pon bře 20, 2006 8:13 pm

Odpovědět

Zpět na „RENAULT“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů