Stránka 226 z 232

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: pon říj 01, 2018 5:34 pm
od peter gasparovic
Chalani prosbu mam. Nemate niekto doma tskuto pružinu? Dnes na krizovatke stupim na spojku,urobilo to puk a je po pruzine,a u nas ich nemaju. pouziva sa na vracanie spojky alebo brzdy. keby niekto mal,tsk budem rad,na cene sa domluvime urcite👍🏻
Obrázek Obrázek Obrázek

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: pon říj 01, 2018 9:46 pm
od lubossss
Peťo nešla by upravit pružina z měchů, co ovládá ventil pružení? Nevidím velikost, ale tvar je velmi podobný

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: úte říj 02, 2018 6:13 am
od peter gasparovic
Lubossss- kuknem,vcera som bol i nas v krame a maju tam len na pakne a avie. tatra nic. premyslam zda by nesla pouzit zo 148

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: čtv říj 04, 2018 10:24 am
od Hanys
peter gasparovic:
tady ti namotají jakoukoli pružinu podle originálu: http://www.pruziny-federn.cz/
Nebo zkus vybrat tady: http://www.pruzinycermak.cz/ zde je e-shop: http://www.webareal.cz/webareal-cz

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: čtv říj 04, 2018 8:31 pm
od peter gasparovic
Hanys - oki,diky,uz som to vyriesil,dnes som zasiel do jedneho kramku a tam mal pan posledne 3,tak som vzal vsetky😁😁😁

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: pon říj 08, 2018 12:47 pm
od sikydjs
Tohle bych chtěl vidět v akci....
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

zdroj:internet

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: úte říj 09, 2018 5:40 pm
od luboš růžička
Kurva, to je mašina. Vůbec jsem netušil,že tu něco takového vzniklo. Paráda. Ještě by to chtělo dohledat jak pak se to vůbec osvědčilo. Ale stroj je to hezký.

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: úte říj 23, 2018 10:40 am
od miroxerox
Nazdar tatrovaci. Na T813 AM50 mam problem: Po nastartovani chvilu bezi,potom zacnu padat otacky,chvilu to udrzim v chode pridanim a vytiahnutim cucaku,ale nakoniec zhasne. Po chvili ju znova nastartujem a opakuje sa to.Max. otacky nedosiahne ani na plny plyn...Po zastaveni motora povolim odvzdusnovaky na vstrek.cerpadle,a nafta strieka (aj na stojacom motore). Za chodu takisto -akykolvek spoj na naftovom potrubi povolim (el.cerpadlo,filter, pod.cerpadlo, vstrek.cerpadlo ) ,nafta riadne strieka. Je potrebne aby nafta na privode do vstrek.cerpadla mala urcity tlak, alebo staci ze tecie? Mam podozrenie na pretlakovy ventil na prepade zo vstrek.cerpadla do nadrze,ale nezda sa mi to-ked nafta pred cerpadlom strieka-otazne je ci dost... Nestalo sa vam to uz niekomu? Vdaka . Miro.

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: úte říj 23, 2018 12:31 pm
od lubossss
Tlaková kulička se jmenuje tlaková kulička protože vytváří svým odporem tlak nutný k naplnění elementů ve vštřikovacích jednotkách. Zkontroluj ji případně vyměň. Těžko se to na dálku posuzuje ale z toho co píšeš , bych usuzoval že máš spíše snížený průchod nafty z nádrže do vstřikovacího čerpadla, bordelem ucpané trubky hadice šroubení, sklínka, filtr atd. také zkontroluj jestli není některá trubka nebo hadice zlomená

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: stř říj 24, 2018 11:50 am
od miroxerox
Vdaka Lubos. Tak pokial je na naplnenie elementov nutny urcity tlak,tak ano,ta gulicka by to mohla byt,ale nemal som poruke kluc na vysrobovanie toho holendru,v ktorom je zasrobovana. Musi to byt ocko 19 s tenkou stenou,inak opiera o pridavac paliva,a plochy,lebo mojim na koncoch zalomenym som zasa opieral o horny kryt za motorom...(je to tak silno dotiahnute,ze vidlicovym som strhaval hrany). Potrubie je v poriadku, pohare ciste, nafta tecie do cerpadla tak,ze by musela nakrmit aj 2 take motory na plny plyn...Takze ta gulicka by bola logicka:neudrzi tlak v cerpadle,ale pusti naftu nazad do nadrze...Ked motor chvilu postoji nafta do elementov stecie pomaly aj bez tlaku (neviem ci to tak moze byt-nikdy som vnutro cerpadla nevidel...),a motor sa da natocit -na chvilu...Skusim dnes zohnat vhodny kluc a ak sa k tomu dostanem,napisem. Vdaka. Miro

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: čtv lis 08, 2018 8:41 am
od miroxerox
Dik za radu. Tak som natiahol pruzinku na gulicke cerpadla,dotiahol som holender na pomocnom-elektrickom cerpadle-sem-tam odtial kvaplo,vyhodil som maly plastovy palivovy filter (univerzalny z mototechny) a ide to omnoho lepsie...Ale nie uplne dobre,v prudsom stupani to zasa zacalo stracat silu,po zatiahnuti pridavaca a pomocneho cerpadla sa to pomaly chytilo a islo. Spravilo to asi 3-4 krat,presiel som polnymi cestami cca 10km ,vystupal som zo 400m n.m. do cca 1300 m n.m.,tam teraz stojim a nakladam drevo-metrovicu a haluzinu rucne,na buduci tyzden to chcem zviezt. Potom mozno pridam nejake foto.Zdar. MF

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: pát lis 09, 2018 3:50 am
od honza.slaby
Dobrý den, nevíte někdo, kde bych sehnal nádrž na naftu na T813 tahače podvalniku? Děkuji

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: pát lis 09, 2018 7:32 am
od Aleš 400
:arrow: Ahoj, zkusil bych KV AUTO-SPRINT ve Chválenicích v Západních Čechách. V minulosti mívali relativně mnoho dílů na staré typy vozidel T148, T813 i P-V3S. Ale nevím, jak moc už tyto staré zásoby "vyčerpali". :think:

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: ned lis 18, 2018 7:16 pm
od nalim68

Re: T-813 civilní, vojenské, semex atd..

Napsal: ned lis 18, 2018 8:47 pm
od Hynek
JJ, Petr Hrabina prodává vše...