Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: pát led 01, 2010 3:39 pm
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: pát led 01, 2010 3:39 pm
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Ano ten naves bol stanok na vystavy,podla asi rok starych informacii by mal byt u nejakej firmy v Olomouci. Fotky interieru som do ineho vlakna uz nejake pred casom daval,tak skusim este nejake. Inak ten plastovy celoblatnik na tej ruskej Tatre-ma ich vpredu aj tento komercni tahac a ta podlaha kabiny je aj po tolkych rokoch ako nova.
Prosím prostuduj pravidla vkládání fotografií aby to vypadalo takto. Děkuji Admin
Prosím prostuduj pravidla vkládání fotografií aby to vypadalo takto. Děkuji Admin
Tak v té době Tatra koketovala s úpravami pro silniční provoz, což při použití původní kabiny 815 dopadalo všelijak krkolomně a těžkopádně. Tato úprava dopadla asi ze všech nejlíp. Nicméně při jasném zaměření produktů Tatra víceméně do terénu vymezeného jasně koncepcí podvozku by silniční verze vyžadovala zcela jiný specifický design, týkajícího se jak kabiny, nárazníku, ale i třeba interiéru.
Opačný příklad můžeme vidět dnes, kdy kabina DAFu uzpůsobená a navržená pro provoz převážně na silnici je implementována na terénní podvozek Tatry Phoenix. Nevyznívá to až tak krkolomně, nicméně zárověň esteticky nikterak nepřiznává do jakého prostředí je vozidlo primárně určeno - tedy do terénu. Z tohoto pohledu bylo jasně čitelnější použité tvarosloví u předchozích Tater 813 a 815 a dnes snad ještě u T 815-7.
Opačný příklad můžeme vidět dnes, kdy kabina DAFu uzpůsobená a navržená pro provoz převážně na silnici je implementována na terénní podvozek Tatry Phoenix. Nevyznívá to až tak krkolomně, nicméně zárověň esteticky nikterak nepřiznává do jakého prostředí je vozidlo primárně určeno - tedy do terénu. Z tohoto pohledu bylo jasně čitelnější použité tvarosloví u předchozích Tater 813 a 815 a dnes snad ještě u T 815-7.
nevim : Tak určitě si myslím, že má s tímto nárazníkem Phoenix daleko více "tatrovácký výraz", než jako s tím původním "dafáckým", který na mne působí spíš, jako by ho navrhovali někde v Asii. K Tatře a potažmo k jakémukoliv terénnímu autu více pasují kulatá světla a masivní nárazník evokující bytelnost.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Semrush [Bot] a 50 hostů