Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Hasičské Tatry
1. Ano Tigon má vzadu těžký King frame
2. Motor Terry je stejný jako dosavadní Terrno1 facelift, převodka taky totožná s těmi co se montovaly doteď do Terrnovek, navíc to má retardér za převodkou, vešel se díky prodloužení rozvoru.
2. Motor Terry je stejný jako dosavadní Terrno1 facelift, převodka taky totožná s těmi co se montovaly doteď do Terrnovek, navíc to má retardér za převodkou, vešel se díky prodloužení rozvoru.
Re: Hasičské Tatry
Co se týká palubky - ta je unifikovaná s řadou Force, je úplně stejná. Kliky dveří jsou opět unifikované s řadou Force. Terrno mělo už druhý facelift a ten malé LEDky neměl, měl normální světla. A teď k tomu, proč se to dělá jak se to dělá - Tatra ročně prodá 30-50 hasičských podvozků Terrno R55 (dvojkabina 4x4) a k tomu do 20 kusů R35 (dvojkabiny 6x6) - to ale jen díky dotacím EU na velkokapacitní CASky, které letos skončí. Vážně si myslíte, že budou vyvíjet novou plastovou palubku a novou ventilaci, když prostě dodavateli dosloužila forma kvůli padesáti autům ročně? Když se to nikdy ani omylem nezaplatí? Proč se to faceliftovalo i zvenku netuším, navíc mě se to s bílou maskou nelíbí, v původní černé to vypadalo líp - hodně se to blížilo na první pohled Phoenixu model 2018 - bohužel bílý lak masky nařídilo GŘ HZS. Terrno se vyrábí de facto už jenom pro hasiče, to je holý fakt a já jsem celkem rád, že až budu stavět prvovýjezd, budu mít dvě auta s totožným ovládáním - stejná palubka, stejný řazení - pro strojníky, kteří v tom nesedí každý den je to obrovské plus... Bohužel Phoenix se hasičům nezalíbil a stále chtějí Terrno, proto evoluce s názvem Terra s delší kabinou - to byl požadavek generálního ředitelství HZS, osobně to považuju za zbytečný na to, jak daleko v tom hasiči jedou.
Co se týká výkusu ke dveřích - ano, vzadu výkus je, vepředu není, což je předmětem řady připomínek pro konstrukci a já osobně doufám, že se to změní, bohužel ten rantl se tam vrátil u faceliftu, kterému pracovně říkám FL2. Berte tohle auto jako prototyp, na kterém se sbírají připomínky, některé věci ještě zřejmě dojdou změny, kromě druhého prototypu, na který se v THT staví nástavba, vyjede první skutečná sériovka až někdy ve druhém kvartále příštího roku, takže je čas vzít některé připomínky v potaz...
Co se týká kotoučů - už je to na hasičákách dva roky a nikde s tím zatím ani v nejtěžším terénu a sračkách nebyl problém, na Phoenixech už je to dýl a jezdí to v kdejakym sajrajtu - z bubnů sajrajt nevyteče, z tohohle jo a aspoň to brzdí, což je u hasičáků hodně důležitý. Máme je u nás na sedmičce a je to fakt úplně někde jinde, než sedmička na bubnech.
Co se týká výkusu ke dveřích - ano, vzadu výkus je, vepředu není, což je předmětem řady připomínek pro konstrukci a já osobně doufám, že se to změní, bohužel ten rantl se tam vrátil u faceliftu, kterému pracovně říkám FL2. Berte tohle auto jako prototyp, na kterém se sbírají připomínky, některé věci ještě zřejmě dojdou změny, kromě druhého prototypu, na který se v THT staví nástavba, vyjede první skutečná sériovka až někdy ve druhém kvartále příštího roku, takže je čas vzít některé připomínky v potaz...
Co se týká kotoučů - už je to na hasičákách dva roky a nikde s tím zatím ani v nejtěžším terénu a sračkách nebyl problém, na Phoenixech už je to dýl a jezdí to v kdejakym sajrajtu - z bubnů sajrajt nevyteče, z tohohle jo a aspoň to brzdí, což je u hasičáků hodně důležitý. Máme je u nás na sedmičce a je to fakt úplně někde jinde, než sedmička na bubnech.
- mc.imi
- Příspěvky: 359
- Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
- Bydliště: Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hasičské Tatry
Hynek: děkuji. U té Terry chápu , že agregáty jsou shodné jako v Terrnu. Měl jsem na mysli konkrétní typ motoru a převodovku v tomto konkrétním autě
Děkuji
Ivoš
Děkuji
Ivoš
Re: Hasičské Tatry
Jen pro srovnání vzhledu http://www.imagebam.com/image/c62e1d951110824
- Dusan_TA650
- Příspěvky: 422
- Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm
Re: Hasičské Tatry
...jo,jo dejme na všechno černý haubny,jak v ,,rychle a zběsile,,... Hynek: je fakt,že s proběhem kilometrů u hasičů kotouče problém nebudou,Já to beru podle stavebních aut,co je mají, např. naše Many... Dušan: když bych to bral podle sebe,tak Terrno FL se líbil,Phoenix E5 hnus,E6 pěkný,ale jen ze předu-z boku špatný,Terra hnus největší...to když si vzpomenu na hranaté T815-2 E1,2 ještě ty krátké,to jsou nádherá auta podle tohodle...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Hasičské Tatry
A kterej Terrno FL? - Terrno má dva různé facelifty, pracovně tomu druhému říkám FL2 - ten už nemá deflektory a má hranatý nárazník s obyčejnými vodotěsnými světly. A taky už nemá výkus v kastli u předních dveří Holt nečekejte zázraky když se těch aut prodá pár kusů za rok no, nic by se nevrátilo... Taky bych si to dokázal představit jinak no, ale neuráží mě to...
Re: Hasičské Tatry
Hynek: Samozřejmě FL1 ten co nesvítí...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Hasičské Tatry
Ano, první Facelift z roku 2010 se opravdu povedl. U toho druhého se do oblasti deflektorů přesunuly blinkry z důvodu použití starého hranatého nárazníku s vodotěsnými světly. U Terry jsou blinkry zase v nárazníku, proto se měli vrátit k tomu provedení z r. 2010. Vzhledem k tomu, že celkově těch aut (myslím Terrno FL) nejezdí po světě nějaké obrovské množství, tak by bylo lepší dělat to pořád stejně, kvůli budoucímu zajištění náhradních dílů. Více různých variant může do budoucna způsobit problém, pokud by třeba dodavatel plastů výrobu ukončil nebo získal nějaké zajímavější zakázky. Potom bude zásobování hledat někoho, kdo jim vyrobí tři různé druhy bočků, dvě kapoty a další detaily (teď si je nevybavím) A to se bavíme jen o modelech Terrno1 Facelift a Terra.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
Re: Hasičské Tatry
Aleš400: V tomhle samozřejmě souhlasím, to už jsem psal výše...
Re: Hasičské Tatry
Kde budou u té zkosené kabiny modrý světla?
Re: Hasičské Tatry
No to je to o čem jsem se pohádal s obchoďákama z Tatry, mleli strašný nesmysly. Pak jsem mluvil s konstruktérem a tohle by měl být jenom option, jakože varianta na přání. Ona je totiž taková střecha na nové T810, která má tuhle sedmičkovou kabinu....
Re: Hasičské Tatry
Vnitřek OK,kapota OK ale ta uříznutá pyramida na střeše
Re: Hasičské Tatry
Hynek: takže je konec Renaultových kabin na T810?
U 815-7 když si zákazník nechá namontovat "starou" sedmičkovou kabinu (myslím tu vyvýšenou hasičskou), tak zůstane vše při starém a sedačky nebudou posunuté dozadu, manuál = 3 místa? Než jak je deklarováno u té nové - zaoblené?
Díky
U 815-7 když si zákazník nechá namontovat "starou" sedmičkovou kabinu (myslím tu vyvýšenou hasičskou), tak zůstane vše při starém a sedačky nebudou posunuté dozadu, manuál = 3 místa? Než jak je deklarováno u té nové - zaoblené?
Díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů