Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Česan... Dako takto som si predstavoval že by sa dali poriešiť perá. Dáke si vybral a nahradil dákym materiálom aby tá celé pero bolo rovnako vysoké alebo ináč.
Možno debilná otázka dá sa dáko zbaviť redukcií myslím výmenou za iné náboje alebo rovno celé poloosy?
Mám to ako dlhodobejší projekt chlap s 3-ma dcérami ( posledné tesne pred príchodom) musí mať dáku zábavu.
Pavel 815 hej chavdar super ale musel ny som ho ťahať na tyči za tp-čkom
Diki
Možno debilná otázka dá sa dáko zbaviť redukcií myslím výmenou za iné náboje alebo rovno celé poloosy?
Mám to ako dlhodobejší projekt chlap s 3-ma dcérami ( posledné tesne pred príchodom) musí mať dáku zábavu.
Pavel 815 hej chavdar super ale musel ny som ho ťahať na tyči za tp-čkom
Diki
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: pát led 01, 2010 3:39 pm
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Fero,ta 24 je dolezita len vtedy ,keby si to chcel prestavovat legislativne ako obytne auto. Ak to ponechas ako nakladne a nalozis si na korbu nejaky modul,tak je to jedno. Ono totiz je tam rozdiel v homologacii,lebo boli T 815 TP a T 815 TP 24. Ak by si mal niekedy cestu cez Nitru,zastav sa na kus reci.Inak je to ako projekt zaujimava cinnost,ale treba to cele s tym vyberom typu dobre premysliet.Nieco sme si uz aj my s kamosom preskakali,tak mozno by sa dalo poradit.Drzim palce.
..k tym perom....vyška kvůli třmenu zůstala....není to nic složité....jeden nejvrchnější..nejkratší list se dal uplně dolu pod ty nejdelší listy....ta tatra totiž původně měla vepředu nosič ja šípovej pluh..ten největší..a taky s ním asi dlouho jezdila....taky byla dost "postavená"
..takže tak...ju...
..jinak nápravy ano teoreticky by šli použít klasické bez redukcí....ale asi jako.celky....pak by ovšem nastal asi zajímavej jev co se týče.rychlosti....jednou už jsme to tu někde probírali. ...jezdilo by to.nejspíš.jen na přepnutej" pomaloběh" v sestupu...ale treba jen do 70..pak rychloběh...a to by mastilo hrubo přez 100....ale toto nemám nějak.prakticky potvrzený...jen to tu někdo vzpomínal že si to nechal někdo prestavět do jakéhosi klaďáku....
..jinak všechny tydle procesy s výměnama náprav a podobně je conově furt brutus..krom upravy těch listovejch per
..takže tak...ju...
..jinak nápravy ano teoreticky by šli použít klasické bez redukcí....ale asi jako.celky....pak by ovšem nastal asi zajímavej jev co se týče.rychlosti....jednou už jsme to tu někde probírali. ...jezdilo by to.nejspíš.jen na přepnutej" pomaloběh" v sestupu...ale treba jen do 70..pak rychloběh...a to by mastilo hrubo přez 100....ale toto nemám nějak.prakticky potvrzený...jen to tu někdo vzpomínal že si to nechal někdo prestavět do jakéhosi klaďáku....
..jinak všechny tydle procesy s výměnama náprav a podobně je conově furt brutus..krom upravy těch listovejch per
Tomas 815 .. ako píšu chlapi nikde som to nevidel na predaj to by bolo fajn. Na stranke tatry je 6x6 s dvojitou kabínou a bud starým motorom alebo s dákym iným ale cenovo to musí byť mimo moje schopnosti.
Luboss..... Dáko neverím tej konštrukcii myslím že to poskladali narýchlo memá v to auto dôveru.....
Stále hladám čo by bolo najlepšie. Objavila sa aj jedna tatra 813 osťahový špeciál neviem čo je v techničáku.
Luboss..... Dáko neverím tej konštrukcii myslím že to poskladali narýchlo memá v to auto dôveru.....
Stále hladám čo by bolo najlepšie. Objavila sa aj jedna tatra 813 osťahový špeciál neviem čo je v techničáku.
..hasičská tatra čtyřdveřová...E2....je fakt artikl nesehnatelnej....doslova mimo mísu....to už možná bych teda šel do tej Liazky hasičské. (kabina karosa).....auto jede velmi dobře...kabina jak prase....4x4....+nějaký pomocný pohony v tvím příladě třeba generátor 400V....základ je vlastně Líza 151.....spotřeba dobrá...atd...propojit tu kabinu s nástavbou..karavanem...tak by to byl asi dobrej mazec....takový kloudný.karavan na náklaďáku....
..tydle...ty mastodontní tatry (813....815ctka...8x8. .tp...nebo vvn...nebo 6x6Tp...to je asi vsechno naprd....chtěl jsem napsat k hovnu..ale jak vidíš Fero...variabilita a přestavby jak ofiko tak technické záměny neofiko..jsou nereálný...když už by něco šlo tak díly nesebnatelný..nebo za ně dáš majlant...,vem si třeba vobyčejnou sklopku...někteří máme tady přestavby z tahačů návěsů....a ty zpravidla mejvali sestup s rychlím převodem(cca 1:1.67 nepamatuju si to přesně)...ovšem u hodně těchto aut je vlivem oprav zamontován sestup klasickej jakej je ve sklopce prostě s o něco menším převodem...(cca 1:2.05)..no a.sehnat zpátky ten rychlej z tahačů návěsu je nadlidskej výkon...+cena zpravidla 3..až 4..násobek toho vobyčejnýho ze sklopky....
..fabrika tatra to neřeší..novej u nich stojí nevim..cca 130litrů...kluci tady kousek odemne to pred nejakým rokem prověrovali...
..tak to je jen zářnej příklad na skupině dílu obecně hojně používanejch v tatrách...
..no a nakonec k tomu všemu když to překonáš..tak náš štát vychcaný..ti to pěkně zpříjemní a vosolí aby si se náhodou neměl líp...
...oni potřebujou aby jsi si koupil každý tři roky novou šodovku...chodil do šichty...platil daně....odčerpával hodně vody..elektriky...plynu...měl hodně dětí...a aby si sledoval kloudně..seriáli..a na vánoce nakoupil píčoviny.....tyto věci jako betelnej karavan jesou nežádoucí....protože už jen na STK..ty zapšklí ksichti by ti to záviděli že si jezdíš..a voni musí tady nasazovat krky aby umravnostňovali motoristy s div né kriminálními ůmysli
...no nic to jsem se jen zasejc nasral...
..no počuvaj ta Liazka b by nebyl asi takovej propadák...a problém..možná bych se odvíjel i tou cestou...vím nejni to tatra ale dneska už bych i tu tatru v tomdle případě voželel...a navíc se to dá i vod ťěch hasičů nebo někde sehnat za normální prachy
..tydle...ty mastodontní tatry (813....815ctka...8x8. .tp...nebo vvn...nebo 6x6Tp...to je asi vsechno naprd....chtěl jsem napsat k hovnu..ale jak vidíš Fero...variabilita a přestavby jak ofiko tak technické záměny neofiko..jsou nereálný...když už by něco šlo tak díly nesebnatelný..nebo za ně dáš majlant...,vem si třeba vobyčejnou sklopku...někteří máme tady přestavby z tahačů návěsů....a ty zpravidla mejvali sestup s rychlím převodem(cca 1:1.67 nepamatuju si to přesně)...ovšem u hodně těchto aut je vlivem oprav zamontován sestup klasickej jakej je ve sklopce prostě s o něco menším převodem...(cca 1:2.05)..no a.sehnat zpátky ten rychlej z tahačů návěsu je nadlidskej výkon...+cena zpravidla 3..až 4..násobek toho vobyčejnýho ze sklopky....
..fabrika tatra to neřeší..novej u nich stojí nevim..cca 130litrů...kluci tady kousek odemne to pred nejakým rokem prověrovali...
..tak to je jen zářnej příklad na skupině dílu obecně hojně používanejch v tatrách...
..no a nakonec k tomu všemu když to překonáš..tak náš štát vychcaný..ti to pěkně zpříjemní a vosolí aby si se náhodou neměl líp...
...oni potřebujou aby jsi si koupil každý tři roky novou šodovku...chodil do šichty...platil daně....odčerpával hodně vody..elektriky...plynu...měl hodně dětí...a aby si sledoval kloudně..seriáli..a na vánoce nakoupil píčoviny.....tyto věci jako betelnej karavan jesou nežádoucí....protože už jen na STK..ty zapšklí ksichti by ti to záviděli že si jezdíš..a voni musí tady nasazovat krky aby umravnostňovali motoristy s div né kriminálními ůmysli
...no nic to jsem se jen zasejc nasral...
..no počuvaj ta Liazka b by nebyl asi takovej propadák...a problém..možná bych se odvíjel i tou cestou...vím nejni to tatra ale dneska už bych i tu tatru v tomdle případě voželel...a navíc se to dá i vod ťěch hasičů nebo někde sehnat za normální prachy
gorila:..i fero..: no vobráceně by to nejlo....neboj....ty náprvy jsou obrácený..to jest..tak že jedna polonáprava je vždy kvůli talířovím kolům a pastorkům posunuta o několik cm oproti té druhé..a u vojenské nápravy s reduktory je to obráceně jak u nápravy bez reduktorů...takže tak
..obráceně ti to opravdu nepojede. ...v převodovce (standartní sinchron převodovka i s chladičem oleje)sestupu a nikde jinde nejni nic co by měnilo smysl otáčení....je to právě obrácenou konstrukcí nálravy a návíc reduktory.....ano pokud by jsi na konce polonáprav narouboval náboje kol bez reduktorů..tak v případě té nápravy obrácené by ti to jelo obráceně...
..obráceně ti to opravdu nepojede. ...v převodovce (standartní sinchron převodovka i s chladičem oleje)sestupu a nikde jinde nejni nic co by měnilo smysl otáčení....je to právě obrácenou konstrukcí nálravy a návíc reduktory.....ano pokud by jsi na konce polonáprav narouboval náboje kol bez reduktorů..tak v případě té nápravy obrácené by ti to jelo obráceně...
Jo Hynku to som vedel len so dal ako príklad že dačo také existuje ale za ti prachy to nieje nič pre mňa.
Česan máš úplnú pravdu s tým debilným štátom a ľuďmi, kto vybočuje z radu a chce mať život trochen zaujímavejší tak je jednoducho vadný element a treba ho odje.....
Nad tou lízou som uvažoval majú ho niekde pri trenčíne na predaj je za 5000€ tesne pred smrťou.
Neviem aké je to v teréne. Asi by sa tam hodily balóny asi R 20 a potom by to bolo lepšie.
Kuknem na liazacke forum o čom to je.
Diki boyz
Česan máš úplnú pravdu s tým debilným štátom a ľuďmi, kto vybočuje z radu a chce mať život trochen zaujímavejší tak je jednoducho vadný element a treba ho odje.....
Nad tou lízou som uvažoval majú ho niekde pri trenčíne na predaj je za 5000€ tesne pred smrťou.
Neviem aké je to v teréne. Asi by sa tam hodily balóny asi R 20 a potom by to bolo lepšie.
Kuknem na liazacke forum o čom to je.
Diki boyz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů