Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát pro 12, 2014 3:45 pm
- Bydliště: Bukovinka 23
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Prototyp třístranného sklápěče s typovým označením T158-8P6R23/37B Euro VI 4x4 (3700 mm) modelové řady Tatra Phoenix Euro6 je osazen řadovým, kapalinou chlazeným šestiválcem Paccar PX-7 (Cummins). Důvodem výroby prototypu byla snaha připravit dvounápravové nákladní vozidlo Tatra Phoenix Euro6, které by mohlo své zákazníky oslovit tzv. hmotnostní výhodou. Maximální výkon motoru PX-7 je 239 kW/325 k, točivý moment dosahuje své vrcholné hodnoty 1200 N.m v rozmezí 1100 až 1700 min-1. Nejlehčí Phoenix Euro6 4x4 má devítistupňovou převodovku ZF Ecomid bez intardéru, přídavnou/sestupnou převodovku Tatra TR 1.30 (1:1,765), krátkou kabinu CF 65 OnRoad, systém kotoučových brzd a třístrannou osmikubíkovou sklápěcí nástavbu Porgest. V porovnání s vozidlem T158-8P6R23/37A Euro VI 4x4 s motorem MX-11 s výkonem 320 kW/435 k z běžné nabídky (ale po hmotnostní optimalizaci) je rozdíl mezi automobily 1090 kg ve prospěch prototypu PX-7, přičemž většina této hmotnostní výhody připadá na přední nápravu. Celkový hmotnostní rozdíl bez eliminace je u podvozku 1437 kg a u kompletních vozidel 1590 kg.
Foto : Milan Olsansky
Foto : Milan Olsansky
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Ta šestikola je jak: POMÁHAT A CHRÁNIT
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
PX -7
Hmotnostní optimalizace vozidel TATRA
Protyp ve verzi Tatra Phoenix 4x4 EURO 6 byl postaven tak, aby oslovil své zákazníky především hmotnostní výhodou oproti konkurenci
Pod kapotu byl umístěn zatím nejmenší motor, který byl v poslední době do Tatry zakomponován, Paccar PX-7. Jde o kapalinou chlazený šestiválec o výkon u 239 kW, tedy 325 koní
Oproti standardnímu provedení s motorem MX-11, který běžně do dvounápravových vozidel aplikujeme, došlo k hmotnostní úspoře u podvozku 1437 kg a u kompletního vozu 1590 kg.
Ideálním řešením se tyto typy Tater stávají především pro komunální služby, kde může hrát odlehčení především přední nápravy hlavní roli. Navíc nižší výkon motoru bohatě stačí na efektivní provoz i mnohem těžších vozidel
https://www.facebook.com/TATRATRUCKS/
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Brabo a 38 hostů