Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- Martin Kursa
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř pro 17, 2008 8:36 pm
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Já myslím, že i takovou Tatru je potřeba zachránit, bude to nějakou pětku stát a taky trochu potu, ale co má člověk dělat? Sedět a čumět? Dnešní auta nikdo opravovat jako veterány nebude, protože tahle doba produkuje neopravitelné zmetky. Tady stačí jasanové dřevo, plech a šikovné ruce
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Taky bych se klonil po mých zkušenostech k zachovalému garážovanému autu od hasičů a s papírama a tohle venku opršelé bych bral na díly.
Já nyní stříkal kabinu od Ify, práce to bylo jam na kostele a času taky a přitom třeba v Německu prodávají přímo fantastické a jako nové Ify od hasičů za slušnou cenu. Hned bych to bral, jenže mám rád modrou barvu a tak jsem se nadřel. Ale už je to hotový a můžu ji nastrojovat. Na jaře pojedu do Lufwigsfelde na 20 výročí ukončení výroby a tak auto musí hezky vypadat.
Já nyní stříkal kabinu od Ify, práce to bylo jam na kostele a času taky a přitom třeba v Německu prodávají přímo fantastické a jako nové Ify od hasičů za slušnou cenu. Hned bych to bral, jenže mám rád modrou barvu a tak jsem se nadřel. Ale už je to hotový a můžu ji nastrojovat. Na jaře pojedu do Lufwigsfelde na 20 výročí ukončení výroby a tak auto musí hezky vypadat.
Volvo FL 614.
- Martin Kursa
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř pro 17, 2008 8:36 pm
- Kontaktovat uživatele:
Tak traktor z ní nebude určitě tomuhle osudu už unikla definitivně, podle tachometru má najeto jen 2300 Km a spodek nevypadá nijak zrasovaně, je to z vedlejší vesnice, spoustu lidí ji od toho pána chtělo koupit, nikomu ji nenechal a za mnou sám přišel, že mě ji prodá aby se zachovala a neskončila v traktoru. Věřte mi, že za pár let přijde doba kdy se budou opravovat i horší auta než je tohle.
Kde LIAZ nemůže, tam TATRA pomůže!
- Martin Kursa
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř pro 17, 2008 8:36 pm
- Kontaktovat uživatele:
Josef805: zaplatil jsem za ni 15.000 Kč bez kol, ale ještě mám slíbený 1 disk.
Tak jsme Tatru včera šťastně dotáhli domů, dnes jsem opravoval kolo, než jsem je montoval tak jsem si nevšiml, že je píchlé.
Chtěl jsem do motoru pod svíčky nalít petrolej, protože motorem nelze otočit, ale i svíčky po vyšroubování byly orezlé tak zítra sundám hlavy a podívám se co v motoru je.
Nemáte někdo na prodej karburátor?
Tak jsme Tatru včera šťastně dotáhli domů, dnes jsem opravoval kolo, než jsem je montoval tak jsem si nevšiml, že je píchlé.
Chtěl jsem do motoru pod svíčky nalít petrolej, protože motorem nelze otočit, ale i svíčky po vyšroubování byly orezlé tak zítra sundám hlavy a podívám se co v motoru je.
Nemáte někdo na prodej karburátor?
Kde LIAZ nemůže, tam TATRA pomůže!
Můj názor - na N.D. Tohle dát do kupy ...... Motor v háji. Rezavé dříky ventilů , že možná budeš těžko je vyrážet z hlav . Válce v háji . Polokoule na přední ose - styčná plocha s guferem jistě také rezavá do hloubky . Brzdy v háji . Jen na podvozku je práce jako na kostele . Myslím, že nadšení vystřídá vystřízlivění a uvidíš , že to nebude žádná sranda . Karburátorů mám doma přes 20 , na žádný z nich auto nejede dobře , na každém je nějaký problém . Můžu Ti klidně nějaký věnovat včetně pošty.
Martine nechci Ti brát iluze, ale mám stejný názor jako bazilišák. Na n.d. je to dost dobrý. Myslím si , že při nedostatku dílů na kačenu, stejně koupíš ještě jednu a ze dvou budeš skládat jednu. Motorem bych se v současné době nezdržoval, rovnou bych ho vyndal, sehnal nějaký slušný z elektrocentraly a ten přestavěl. Jenom bych dal pozor aby ten motor byl pokud možno původní z fabriky a ne generálkovaný. Úroveň go je otřesná. Taky jsem si takový koupil v dobré víře jak jsem nad tím vyzrál, ale v podstatě jsem použil přebroušenou klikovku, ložiska , ojnice, písty a válce. Ale i u ojnic jsem musel nechat vyměnit pouzdra a dát nové pístní čepy.
A kdyby jsi netrval na nízké skříni, mohl bych Ti nabídnout celkem slušnou skříň vysokou. Stačí poopravit a nalakovat. Není shnilá. A mám i výfukové potrubí a tlumič výfuku. Nejsou to originály, ale soudobá výroba, vzhledově vypadají jinak, ale účel plní a zvuk je stejný.
A kdyby jsi netrval na nízké skříni, mohl bych Ti nabídnout celkem slušnou skříň vysokou. Stačí poopravit a nalakovat. Není shnilá. A mám i výfukové potrubí a tlumič výfuku. Nejsou to originály, ale soudobá výroba, vzhledově vypadají jinak, ale účel plní a zvuk je stejný.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů