Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 457
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: UDS 110-214 na podvozcích Tatra
No veď od strojníka, ale UDS je vaša a vy budete platiť za dolámané perá a podvozok. My patkujeme UDS pri každej činnosti.
Práca pre BMS Nitra pri Rimavskej Sobote.
Práca pre BMS Nitra pri Rimavskej Sobote.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
Re: UDS 110-214 na podvozcích Tatra
Je efektivne pouzit UDS pri tak velkom-malom vykope. A aky bager-velkost bybolo treba na takyto vykop.
Nie som Bagrista avsak informacii nie je nikdy dost. Dakujem
Nie som Bagrista avsak informacii nie je nikdy dost. Dakujem
-
- Příspěvky: 457
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: UDS 110-214 na podvozcích Tatra
matej2,
UDS ide použiť pri akejkoľvek práci, malej aj veľkej. Pri týchto potrubiach je najlepšia UDS, pre mňa, že veľa natom zarobím a pre objednávateľa, že má všetko vysvahované a vyčistené pod potrubým. Dalo by sa to kopať aj kolesovým bagrom typ PW alebo pásovým, ale trebalo by nato otočový nástavec. Vo všetkom je ekonomika, kolesový bager 180 ... je drahý, v dobrom stave cez 80 tisic €, pásový taktiež, niečo veľkosti 210, 290. Ďalej ktomu treba platiť,alebo kúpiť ťahač s podvalom, čiže ďalšie peniaze. Zasa tankovanie, nemá ťa kto natankovať, čiže ti treba auto na ktorom si budeš voziť sudy s naftou.
S UDS si ideš kam chceš, majster ti povie ráno, že další výkop je o 50 km ďalej, sadneš do UDS a neriešiš nič, ešte si aj natankuješ cestou.
Vyslovene na tento typ práce pri potrubiach na tranzite je najideálnejšia UDS.
UDS ide použiť pri akejkoľvek práci, malej aj veľkej. Pri týchto potrubiach je najlepšia UDS, pre mňa, že veľa natom zarobím a pre objednávateľa, že má všetko vysvahované a vyčistené pod potrubým. Dalo by sa to kopať aj kolesovým bagrom typ PW alebo pásovým, ale trebalo by nato otočový nástavec. Vo všetkom je ekonomika, kolesový bager 180 ... je drahý, v dobrom stave cez 80 tisic €, pásový taktiež, niečo veľkosti 210, 290. Ďalej ktomu treba platiť,alebo kúpiť ťahač s podvalom, čiže ďalšie peniaze. Zasa tankovanie, nemá ťa kto natankovať, čiže ti treba auto na ktorom si budeš voziť sudy s naftou.
S UDS si ideš kam chceš, majster ti povie ráno, že další výkop je o 50 km ďalej, sadneš do UDS a neriešiš nič, ešte si aj natankuješ cestou.
Vyslovene na tento typ práce pri potrubiach na tranzite je najideálnejšia UDS.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
Re: UDS 110-214 na podvozcích Tatra
Ak odhliadnem od ceny a casu prevozu , akemu bagru vaha-vykon sa UDSka rovna. Napriklad Takeuchy TB1140 tie su bezne s Powertiltom a aj s kolesovym podvozkom. Neberme vek do uvahy. A hovorime iba o tejto danej zakazke- vykop potrubie.
Re: UDS 110-214 na podvozcích Tatra
Mám taký dojem že pomali každému vadí že sa robí este nieco s UDSkou berte to tak je to slovenský výrobok a niekedy sme sa zaobišli bez traktorbágrou, kolesovích bágrou a iných strojov zo zahraničia a sme prosperovali.
Re: UDS 110-214 na podvozcích Tatra
matej2,
Váhovo by UDS sedela na pásové rýpadlo JCB 210 LC. A za hodinu vykope cca 100m3. Záleží podľa tvrdosti kopaného materiálu.
Váhovo by UDS sedela na pásové rýpadlo JCB 210 LC. A za hodinu vykope cca 100m3. Záleží podľa tvrdosti kopaného materiálu.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
Re: UDS 110-214 na podvozcích Tatra
Bagrač,
nezaobišli sme sa ani predtým bez traktobágrov a kolesových bágrov Všetko sme mali vlastné, vyrobené v ČSSR. Kolesový bager DH 112,113, traktobáger uzeeska UZS 050, pásové bagre UNEX. Po otvorení trhu po 1989 tieto stroje nedokázali konkurovať zahraničným, tak preto išli všetky do hajzlu. Skrachovalo aj CSM Tisovec, teraz tam montujú možno 10 UDS ročne, neviem.
Udeesky si držia iba súkromníci, štátne firmy SVP,OSSR... všetky veľké firmy ako Doprastav,Inžinierske stavby,Váhostav to rozpredali a keď chcú udeesku, najmú si súkromníka. Najviac udeesiek mali Inžinierske stavby Košice, cez 30, ako ich kúpil Colas, všetky tatry a udeesky išli preč. Dnes nemaju ani jednu UDS, ani Doprastav. Ten zachvílu nebude mať úplne nič.
nezaobišli sme sa ani predtým bez traktobágrov a kolesových bágrov Všetko sme mali vlastné, vyrobené v ČSSR. Kolesový bager DH 112,113, traktobáger uzeeska UZS 050, pásové bagre UNEX. Po otvorení trhu po 1989 tieto stroje nedokázali konkurovať zahraničným, tak preto išli všetky do hajzlu. Skrachovalo aj CSM Tisovec, teraz tam montujú možno 10 UDS ročne, neviem.
Udeesky si držia iba súkromníci, štátne firmy SVP,OSSR... všetky veľké firmy ako Doprastav,Inžinierske stavby,Váhostav to rozpredali a keď chcú udeesku, najmú si súkromníka. Najviac udeesiek mali Inžinierske stavby Košice, cez 30, ako ich kúpil Colas, všetky tatry a udeesky išli preč. Dnes nemaju ani jednu UDS, ani Doprastav. Ten zachvílu nebude mať úplne nič.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
-
- Příspěvky: 457
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: UDS 110-214 na podvozcích Tatra
Pre Bagrac, mne nevadi ze sa nieco UDSkou kope prave naopak. Ja hladam dovod preco prave UDSkou. Este by ma zaujmal novy model pre poziarnikov, ale tam si na info budem musie asi pockat kedze je to zatial novinka.
A netahajte sem casi kedy iba slovenske stroje na trhu boli. Tam sme fakt riadne zaspali dobu.
A netahajte sem casi kedy iba slovenske stroje na trhu boli. Tam sme fakt riadne zaspali dobu.
Re: UDS 110-214 na podvozcích Tatra
A pri Traktorbagroch pozor , tie su v niektorych krajinach riadne na ustupe. Ak vobec nejake su.
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: ned led 07, 2018 11:09 am
Re: UDS 110-214 na podvozcích Tatra
Csm viac menej skrachovalo kvôli embargu voči rusku. Na západ tento stroj nechcú kvôli čomu nikto nevie bol postavený na akýkoľvek podvozok. Vystavovaný od Francúzska až po Nemecko.Momentálne firma začína ožívat. Ale Ruský trch je priorita.Každý má na uds svoj názor a ten mu nikto neberie. Čo sa týka požiarnej uds tam bol použitý iba ten špeciálny podvozok a pár zmien na nadstavbe kvôli teplotám do ktorých sa zasadzujú.
Re: UDS 110-214 na podvozcích Tatra
Mam take tusenie ze celi Europsky trh je len o znamostiach a simpatiach, staci len jedno zle slovo jedena zla odpoved a je po obchode.
Re: UDS 110-214 na podvozcích Tatra
Ten podvozok je to co by ju mohlo zachranit. Je mozne s timto podvozkom jazdit aj na civilne uceli ? Ma to potrebne homologizacie pre EU?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů