Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-158 Phoenix EURO VI
My tam máme objednanou 10x8 se všema natáčecíma nápravama aby to umělo jezdit v krabim kroku pořád. Chceme to na aplikační speciál na digestát kvůli tlaku na půdu. Prý si máme ještě tak dva roky počkat
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Jj Tatra z principu musí brečet, ale na dva roky dopředu má vyprodanou produkci PS: Proč se rozemletému hnoji, ředěnému močůvkou říká digestát? Do roku 1987 jsem byl agronom, tak mě to trochu profesně zajímá
Re: T-158 Phoenix EURO VI
No musí to mít nějakej moderní honosnej název, přece se tomu nebude říkat aplikátor na sračky
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Digestát je odpadní produkt z bioplynové stanice. Pokud se oddělí pevná část je to separát a ta tekutá fugát.
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Tak to jsem si sedl na prdel, co se týče hnoje, ujel mi vlak
Re: T-158 Phoenix EURO VI
to jsafra:
No funguje to podobně jako hydropneumatické odpružení u Citroenu u každého kola je hydraulický válec oproti němu je koule asi s dusíkem?, která funguje jako tlumič. Největší výhodou je, že se dá různě zvedat nápravy, dělat vodováha, měřit zatížení na nápravy, ... ale stojí to raketu a když se to pokazí nikdo to neumí opravit ...
Jezdil jsem na MANu E2000 50.414 10x8-8, který měl poslední 3 nápravy hydropneumaticky odpružené a byl to neskutečný stroj, nebyl problém naložit na celkovou 60 tun a v zatáčkách to nebylo ani moc poznat ...
No funguje to podobně jako hydropneumatické odpružení u Citroenu u každého kola je hydraulický válec oproti němu je koule asi s dusíkem?, která funguje jako tlumič. Největší výhodou je, že se dá různě zvedat nápravy, dělat vodováha, měřit zatížení na nápravy, ... ale stojí to raketu a když se to pokazí nikdo to neumí opravit ...
Jezdil jsem na MANu E2000 50.414 10x8-8, který měl poslední 3 nápravy hydropneumaticky odpružené a byl to neskutečný stroj, nebyl problém naložit na celkovou 60 tun a v zatáčkách to nebylo ani moc poznat ...
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Tak tu bych chtěl vidět v akci
Kolik cm sněhu to prohrne? :?:nebo projede?
Kolik cm sněhu to prohrne? :?:nebo projede?
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Lubo: dělají machry,ale kam se hrabou na vojína Čonkina,ten uměl z hoven vypálit kořalku...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Na kilo hoven kilo cukru Váňo
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Safky: to mě taky zajímá, nemáš třeba nějakou fotku tohoto odpružení na Tatře? A co je to za odpružení, myslím tím výrobce, pokud to třeba víš?
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
to Závozník:
V Tatře nechci fotit, ať je zase nenaštvu a výrobce jsem si nevšiml, ale bude to asi něco takového, viz. úpravce MANu v NL Wierda:
https://www.wierdavoertuigtechniek.nl/c ... malisatie/
Komponenty hydropneumatického odpružení budou asi podobné jako na Tatře.
V Tatře nechci fotit, ať je zase nenaštvu a výrobce jsem si nevšiml, ale bude to asi něco takového, viz. úpravce MANu v NL Wierda:
https://www.wierdavoertuigtechniek.nl/c ... malisatie/
Komponenty hydropneumatického odpružení budou asi podobné jako na Tatře.
Tatra + MAN = Superstroj!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů