Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

no a přitom je to součástka která má svoje servisní intervaly :lol: :wink:
čtv led 03, 2019 10:45 pm

Majster alex
Příspěvky: 7
Registrován: čtv led 03, 2019 4:05 pm

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Někdo dává na kapotu plech nebo karton.. Vzpomínáte jak se dávala taková ta prošita deka na celou masku? To pak netáhne ani na nohy. Jednu takovou nepoužitou bych měl. Kdyby někdo měl zájem tak SZ.
Naposledy upravil(a) Majster alex dne úte led 15, 2019 4:53 pm, celkem upraveno 2 x.
sob led 05, 2019 5:57 pm

besttracker
Příspěvky: 331
Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
Bydliště: Honolulu

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

ahojte
při opravě spojky na T815 E2 valnik s HR třeba vybrat motor ven z auta? nebo se ta da nějak rozebrat spojka i bez demontáže motoru ?

před vánocemi auto v pohodě šlo, nyní se nedá zařadit rychlost .... odvzdušněno, vymeneny váleček pod pedály i posilovač a stale nic ...
diky za reakci
:-)
čtv led 10, 2019 2:05 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Nenapršelo Ti do spojky a nepřimrzla lamela?
čtv led 10, 2019 9:08 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Pokud nezavazí ruka,tak motor tahat ven nemusíš,záleží kolik je tam místa,stačí ho vzadu pozvednout...A to ti po odvzdušnění pedál chodí normálním krokem a má běžný odpor?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv led 10, 2019 10:18 pm

besttracker
Příspěvky: 331
Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
Bydliště: Honolulu

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

diky za radu
tak nakonec to bylo jen přimrznutí, :wall: sli jsme to odtáhnout do dílny s T2 - kou a tam to udělalo to jistě .... :doh: jsem vyrobil připravek (kousek L s dírami do krize namísto posilovače uprostřed šroub, a tu vydlicku v spojce jsem manuálně zašroubovat a spojka nevypnula ... proto jsem myslel ze je to KO ...) trebalo tam zařadit 5 -tku a startérem se skusit rozjet ... před demontáží všeho jsem to zkoušel udelat na 3-ce 5-6 krat a nic, tak nevím jestli ta 3-ka byla málo, nebo to bylo take zamrzlé ... ale teploty stale více méně stejné ..... clovek se stale uči :dance: 3dny v pr ... jen s hrou se spojkami ....
ještě se mi to nestalo za 15r ani jednou ... mam podezření ze se tam dostalo voda tym vzduchových tunelem ktery je na kabině .... zkoušel to někdo přes zimu zabednit? aby voda z ledu a sněhu netekla dolů do motoru / spojky?
:-)
sob led 12, 2019 7:25 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Máš na spojkovém koši takovou tu gumovou zátku, v otvoru co se hledá stupnice při nastavování vstřikovacího čerpadla? Pokud se ztratí, rozpadne atd, voda se tam dostane
sob led 12, 2019 7:36 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Na zimu tu udírnu klidně zadělej,nemá to na nic vliv,alespoň ten motor bude držet líp teplo.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob led 12, 2019 11:20 pm

Uživatelský avatar
mawerick
Příspěvky: 114
Registrován: pát srp 25, 2006 12:11 pm
Bydliště: Východ Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Ahoj chlapi,
nedaří se mě dostat pod přístrojovku. Potřebuji vyměnit pár spínačů a dát nové kontrolky. Z pod haupny se tam nedostanu. :(
Už si říkám, jestli nepostavili přístrojovku a kolem ní zbytek Tatry :shock:
úte led 15, 2019 11:15 am

prof.i
Příspěvky: 235
Registrován: pon srp 30, 2010 10:18 pm
Bydliště: praha

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Záleží na tom u který Tatry ji sundavas.U 813 je to porod.je chycena na šrouby který jsou pod přístrojovou.chce to smatrat a smatrat.pomuze ti když že spoda povolis a odpojis oba hlavní budíky a ideál je sundat volant
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
úte led 15, 2019 11:36 am

Uživatelský avatar
mawerick
Příspěvky: 114
Registrován: pát srp 25, 2006 12:11 pm
Bydliště: Východ Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Omlouvám se, je to na T815 6x6 VVN.
stř led 16, 2019 8:43 am

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

U klasické 815 se dostaneš na vypínače zespodu a na kontrolky shora pod deklem,palubovku tahat ven nemusíš,akorát si trošku poškrábeš ruce...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
stř led 16, 2019 10:17 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Ale tohle jsou taky drobnosti, co dělí Tatru a zbytek světa.
BES - běs
ned led 20, 2019 11:35 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Pavle, promiň, ale tady se bavíme o 30 a více let staré Tatře. Nemyslím že by si výrobci nákladních aut té doby měli co vyčítat.
Dnešní Terrno to má jinak. Neříkám že je to výkřik módy, ale z praktického hlediska proti tomu nic nemám. Ono na každém autě je něco, nad čím zůstává rozum stát, a třeba zrovna žárovky v přístrojové umí člověka pěkně potrápit i u jiných aut.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
pon led 21, 2019 6:01 am

Honza Karela
Příspěvky: 127
Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
Bydliště: Kutná Hora

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Ahoj, tak pokračujeme, před několika dny jsme tady řešili princip ARCHu. Starej je zapečenej, koupili jsme nějakýho "asi číňana", ale o něj tak nejde, pořád nám tekl olej z té "průduchové" trubky takže jsme si řekli pokud teče vnitřkem z archu tak odpojíme arch úplně. Hadice k archu jsme spojili mimo, tím olej teče rovnou do spojky, mimo arch ventilátor se točí naplno a z průduchové trubky by žádný olej neměl téct. ...ale ....

přidáš plyn a z trubičky začne kapat olej, a pak to teče z archu a kolem něj, takže místo trubičky na výdech je to "zásobování archu olejem" ještě jsme nesundavali dekly na motoru kam to vede, ale pokud ta trubička má funkci výdechu, tak je ucpaná a od někud z motoru se do ní tlačí olej místo aby stékal do vany, takže asi přicpaný odpařovák motoru ? Trubičku jsme ucpali a je pokoj, předtím byl furt arch a vše kolem "poblitý olejem"

Až se dostanu z neschopenky, tak asi začnu řešit Lubošův Lerch, přeci jen úplně bez regulace to nechat nechci, teď je to "zadeklovaný" aby to nepřechlazovalo, na léto to trochu odstrojíme, ale nerad bych se sám ukázal za blba až zapomenu po kopcem vyhodit dekl na vrtuli :wall:
úte led 22, 2019 8:02 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 13 hostů