Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Pěkný, docela sedí na zadku.
Re: T-158 Phoenix EURO VI
doslovnej překlad od googlu:
Tatra Phoenix 14 × 12 jako podvozek pro těžký jeřáb - má sedm náprav a motor o výkonu 530 koní. Ve společnosti Erkin, která vyrábí jeden z nejtěžších jeřábů na světě, probíhají práce na unikátním nákladním voze Tatra. Turecká společnost obdržela na stavbu podvozek 14 × 12, proto byla vybavena sedmi nápravami, včetně šesti hnacích. Sedminápravové vozidlo bylo připraveno jako součást modelu Phoenix Euro 6, takže zde máme celou řadu komponentů dodávaných společností DAF, jako je spací kabina modelu CF, motor Paccar MX-13 s výkonem 530 koní a 16stupňová automatizovaná převodovka Traxon.Podvozek je typická tatranská konstrukce založená na trubkovém rámu. Tento systém umožňuje snadno přesně následující řady kol namontovaných pomocí výkyvných hřídelí (foto nahoře). Proto by Tatra mohla vytvořit takovou specializovanou variantu jako 14 × 12.Zde jsou k pohonu připojeny všechny osy kromě páté a čtyři z nich mají řídicí systém. Pozornost je věnována také vozidlu s pneumatickým odpružením. Díky tomu, i přes použití kmitajících hřídelí, nejsou kola typickým tatranským způsobem nakloněna.
Tatra Phoenix 14 × 12 jako podvozek pro těžký jeřáb - má sedm náprav a motor o výkonu 530 koní. Ve společnosti Erkin, která vyrábí jeden z nejtěžších jeřábů na světě, probíhají práce na unikátním nákladním voze Tatra. Turecká společnost obdržela na stavbu podvozek 14 × 12, proto byla vybavena sedmi nápravami, včetně šesti hnacích. Sedminápravové vozidlo bylo připraveno jako součást modelu Phoenix Euro 6, takže zde máme celou řadu komponentů dodávaných společností DAF, jako je spací kabina modelu CF, motor Paccar MX-13 s výkonem 530 koní a 16stupňová automatizovaná převodovka Traxon.Podvozek je typická tatranská konstrukce založená na trubkovém rámu. Tento systém umožňuje snadno přesně následující řady kol namontovaných pomocí výkyvných hřídelí (foto nahoře). Proto by Tatra mohla vytvořit takovou specializovanou variantu jako 14 × 12.Zde jsou k pohonu připojeny všechny osy kromě páté a čtyři z nich mají řídicí systém. Pozornost je věnována také vozidlu s pneumatickým odpružením. Díky tomu, i přes použití kmitajících hřídelí, nejsou kola typickým tatranským způsobem nakloněna.
Re: T-158 Phoenix EURO VI
.. podvozek je typická tatranska konstrukce
-
- Příspěvky: 151
- Registrován: čtv pro 19, 2013 1:28 pm
- Bydliště: žatec
Re: T-158 Phoenix EURO VI
nechápu proč zákazník nechce plněhodnotný podvozek a chce jednu nápravu jen hnanou, ještě bych chápal kdyby byly třeba dvě, tři, čtyři, ale jedna...
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Bohužel google je všeobecný didaktický laik (de-ment) a zná jen názvy s horkym bramborem v hubě (tůgédr). Tady se samozřejmě jedná o tatrováckou koncepci roura - poloosy a zákaznický požadavek. Helmut když vozí plynový roury, mu stačí 8x8 a malá kabina, případně vrtá do země a to si za nějakou tu hřídel a nápravu navíc zaplatí. Turek to žene s Erdoganem vo štok vejš a jestli to auto umí honit všechno co se točí, tak to budou chtít.
Ale to bylo jen pro zasmání, pokud koukam dobře tak neni poznat která ta náprava neni poháněná, jestli ta první nebo poslední? Spíš bych tipoval druhou variantu kvůli ztrátám a namáháním na hřídelích. Náboje kol s redukcí sou všude a moc nam to neřekne. Snad má někdo lepší info nebo foto. Každopádně pro Tatru dobrý, že je o ni zájem "venku", kde jí zatím moc nechtěli... Jen tak dál
Ale to bylo jen pro zasmání, pokud koukam dobře tak neni poznat která ta náprava neni poháněná, jestli ta první nebo poslední? Spíš bych tipoval druhou variantu kvůli ztrátám a namáháním na hřídelích. Náboje kol s redukcí sou všude a moc nam to neřekne. Snad má někdo lepší info nebo foto. Každopádně pro Tatru dobrý, že je o ni zájem "venku", kde jí zatím moc nechtěli... Jen tak dál
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Pohanana nie je piata naprava, teda posledna s dvojmontazou, nema reduktorovy naboj...
Lubo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů