Stránka 17 z 20
Napsal: ned črc 20, 2014 3:39 pm
od ApeX
Ještě bych chtěl poradit -jarek148 tvoje T148 se správně nazývá Tatra 2-148 S3?
Napsal: ned črc 20, 2014 5:06 pm
od jarek148
Ano T-2 148 S3
Napsal: ned črc 20, 2014 7:36 pm
od ApeX
jarek148 díky potřebuju to totiž do hry abych je od sebe odlišil
Tak už jsem začal modelovat T813 8x8 KOLOS.Začínám jako klasicky ode dveří a postupně se propracuju přes kabinu rám až po korbu snad
.Model nebude tak detailně propracovaný jako T148 z důvodu velikosti a taky proto že chci 3D vzorky na kolech.Výkres tedy není extra přesný ale už sem modeloval i podle horších výkresů a šlo to
U dveří je taky zohledněn požadavek na optimální poměr kvalita x velikost
První obrázek zachycuje základní část vnější strany dveří
Napsal: pon črc 21, 2014 10:37 am
od ApeX
Tak dveře nakonec zas takový problém s tvarem neměly.Díky super fotce karla slezáka jsem na to přišel a teď už se chystám na vnitřek
Napsal: pon črc 21, 2014 7:48 pm
od ApeX
Mezitím co sem čekal na Timyho který přislíbil spokupráci na T813 než mi vyrovná jednu fotku tak jsem zkusil vytvořit kolo.Je to pěkné náročné ale i na kole se odrazí zjednodušování,na dezénu je to vidět nejvíc,už tak připadá 3500 polygonů na kolo bez disku a to je moc
Nemá někdo nějaké řezy a obrázky disku?
Disk T813
Napsal: pon črc 21, 2014 10:47 pm
od Hanys
Napsal: úte črc 22, 2014 11:04 am
od ApeX
Hanys pokud to sou pneu na T813 nebo i T815 kde jsou podobné tak určitě jo
T813
Napsal: úte črc 22, 2014 12:36 pm
od Hanys
Napsal: úte črc 22, 2014 5:25 pm
od ApeX
Hanys výtečné,ještě se chci zeptat zda těch barevných výkresů není víc jako např rám a tak?Někde sem nějakou podobnou stránku viděl
Napsal: stř črc 23, 2014 10:25 am
od ApeX
Tak nám nastává sporná otázka
Mám dát dezény na pneu nebo ne?
Při modelování náboje mě napadlo spočítat kolik je na kole s nábojem polygonů(trujúhelníčků).Zjistijl jsem že to je 3950 a to ještě nemám disk který bude mít tak další min. 2000 polygonů.Když to sečtu je to minimálně 6000 polygonů na každé kolo a je jich na T813 8 a to máme skoro 50.000 polygonů v kolech,kdybych dezén odebral a počítal s tím že disk má taky nějak 2000 polygonů tak mi vyjde že na kolo vyjde 3500 polygonů což činí asi 28.000 poly na 8 kol,je to výhodnější ale méně vzhledově hezké.Těžko říct zda dezén vynechám ale nejspíše ano taky kvůli hlavnímu plánu velikosti do 6MB
Napsal: stř črc 23, 2014 10:50 am
od toko
Udělej si hi-poly model a z něj si vyrenderuj textury na low-poly ingame model.
Napsal: stř črc 23, 2014 10:56 am
od ApeX
toko ono to není tak lehké,dezén totiž jakoby zběhne pokaždé o kousek níž a to by se mi dělalo špatně,ještě uvidíme asi nejpve dodělám komplet model bez kol a pak se uvidí
Napsal: stř črc 23, 2014 4:04 pm
od ApeX
Nemá někdo víc pobobných obrázků
http://www.rc-trucker.com/photos/813_predna_naprava.jpg
Existuje s nimi s celá stránka ale nemůžu na ni přijít
Napsal: stř črc 23, 2014 5:11 pm
od toko
Jen pro inspiraci, jak je dělaná 813 do ARMA II: Combined Operations
http://www.csla-studio.info
Napsal: stř črc 23, 2014 5:54 pm
od ApeX
toko zkoušel jsem a nepujde to