Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Chomuťák
Midlum
K čemu je vůbec určena tato řada?
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Možná to není úplně shit,ale nás s tím posílali do Portugalska .Dodnes mám vzpomínky jak jsem působil komicky,když jsem jezdil až tam a oni měli soupravy a s těmi jezdili jen kolem 100km denně.Asi jsem byl pro ně extra chudák co se plahočí v autě co v kolejích od normální soupravy"lítá"a vypadá to,že honíš řízení .Minulost...
Jak to myslíš šílený? Jeden sbor dobrovolných hasičů to nedávno dostal i když jsme ho měli dostat my. Tak v čem je tam taková nechutnost?Danda01 píše:Netušíte někdo jak by se dalo vyřešit to šílený vodpružení kabiny u Midlumu? kdo se s tím jednou svez ví o čem je řeč Myslím jako jestli se třeba nedaj použít zámky kabiny např. z Dafa je to přece jen jeden koncept...
IFA W50L
Je to tvrdá koza, navíc po pár letech poruchová... Neznám horší auto, než je Rencek, je to pořád v servisu. To už i to Atego je lepší...w50l píše:Jak to myslíš šílený? Jeden sbor dobrovolných hasičů to nedávno dostal i když jsme ho měli dostat my. Tak v čem je tam taková nechutnost?Danda01 píše:Netušíte někdo jak by se dalo vyřešit to šílený vodpružení kabiny u Midlumu? kdo se s tím jednou svez ví o čem je řeč Myslím jako jestli se třeba nedaj použít zámky kabiny např. z Dafa je to přece jen jeden koncept...
Máme na firmě ledasco, ale když bych to měl seřadit podle poruchovosti (od nejhoršího):Danda01 píše:Tak tak tvrda koza to je ale jinak zatim spolehlivy ikdyz 2 roky a 85.tis km neni asi moc vypovidajici chce to je ste vic casu na poradny shodnoceni. Nevim no zatim mam vice problemu s Manem nez s Renaultem.
1. Renault (cca 15x Midliner, 1x Midlum, 10x Premium, Mastery, Messengery)
2. MB (cca 8x LK, cca 5x Atego, tam je navíc absolutně nejdražší servis a nejdéle to tam trvá)
3. Iveco (Stralis a dříve ještě EuroTech, 5x TurboDaily)
4. LIAZ a Avia(5x LIAZ, cca 40x Avia, ty si ale na firmě opravujeme sami, takže to nemá velké prostoje)
4. MAN (LE a TG-A) - na těch se dělá snad jen údržba, jen dvakrát to bylo na servisu s poruchou elektrického otevírání dveří)
Tak diky alespon za to ze sem si potvrdil z dalsiho na sobe nezavislyho zdroje ze MB nikdy (i kdyz se mi Atego na pohled vcelku libi). Maj nejdrazsi servis a vsude maj dlouhu dodaci lhuty.
S Manem mam zhruba tenhle problem: Je cca 0,5 roku starej( 30 tis. km) a nespinal cerpadlo (pomocny pohon na prevodovce je to kontys) tak sem to reklamoval a voni vymontovali prevodovku a ze to musej reklamovat u vyrobce coz je ZF. Trvalo to tejden a dali to do kupy. Po jejich oprave ted nejde prozmenu vubec spojka-proste se nevraci pedal musis ho silou vratit a i tak to dnes ke konci dne prastlo fungovat uplne a neslo radit. Takze zejtra servis znova a doufam ze to zase bude trvat tyden. Po techdle zkusenostech se mi nikdo nemuze divit ze me Man stve.
Rencek jak rikam zatim v poho takze na nej zatim nedam dopustit.
S Manem mam zhruba tenhle problem: Je cca 0,5 roku starej( 30 tis. km) a nespinal cerpadlo (pomocny pohon na prevodovce je to kontys) tak sem to reklamoval a voni vymontovali prevodovku a ze to musej reklamovat u vyrobce coz je ZF. Trvalo to tejden a dali to do kupy. Po jejich oprave ted nejde prozmenu vubec spojka-proste se nevraci pedal musis ho silou vratit a i tak to dnes ke konci dne prastlo fungovat uplne a neslo radit. Takze zejtra servis znova a doufam ze to zase bude trvat tyden. Po techdle zkusenostech se mi nikdo nemuze divit ze me Man stve.
Rencek jak rikam zatim v poho takze na nej zatim nedam dopustit.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů