Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Jirko,ty znáš nějak blíž toho "mozkového akrobata" co má tu "repliku"Čepičkové Tatru???????Jestli né,tak se určitého pojmenování zdrž.Jsem docela zvědavej,co budeš vypouštět Ty za rozumy v jeho letech......,když tady občas čtu některé Tvoje příspěvky tak to bude asi taky mazec...... Tím se Tě nechci samozřejmě nijak doktnout.Ale pan majitel je už opravdu v dost vysokém věku.......Kdo ho zná,tak ví.... ....měl auta která drtivá většina z vás zná možná s obrázku.....
Petr.P
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Pravda neznám ho a měl jsem zatím jen 47 aut a i zajímavých od roku 1934. Ale tolik peněz za repliku je z mýho pohledu převelice.
Zrovna jsem četl podmínky získání veteránské značky v Německu a třeba podle jejich podmínek by ta replika nic nedostala. Porušení v X bodech a jak to získal u nás nevím.
Zrovna jsem četl podmínky získání veteránské značky v Německu a třeba podle jejich podmínek by ta replika nic nedostala. Porušení v X bodech a jak to získal u nás nevím.
Volvo FL 614.
Pravda neznáš,myslel jsem si to.Protože kdo je slušný a zná ho tak se určitým věcem taktně vyhýbá.P.majitel repliky publikoval k 805 už v dobách minulích.Jsi někde psal,že máš auta mediálně známá....no já jsem si nevšiml,ale p.Randa měl články ve spoustě odborných časopisech(a tím nemyslím tu repliku 805),že jsi měl 47 aut už od 34,no vidíš já mám starší.....,kolik jsi měl prototypů????Co bylo vzácné z Československé produkce?????Víš,mezi náma je p.Randa pojem Ano cena je vysoká,ale tu v tomto případě neřeš.Podívej se kolik je vychcanců s přemrštěnými cenama a plácáte se po zádech.....jak jste dobří.
Je dobře,že jsi četl podmínky pro vydání vet.značek.Ale představ si,že ty podmínky jsou všude stejné.Podmínky stanovuje FIVA podle mezinárdního technického kodexu.
To co ty píšeš platí od roku 2012.V době kdy pan Randa testoval to šlo,jak u nás tak v německu tak ve francii...atd.A není jediný....,byť mě lmít údajně Čepička jen jednu,už jezdí i druhá......Když už jsem motáš německo tak se podívej kolik u nich jezdí různých polepených replik Mercedesu SSK rádoby Jaguárů....s klapajícím motorem s Fordu Sierry,překopané jeppy a spousta dalších.
V roce 2012 došlo k dosti výrazné změně k přidělování vet.značek.Ale ty co byli už vydány tak samozřejmě nejdou odebrat.Pokud se dotyčná replika prodá,nový majitel jí bude chtít zaregistrovat tak už mu průkaz bude vydáván podle nových pravidel,tím pádem se už na silnici nevrátí.Čísla se nevydají,nikde.Jestli jsi na německých stránkách četl podminky důkladně,tak je defakto nemožné teď jakoukoli repliku dostat na značky.A zrovna německý autoklub se snaží prosadit aby už renovace(viz podmínky FIVA)nebyla možná provádět amatérsky.Dle nich by měla dělat renovace pouze specializovaná firma......,dle nich ty jako vlastník a amatér nejsi schopen udělat renovaci natoliko kvalitně,že bude vozidlo v provozu bezpečné a nebude znehodnocené......Díky bohu,zatím na tento názor ostatní moc neslyší.Zatím.
Je dobře,že jsi četl podmínky pro vydání vet.značek.Ale představ si,že ty podmínky jsou všude stejné.Podmínky stanovuje FIVA podle mezinárdního technického kodexu.
To co ty píšeš platí od roku 2012.V době kdy pan Randa testoval to šlo,jak u nás tak v německu tak ve francii...atd.A není jediný....,byť mě lmít údajně Čepička jen jednu,už jezdí i druhá......Když už jsem motáš německo tak se podívej kolik u nich jezdí různých polepených replik Mercedesu SSK rádoby Jaguárů....s klapajícím motorem s Fordu Sierry,překopané jeppy a spousta dalších.
V roce 2012 došlo k dosti výrazné změně k přidělování vet.značek.Ale ty co byli už vydány tak samozřejmě nejdou odebrat.Pokud se dotyčná replika prodá,nový majitel jí bude chtít zaregistrovat tak už mu průkaz bude vydáván podle nových pravidel,tím pádem se už na silnici nevrátí.Čísla se nevydají,nikde.Jestli jsi na německých stránkách četl podminky důkladně,tak je defakto nemožné teď jakoukoli repliku dostat na značky.A zrovna německý autoklub se snaží prosadit aby už renovace(viz podmínky FIVA)nebyla možná provádět amatérsky.Dle nich by měla dělat renovace pouze specializovaná firma......,dle nich ty jako vlastník a amatér nejsi schopen udělat renovaci natoliko kvalitně,že bude vozidlo v provozu bezpečné a nebude znehodnocené......Díky bohu,zatím na tento názor ostatní moc neslyší.Zatím.
Petr.P
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
mc.cvok,
Obnova NB 10 chemlon/nylon aspoň si to myslím, tak víš jak
Obnova NB 10 chemlon/nylon aspoň si to myslím, tak víš jak
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
mc.cvok. Tady je jedna T805 . Celkem hezká a má k tomu i další gumy!!!
http://auto.bazos.cz/inzerat/20492071/T ... pecial.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/20492071/T ... pecial.php
Při pohledu na motor mne napadlo jediné " chčije a chčije"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 hostů