Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Jan Bastl
Příspěvky: 35
Registrován: sob pro 26, 2015 9:19 am
Bydliště: ..

Motor Paccar MX 300 a MX 340 spotřeba

Příspěvek

Zdravím, otázka hlavně na řidiče, máte někdo možnost porovnat tyto dva motory, 410 a 460 koní, z hlediska spotřeby? Nejlépe ve sklopce s rozvorem 3440, zkušenosti řidičů ke kterým jsem se dostal, se dost rozchází. Máte někdo objektivní srovnání i pro silnici bez vleku a s vlekem?
ned led 17, 2016 8:51 am

Jan Bastl
Příspěvky: 35
Registrován: sob pro 26, 2015 9:19 am
Bydliště: ..

Příspěvek

Nebo se zkusím zeptat jinak, jezdíte někdo na MX 300 a setkáváte se s nasazením auta, kdy je 410 koní u sklopky málo?
pon led 18, 2016 10:16 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

zkus se na rozdíly u těch motorů zeptat ve vláknu Daf,něco se z toho určo bude dát odvodit...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pon led 18, 2016 10:19 pm

Jan Bastl
Příspěvky: 35
Registrován: sob pro 26, 2015 9:19 am
Bydliště: ..

Příspěvek

Pavle, jak silný motor máš na autě ty?
pon led 18, 2016 10:22 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

325kw
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pon led 18, 2016 10:30 pm

Jan Bastl
Příspěvky: 35
Registrován: sob pro 26, 2015 9:19 am
Bydliště: ..

Příspěvek

tedy nejsilnější Tatra, pokud se nepletu
to je zhruba někde mezi oběma variantami, z hlediska spotřeby by ses přiklonil nahoru nebo dolů? ( jezdíme kolem komína v okruhu 25 km, někdy za sebou podval do budoucna možná vlek)
Je mi jasný, že Paccar a Tatra nemají shodné ot. charakteristiky a nejdou úplně srovnávat
pon led 18, 2016 10:35 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

jaký je cenový rozdíl?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pon led 18, 2016 10:36 pm

Jan Bastl
Příspěvky: 35
Registrován: sob pro 26, 2015 9:19 am
Bydliště: ..

Příspěvek

nula nic v pořizovací ceně, necelých deset tisíc, ale spíš se tě ptám jako řidiče, bez ohledu na cenu

jde čistě o úpravu software, fyzicky je motor identický
pon led 18, 2016 10:41 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

určitě ten silnější,při ceně auta je to nic a nikdy nevíš co s tím budeš tahat za dva roky...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pon led 18, 2016 10:43 pm

Jan Bastl
Příspěvky: 35
Registrován: sob pro 26, 2015 9:19 am
Bydliště: ..

Příspěvek

nesežere me to v nafte, při autě bez vleku a při courání pod bagrem?

máme tatru 10 V turbo měla by mít 310 koní papírově, dneska jsem měl na korbě 10 tun materiálu kvůli sněhu na silnici a za sebou podval s CAT 312 dohromady 20 tun a při 15 km přejezdu jsem neměl pocit, že bych výkonově strádal, popravdě mě 460 koní na sklopce trochu děsí, to jsou agregáty pro tahače, ale tot můj názor
pon led 18, 2016 10:50 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

...pokud na to dáš normálního člověka,tak tě to určo nesežere,objemově jsou ty motory stejný,spotřeba je hlavně o noze a v terénu tuplovaně a podle staré 10V bude spotřeba určitě lepší jak na silnici,tak při courání pod bagrem..při tom courání pod bagrem,bych měl spíš strach ze složitosti motoru E6,chrchlání bez zatížení se těm filtrům a EGR/SCR sračkám asi moc dloudobě líbit nebude...ze 460ti koní nemusíš mít strach,záleží jen na tobě jak sešlápneš plyn.... :wink: Dnes už bohužel legálně nepřihlásíš auto,které by mělo průběh krouťáku a výkonu laděné do terénu,všechno jsou to původně silniční motory...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pon led 18, 2016 11:38 pm

česan
Příspěvky: 645
Registrován: sob zář 14, 2013 9:51 pm
Bydliště: vysočina

Příspěvek

...zajímalo by mě jestli někdo má nějaký auto s tou 510tkou....jak se o tem mluvilo když to vyjíždělo z fabriky
pon led 18, 2016 11:57 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11909
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

no pokud chceš šetřit okolo komína dej si tam brutálních 320PS že pavel 815 :) :) to taky bude stačit :lol: :D , ......
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
úte led 19, 2016 9:59 am

Schreiber Tomas
Příspěvky: 418
Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
Bydliště: Chodov u K.V.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

460 koníků :twisted: :driver:
V terénu výkon i s těma tunama co taháme.
Po silnici s tím co se má a auto nepozná že je naložený.
A ve finále po silnici v plný 8x8 spotřeba kolem 50/100 :wink:
Teď to mám v E6 a v E5 v soupravě se to taky celkém hýbalo :driver:
410 koníků máme v kropičce.Na 4x4 bohatě stačí,ale spotřeba se nedá počítat
protože jednou někam jede.Někdy se plácá po fabrice,nebo stojí pod plynem když se myje technika.
ObrázekObrázekObrázek
úte led 19, 2016 3:07 pm

Jan Bastl
Příspěvky: 35
Registrován: sob pro 26, 2015 9:19 am
Bydliště: ..

Příspěvek

Díky moc všem za VĚCNÉ názory a zkušenosti, které si nenecháváte pro sebe
úte led 19, 2016 6:53 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 15 hostů