Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin Kursa
Příspěvky: 89
Registrován: stř pro 17, 2008 8:36 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Dnes proběhly přípravné práce k odtažení Tatry domů, chvilku to dalo, hlavně protože stojí v kopci, jednou mi i spadla z heveru ale nakonec bez újmy na zdraví i autě stojí pevně na kolech.
Obrázek Obrázek
Kde LIAZ nemůže, tam TATRA pomůže!
ned říj 24, 2010 8:01 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak to je mazec :( . Co z ní bude ? Traktůrek :wink: . Na nic jiného se moc nehodí :oops: . Tohle opravovat myslím nemá význam ..... :roll:

Aneb , kdo tohle nedělal , neuvěří ...............
ned říj 24, 2010 9:21 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Já myslím, že i takovou Tatru je potřeba zachránit, bude to nějakou pětku stát a taky trochu potu, ale co má člověk dělat? Sedět a čumět? Dnešní auta nikdo opravovat jako veterány nebude, protože tahle doba produkuje neopravitelné zmetky. Tady stačí jasanové dřevo, plech a šikovné ruce :idea:
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
ned říj 24, 2010 10:31 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Filipe , chod nohama po zemi ...... Stačí se dívat a kdejací hasiči prodávají proti tomuto "nové vozy" ............ A věř , že za ten rozdíl v ceně tohoto šrotu a auta od hasičů tohle neopravíš ......
ned říj 24, 2010 10:52 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Taky bych se klonil po mých zkušenostech k zachovalému garážovanému autu od hasičů a s papírama a tohle venku opršelé bych bral na díly.
Já nyní stříkal kabinu od Ify, práce to bylo jam na kostele a času taky a přitom třeba v Německu prodávají přímo fantastické a jako nové Ify od hasičů za slušnou cenu. Hned bych to bral, jenže mám rád modrou barvu a tak jsem se nadřel. Ale už je to hotový a můžu ji nastrojovat. Na jaře pojedu do Lufwigsfelde na 20 výročí ukončení výroby a tak auto musí hezky vypadat.
Volvo FL 614.
ned říj 24, 2010 11:12 pm

JiříČapek
Příspěvky: 233
Registrován: ned kvě 28, 2006 6:48 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Myslím,že doba nových kačen v hasičárnách je dávnou minulostí a tahle ještě nevypadá nejhůř.
pon říj 25, 2010 7:13 am

jp603
Příspěvky: 203
Registrován: stř dub 14, 2010 11:53 am
Bydliště: HR

Příspěvek

Není tak úplně nejhorší :wink: ,Když by si sehnal jinou skříň (občas se objevují) za pár tisíc,mohl by za chvíli jezdit.Každopádně ho od toho nezrazuji,naopak držím palce při renovaci.
Když je chuť a zápal pro věc,jde leccos. :wink:
pon říj 25, 2010 12:09 pm

Uživatelský avatar
Martin Kursa
Příspěvky: 89
Registrován: stř pro 17, 2008 8:36 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak traktor z ní nebude určitě :naughty: tomuhle osudu už unikla definitivně, podle tachometru má najeto jen 2300 Km a spodek nevypadá nijak zrasovaně, je to z vedlejší vesnice, spoustu lidí ji od toho pána chtělo koupit, nikomu ji nenechal a za mnou sám přišel, že mě ji prodá aby se zachovala a neskončila v traktoru. Věřte mi, že za pár let přijde doba kdy se budou opravovat i horší auta než je tohle.
Kde LIAZ nemůže, tam TATRA pomůže!
pon říj 25, 2010 1:57 pm

PetrP
Příspěvky: 300
Registrován: čtv říj 30, 2008 11:17 am
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek

Ta doba už dávno nastala.Nahodou tohle je fajnovka :wink: Vždyť na ní moc práce není.Ty spodky včetně dřeva má za víkend hotový!Občas nějaký kastlík.....uvidí jaká bude střecha.....akorát to hernajs obrousit :cry: ......a natmelit....
Ale jinač :thumbud:
Petr.P
pon říj 25, 2010 2:49 pm

josef805
Příspěvky: 71
Registrován: sob kvě 01, 2010 11:42 am
Bydliště: v.č.

Příspěvek

Tak přeji hodně šťestí a chuti při renovaci! Prozradíš nám na jakou cenu si ji původní majitel cenil?
Věřím, že se ti dílo podaří.
pon říj 25, 2010 6:55 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Taky bych potřeboval někoho kdo by mi za víkend opravil spodek skříně včetně výdřevy. Jestli někoho znáte, sem s ním. Klidně mu těch víkendů dám víc. Brousit a tmelit budu sám.
Obrázek Obrázek
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
úte říj 26, 2010 6:34 pm

Uživatelský avatar
Martin Kursa
Příspěvky: 89
Registrován: stř pro 17, 2008 8:36 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Josef805: zaplatil jsem za ni 15.000 Kč bez kol, ale ještě mám slíbený 1 disk.
Tak jsme Tatru včera šťastně dotáhli domů, dnes jsem opravoval kolo, než jsem je montoval tak jsem si nevšiml, že je píchlé.
Chtěl jsem do motoru pod svíčky nalít petrolej, protože motorem nelze otočit, ale i svíčky po vyšroubování byly orezlé tak zítra sundám hlavy a podívám se co v motoru je.
Nemáte někdo na prodej karburátor?Obrázek Obrázek Obrázek
Kde LIAZ nemůže, tam TATRA pomůže!
úte říj 26, 2010 7:29 pm

tatra111
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 268
Registrován: úte srp 17, 2010 7:28 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

Promin že sem ti poradil blbí pneu no nic hele vidim tady na jedmné stránce karbec za 2500Kč chceš ho?
úte říj 26, 2010 8:36 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Můj názor - na N.D. Tohle dát do kupy :roll: ...... Motor v háji. Rezavé dříky ventilů , že možná budeš těžko je vyrážet z hlav . Válce v háji . Polokoule na přední ose - styčná plocha s guferem jistě také rezavá do hloubky . Brzdy v háji . Jen na podvozku je práce jako na kostele . Myslím, že nadšení vystřídá vystřízlivění a uvidíš , že to nebude žádná sranda . Karburátorů mám doma přes 20 , na žádný z nich auto nejede dobře , na každém je nějaký problém . Můžu Ti klidně nějaký věnovat včetně pošty.
úte říj 26, 2010 8:39 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Martine nechci Ti brát iluze, ale mám stejný názor jako bazilišák. Na n.d. je to dost dobrý. Myslím si , že při nedostatku dílů na kačenu, stejně koupíš ještě jednu a ze dvou budeš skládat jednu. Motorem bych se v současné době nezdržoval, rovnou bych ho vyndal, sehnal nějaký slušný z elektrocentraly a ten přestavěl. Jenom bych dal pozor aby ten motor byl pokud možno původní z fabriky a ne generálkovaný. Úroveň go je otřesná. Taky jsem si takový koupil v dobré víře jak jsem nad tím vyzrál, ale v podstatě jsem použil přebroušenou klikovku, ložiska , ojnice, písty a válce. Ale i u ojnic jsem musel nechat vyměnit pouzdra a dát nové pístní čepy.
A kdyby jsi netrval na nízké skříni, mohl bych Ti nabídnout celkem slušnou skříň vysokou. Stačí poopravit a nalakovat. Není shnilá. A mám i výfukové potrubí a tlumič výfuku. Nejsou to originály, ale soudobá výroba, vzhledově vypadají jinak, ale účel plní a zvuk je stejný.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
stř říj 27, 2010 7:56 am

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů