Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Chomuťák
Zdravim,jezdim z Midlumem 07,ma najezdeno 1 200 000km,a v pohode,je fakt ze jsem jine auto teda krome dodavek neskusil,byl jsem s nim ve Francii,jede pekne,zadne problemy nema,jsem nenarocny clovek a jeho jizdni vlastnosti jsou super,nestezuju si,jasne az vyskousim jine znacky,treba budu mluvit jinak ale jak rikam,zatim pohoda
Nejsem blazen,jen proste specham
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- domca.f.89
- Příspěvky: 665
- Registrován: stř čer 10, 2009 3:19 pm
- Bydliště: kousek od Dolního Dvořiště
-
- Příspěvky: 325
- Registrován: sob bře 27, 2010 2:43 am
- Bydliště: Lednické Rovne
Ahoj chlapi mam na vas otazku .Mam moznost kupit Renault Midlum 210 je to 3 strany sklapac r.v.: 7/2000, 6174cm3, 154kW (209PS), je to 6 valec 6 stupnova prevodovka najeto ma len 78 tisic co mi tiez nehraje v technicaku je pisana celkova hmotnost 7500 kg uzitocna 4600 kg a celkova hmotnost supravy je 17 200 kg coz se mi zda jako blbost pravdepodobne to je bud 9 alebo 10 tuna moj nazor .Ked som pozeral na nete rovnaky sklapac som nenasiel .Co si myslite o tych hmotnostiach a napiste mi co znamena typ 210 vsimol som si na nete ze 220 midlumou je viacej .Aku to auto moze mat spotrebu ked je to 6 liter ? majitel tvrdi ze 12 L comu neverim. Dalej mna zaujima ukazovatel teploty Motora ziadne cisla ziadne cervene pole iba ciarky tak som nevedel zistit aku ma motor teplotu to je tak na všetkych Midlumoch ? nemam z toho auta dobry pocit
http://www.autobazar.eu/cz/renault-midl ... 50027.html
Takovýhle auto ti nebude jezdit za 12 l / 100 km, ani kdyby ses... Při stavebním provozu je reálnější spotřeba okolo 20 l / 100 km.
Číslo 210 znamená výkon motoru. To auto bylo ale havarované (převrácené), to ti je snad jasné, ne? Bacha, aby nebylo hnuté šasi!
K hmotnostem: celková sedí, ale moc se mi nezdá, že by to prázdné vážilo JEN cca. 2,9 tuny. Reálnou váhu auta vidím okolo 4,5 t, tzn. užitečná cca. 3 t - tím pádem mě napadá, že hmotnost, kterou prodejce uvádí, není užitečná, ale pohotovostní (to by znamenalo váha vozidla 4,6 t, užitečná 2,9 t).
Takovýhle auto ti nebude jezdit za 12 l / 100 km, ani kdyby ses... Při stavebním provozu je reálnější spotřeba okolo 20 l / 100 km.
Číslo 210 znamená výkon motoru. To auto bylo ale havarované (převrácené), to ti je snad jasné, ne? Bacha, aby nebylo hnuté šasi!
K hmotnostem: celková sedí, ale moc se mi nezdá, že by to prázdné vážilo JEN cca. 2,9 tuny. Reálnou váhu auta vidím okolo 4,5 t, tzn. užitečná cca. 3 t - tím pádem mě napadá, že hmotnost, kterou prodejce uvádí, není užitečná, ale pohotovostní (to by znamenalo váha vozidla 4,6 t, užitečná 2,9 t).
Dik za odpoved vidim ze uz si to auto na netu objavil neni to tazke na celem netu je len jedno alebo dve .Ano je to naburane ja som na to auto bol pozriet dalo by sa to udelat ale nesedia mi tie vahy ja som videl TP je tam celkova 7500 a uzitocna 4600 ale ta celkova hmotnost supravy je 17 200 kg neni predsa mozne aby 7,5 tonove auto tahalo 10 ton vlek .ja mam Daewo Aviu a ked som videl 6 liter v tom renaultu tak to bol riadny rozdiel motor jak krava vstrekovacie cerpadlo raz tolko velke velka prevodovka a raz tak vecsi kardan a diferak skratka mi to na 7500 kg vypada moc mohutne .Bol som aj pod autom olej kape trochu zo serva a trocha z hydraulickeho valca inak motor a prevodovka je uplne sucha .Ale 20 litru to je moc to zivit nechcem
No, nevím co čekáš, ale desítku ti vezme dodávka 3,5 t na expresce - tohle je naklaďák a navíc na stavební provoz... To je parametry tuho auta, ne výrobcem či typem.
Co se týká konkrétně toho auta, nevím, jak poznat zda je to 7,5 t (210.75) nebo 12 t (210.12) typ - mohla by to být dvanáctituna, kterou někdo papírově ponížil... Na fotce není vidět zadní reduktor, tak když jsi to viděl, zkus mrknout po jiných autech, jestli tyto ruzné detaily sedí, nebo zkus napsat uživateli gonzales, jestli by ti neporadil (v Renckech vcelku umí chodit), co je to za auto.
HLAVNĚ! Výrobní štítek by měl mluvit jasně...
edit1: A jestli ti můžu poradit, prď na sklápěčku a ber konťase - práci ti udělá stejnou a navíc alespoň u nás je pořád nějaká poptávka na přistavení kontejneru na odpad, dovoz stav. materiálu a přistavením v konťasi apod. Nejlíp, když to má ještě HR, ale to je už potom o penězích (a nosnosti!).
edit2: Ještě mě napadlo. Proč by 7,5 t auto nemohlo táhnout 10 t přívěs, když 18 t auta mohou běžně tahat 24 t přívěs. Na poměry to vejde přesně stejně!
Co se týká konkrétně toho auta, nevím, jak poznat zda je to 7,5 t (210.75) nebo 12 t (210.12) typ - mohla by to být dvanáctituna, kterou někdo papírově ponížil... Na fotce není vidět zadní reduktor, tak když jsi to viděl, zkus mrknout po jiných autech, jestli tyto ruzné detaily sedí, nebo zkus napsat uživateli gonzales, jestli by ti neporadil (v Renckech vcelku umí chodit), co je to za auto.
HLAVNĚ! Výrobní štítek by měl mluvit jasně...
edit1: A jestli ti můžu poradit, prď na sklápěčku a ber konťase - práci ti udělá stejnou a navíc alespoň u nás je pořád nějaká poptávka na přistavení kontejneru na odpad, dovoz stav. materiálu a přistavením v konťasi apod. Nejlíp, když to má ještě HR, ale to je už potom o penězích (a nosnosti!).
edit2: Ještě mě napadlo. Proč by 7,5 t auto nemohlo táhnout 10 t přívěs, když 18 t auta mohou běžně tahat 24 t přívěs. Na poměry to vejde přesně stejně!
Naposledy upravil(a) TeSi dne pon srp 13, 2012 9:11 pm, celkem upraveno 2 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů