Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Chomuťák
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Tak som si to vsetko precital a neviem neviem.Ja vobec nie som spokojny z mojim Midlumom,mam tam prives a ked ma nalozia to auto do kopca normalne lutujem.4 do kopca kamiony za mnou /vsetkym sa zato ospravedlnujem,nie je to moja chyba/.Obcas tam byvam cely tyzden,da sa to vydrzat ale ked si chcem lahnut tak prekladam veci.A cez zimu to ani nevravim,firma neinvestovala do topeni tak si viete predstavit ako mi je po 3-4 hodinach spanku a rano musim skrabat okna aj z dnuka.
- Horny
- Příspěvky: 649
- Registrován: čtv bře 27, 2008 11:46 am
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
No tak to je průšvih, jestli nemáš ani topení. Já měl 190k na soupravu 12t a je pravdou, že to neni moc, ale na to normální ježdění to stačilo. Jezdil jsem s tim mezinárodku a třeba na A4 v německu mě v zákazu brzdily i jiný kamiony, takže ve finále to bylo jedno, jakej to má výkon, prostě na to co jsem jezdil to stačilo v pohodě.
- Horny
- Příspěvky: 649
- Registrován: čtv bře 27, 2008 11:46 am
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Tak je jasný, že 220 je do soupravy 24 t málo. Já měl 190 na soupravu 12t celkové a celkem to stačilo. Jinak byl to už ten novej motor dxi.
Druhý auto je 220.12 bez vleku, taky dxi a to auto jede jaxviňa a hlavně má krásnou spotřebu.
Jinak tady jsou pro srovnání hodnoty motorů, který renault dnes do Midlumu nabízí.
Pokud by byla možnost porovnat s motorizací ostatních výrobců, tak uvítám.
čtyřválce
190k @ 2100
680Nm @ 1200-1600
220k @ 2300
815Nm @ 1200-1700
šestiválce
270k @ 2200-2300
1010Nm @ 1250-1800
300k @ 2200-2300
1070Nm @ 1200-1800
Druhý auto je 220.12 bez vleku, taky dxi a to auto jede jaxviňa a hlavně má krásnou spotřebu.
Jinak tady jsou pro srovnání hodnoty motorů, který renault dnes do Midlumu nabízí.
Pokud by byla možnost porovnat s motorizací ostatních výrobců, tak uvítám.
čtyřválce
190k @ 2100
680Nm @ 1200-1600
220k @ 2300
815Nm @ 1200-1700
šestiválce
270k @ 2200-2300
1010Nm @ 1250-1800
300k @ 2200-2300
1070Nm @ 1200-1800
to Horny:
tak já tě trošku poopravím
máš pravdu u motorů, které jsou stavěné na limity EUR 4 jsou v nabídce motory:
160- DXi 5 ( 118 Kw) - řadový čtyřválec
190- DXi 5 ( 140 Kw) - řadový čtyřválec
220- DXi 5 ( 158 Kw) - řadový čtyřválec
240- DXi 7 ( 177 Kw) - řadový šestiválec
280- DXi 7 ( 206 Kw) - řadový šestiválec
jiné to je u motorů, které jsou konstrukčně stavěné přímo na limity EUR 5 tam jsou v nabídce motory( tyto motory se začínají vyráběd od přelomu srpen - září):
180- DXi 5 ( 136 Kw) - řadový čtyřválec
220- DXI 5 ( 161 Kw) - řadový čtyřválec
270- DXi 7 ( 194 Kw) - řadový šestiválec
300- DXi 7 ( 217 Kw) - řadový šestiválec
Jinak nové motory se vyznačují ještě o trošku lepší spotřebou
tak já tě trošku poopravím
máš pravdu u motorů, které jsou stavěné na limity EUR 4 jsou v nabídce motory:
160- DXi 5 ( 118 Kw) - řadový čtyřválec
190- DXi 5 ( 140 Kw) - řadový čtyřválec
220- DXi 5 ( 158 Kw) - řadový čtyřválec
240- DXi 7 ( 177 Kw) - řadový šestiválec
280- DXi 7 ( 206 Kw) - řadový šestiválec
jiné to je u motorů, které jsou konstrukčně stavěné přímo na limity EUR 5 tam jsou v nabídce motory( tyto motory se začínají vyráběd od přelomu srpen - září):
180- DXi 5 ( 136 Kw) - řadový čtyřválec
220- DXI 5 ( 161 Kw) - řadový čtyřválec
270- DXi 7 ( 194 Kw) - řadový šestiválec
300- DXi 7 ( 217 Kw) - řadový šestiválec
Jinak nové motory se vyznačují ještě o trošku lepší spotřebou
TO Horny:
něco pro tebe k té 300vce:D
MOTOR DXi 7
Maximální výkon: 217 kW (300 k) při 2200 až 2300 tr/mn.
Maximální točivý moment: 1070 Nm při 1200 až 1800 tr/mn.
Vznětový řadový šestiválec - 4 ventily na válec -pohon rozvodu u setrvačníku.
Akumulační vstřikování COMMON RAIL s tlakem 1700 bar.
o spotřebě se zatím jen spekuluje ale opravdu se už těším až si ho vyzkouším osobně v říjnu bychom už jeden měli mít na skladě
něco pro tebe k té 300vce:D
MOTOR DXi 7
Maximální výkon: 217 kW (300 k) při 2200 až 2300 tr/mn.
Maximální točivý moment: 1070 Nm při 1200 až 1800 tr/mn.
Vznětový řadový šestiválec - 4 ventily na válec -pohon rozvodu u setrvačníku.
Akumulační vstřikování COMMON RAIL s tlakem 1700 bar.
o spotřebě se zatím jen spekuluje ale opravdu se už těším až si ho vyzkouším osobně v říjnu bychom už jeden měli mít na skladě
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů