Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Vlastimil Strasik: pokud ti budou vycházet i nosnosti pneumatik na nápravách na těch 26tun tak bys měl být v pohodě i při kontrole.
Mě to tehdy dal jen s podmínkou, že musím změnit i kola na 315tky, což bylo pro mne + a trošku se zvětšil obvod kola a tím trošku snížila spotřeba a otáčky motoru. pozitiva prostě převládala a komfort jízdy také
Mě to tehdy dal jen s podmínkou, že musím změnit i kola na 315tky, což bylo pro mne + a trošku se zvětšil obvod kola a tím trošku snížila spotřeba a otáčky motoru. pozitiva prostě převládala a komfort jízdy také
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát úno 05, 2016 1:48 pm
- Bydliště: rymarov
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát úno 05, 2016 1:48 pm
- Bydliště: rymarov
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Michal8
DÁ SA,ale normalnou cestou neviem,nám to na aute zdvihli bez problemou pri prepise auta na noveho majitela na DI asi 3r.dozadu ,v novom technicaku formate A4 nesedelo vyrobne cislo vozidla,tak sa menil technicky preukaz , som tam doniesol prefotený starý technicak format A3 od 1.majitela vozidla kde bola este neznizena celkova ,a zapisali udaje zo stareho.ale na úrok ze hmotnost privesu 0 kg..... trvalo to asi 3 dni kym si vyziadal udaje,ale či je to realne aj dnes to neviem,to bola este ta doba kedy sa menili stare A3 technicaky na A4 formaty a rucne tam vsetko zadavali...
DÁ SA,ale normalnou cestou neviem,nám to na aute zdvihli bez problemou pri prepise auta na noveho majitela na DI asi 3r.dozadu ,v novom technicaku formate A4 nesedelo vyrobne cislo vozidla,tak sa menil technicky preukaz , som tam doniesol prefotený starý technicak format A3 od 1.majitela vozidla kde bola este neznizena celkova ,a zapisali udaje zo stareho.ale na úrok ze hmotnost privesu 0 kg..... trvalo to asi 3 dni kym si vyziadal udaje,ale či je to realne aj dnes to neviem,to bola este ta doba kedy sa menili stare A3 technicaky na A4 formaty a rucne tam vsetko zadavali...
Bohužiaľ my na Slovensku mame zákony robené proti nám obycajnym ľuďom. Som to zistoval postup je ze treba ist na dopravny urad požiadať o žiadosť o prestavbu vozidla!! Toto stoji cca 300 euro treba mat k tomu z Koprivnice potvrdenie o zmene hmotnosti. A s tymto byrokratickym papierovym cirkusom sa vydat na cestu s tatrou do mesta kde je štátna skusobna vozidiel. Tam vykonaju skusku ci tatra zvladne vozit 25 ton po verejnych komunikaciach!!! Táto skuska stoji cca 450 euro!! Som sa zasmial ked mi pan do telefónu hovoril co vsetko tam by skusali. Ze ci vydrží podvozok, napravove tlaky,torxy,riadenie,pneumatiky a disky...atd. Som mu povedal ze v TP je napísaná celkova váha 28,5 tony mimo verejnych komunikacii ze chcu skusat co uz pred 25 rokmi tvrdo odskusali priamo v Koprivnici. Tak taketo máme zákony na Slovensku . Cize v konečnom dôsledku by to vsetko stalo cca 1000 euro
Nevím no, ale jestli jsi někdy ten papír z Kopřivnice viděl, tak je tam jasně dole věta, že se nejedná o přestavbu a že pneu jsou dodávány jako náhradní díl... Takže nevím jaká přestavba... Být Tebou, nechám si za litr (podražili) udělat ten papír z Kopřivnice, zajdu s ním na dopravku a když mi to neudělají, kontaktuji ministerstvo dopravy se žádostí o stanovisko, proč bych měl řešit nějakou přestavbu, když to žádná přestavba není...
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů