Stránka 134 z 140

Napsal: ned zář 20, 2015 6:39 pm
od jirka m.

Napsal: sob říj 10, 2015 8:43 pm
od mc.imi
12.07.2014

Obrázek

Napsal: čtv lis 05, 2015 11:24 pm
od peter gasparovic
:shhh: :shhh: Na tajnacku :wink:

Obrázek Obrázek

Napsal: sob lis 07, 2015 7:51 pm
od mc.imi
Poznáte někdo tuhle tatrovečku?
http://localhost/tatra/katalog/t128/img/t128_01.jpg

Je to valník nebo předělávka na sklopku?

Děkuji

Napsal: čtv lis 19, 2015 2:52 pm
od trasyk
Zdravim, našel by se tu nějaký vlastník Tatry 111, který by v ní svezl mého otce? (je to fanda). Samozřejmě za finanční odměnu. Nejlépe Severní, Západní Čechy. tel. 777565927. Díky.

Napsal: pon led 04, 2016 9:04 am
od Míla
zkuste navštívit muzeum Tatra 111:
http://muzeumtatra111.cz/
a třeba se tam na něčem dohodnete (pozor muzeum je otevřeno jen leden a únor)

sbírka

Napsal: ned úno 14, 2016 9:35 pm
od zaverecny
V Česku je asi málo míst, kde je možné vidět pohromadě raritní řadu 111, 141, 138 a 148.
Tady jedno je. Výtopna Zlíchov. proč se ale majitelé o ty stroje nestarají a nechávají je takhle hnít na dešti slunci sněhu, to je otázka.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: ned úno 14, 2016 11:19 pm
od Hynek
Jak nestarají, víš co toho na topírně je? Prostě čekají na renovaci. Aktuálně renovací prochází hned tři gumokolní věci - tahač přívěsů Tatra 813 6x6, Zetor 25 a Praga V3S s vlekem A3V , Praga v raritním úplně původním provedení... Kromě toho se pracuje na renovaci tří lokomotiv a dvou historicých vagónů. Až na to co stojí venku dojde řada, tak se to taky opraví. Mimoto se dělají jízdy s parními i dieselovými lokomotivami, lokomotivy s osádkami pracují na koridoru, aby vydělaly na dost vysoký nájem u SŽDC. Každý má i svojí práci, Výtopna nemá žádného zaměstnance. Tentokrát si teda hejbnul žlučí mě :roll:

vysvětlení

Napsal: pon úno 15, 2016 4:52 pm
od zaverecny
Není potřeba se hned čílit. Klídek. Stačí si to přečíst pořádně. Že se nestarají - rozuměj - o to, aby nehnily na dešti. Stačí dát plachtu. Ta snad tolik nestojí, a "montáž" zvládne snad každý. A auto může pod plachtou přežít o dost víc let než takhle. A jestli dobře vidím, do budky toho jeřábu vesele už dlouho prší tím předobočním oknem.

Napsal: pon úno 15, 2016 7:29 pm
od lukas1989
Placha nie je ideálne riešenie, pod ňou to hnije ešte rýchlejšie, lebo sa na nej zospodu kondenzuje voda ktorá sa nemá kam spod plachty odpariť. Preto tam kde je plachta opretá o plech, plech pod ňou dokáže zhniť neuveriteľne rýchlo.

Napsal: pon úno 15, 2016 7:30 pm
od Luďa
Ještě si zapomněl na 141 co je pod plachtou.

Napsal: úte úno 16, 2016 7:11 am
od Hynek
Plachta je snad ještě horší, než když to necháš takhle, pod ní je vlhko furt, neb kondenzát. Uvnitř hal stojí cennější železniční věci - parní lokomotivy, parní válec a tak.

Napsal: ned bře 27, 2016 5:57 pm
od petulak
nemá někdo foto, když T111, měla ještě pohon větráků řetězem?

viděl jsem to někdy v 1968, ale prej jich moc nebylo.

Napsal: ned bře 27, 2016 6:10 pm
od Hynek
Jako jestli myslíš, že jsou ty řetězy vidět, tak nejsou, jsou zapouzdřené. Vypadalo to úplně stejně jako na tomhle prototypovém osmnáctiválci. Jsou dochované dva nebo tři tyto motory.
http://img.motofotky.cz/upload/images/f ... 230182.jpg

Napsal: ned bře 27, 2016 6:11 pm
od Ota Buben
Nevím ale myslím si že 111 TATRA snad ani jiný pohon větráku než řemenem neměla.