Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 166
- Registrován: úte srp 29, 2006 2:38 pm
- Bydliště: Kopřivnice
T-815-7 civilní
Dovolil jsem si založit nové téma, první nová civilní kabina je na světě (nejedná se o modernizaci klasické kabiny T815).
Ve výrobě je první civilní verze vozidla T815-7.
Jedná se o jeřábový podvozek Terex Atlas (červená barva).
Ve výrobě je první civilní verze vozidla T815-7.
Jedná se o jeřábový podvozek Terex Atlas (červená barva).
Naposledy upravil(a) Milan Křístek dne úte pro 09, 2008 11:00 am, celkem upraveno 1 x.
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
-
- Příspěvky: 166
- Registrován: úte srp 29, 2006 2:38 pm
- Bydliště: Kopřivnice
Přiznávám se bez mučení, musel jsem tady hodit nějakou polo kachnu, abych to tu trochu probral, je tady poslední dobou v sekci Tatra nějak mrtvo
Samozřejmě je tento jeřáb pro indickou armádu, ale zároveň byl dneska jeden červený T815-7 (8x8) podvozek v tatrovce na repasu. Pokud máte někdo více informací sem s nima.
Samozřejmě je tento jeřáb pro indickou armádu, ale zároveň byl dneska jeden červený T815-7 (8x8) podvozek v tatrovce na repasu. Pokud máte někdo více informací sem s nima.
No já bych třeba (pokud to dobře dopadne) dal do prodeje civilní T 810 jako náhradu za starý V3S. Vlastnosti v terénu prakticky obdobný a v týhle katagorii je u nás asi jen Unimog popř. nějaký spec. Iveca a tak. Proto si myslím že byto nemuselo bejt marný, ještě kdyby je dodávali třeba plynařům nebo energetikům který takový auta dost využijou.
Jestli by to teda ovšem šlo jestli to není nějakej strateg. materiál nebo tak něco tomu sice nerozumím, ale většina aut v armádách je i civilních.
Jestli by to teda ovšem šlo jestli to není nějakej strateg. materiál nebo tak něco tomu sice nerozumím, ale většina aut v armádách je i civilních.
TATRA The off-road king!
Červený podvozek T815-7 (8x8) a na repasu? To na tom budou dělat hasičák nebo co? Rozhodně by byl super. Pak by to vypadalo třeba jako tento Oshkosh. Jízdní vlastnosti by měla tatra samozřejmě lepšíMilan Křístek píše:Přiznávám se bez mučení, musel jsem tady hodit nějakou polo kachnu, abych to tu trochu probral, je tady poslední dobou v sekci Tatra nějak mrtvo
Samozřejmě je tento jeřáb pro indickou armádu, ale zároveň byl dneska jeden červený T815-7 (8x8) podvozek v tatrovce na repasu. Pokud máte někdo více informací sem s nima.
http://www.oshkoshtruck.com/defense/pro ... t~home.cfm#
No docela si na podvozku 6x6 dokážu představit náhradu letitých CAS-32 Tatra 148... Jen by to asi muselo být na kratším rozvoru, než má armáda kontejnerový nosič, aby to bylo obratnější. nádrž max. šest-sedm kubíků vody = menší hmotnost, uvezlo by to samozřejmě víc, ale hasičák do lesa nesmí být přetížený jako třeba CAS-32 T815 (22,5 t), hmotnost by musela být do dvaceti tun, spíš kolem osmnácti, jako T148...
Bylo by na ní super i to, že by se dala regulovat světlá výška podvozku. V terénu by se měchy přifoukly, aby se někde nepoškodila nástavba a na místě by se měchy zase vyfoukly. Bylo by to vozidlo s bezkonkurenčně nějnižším podvozkem i kabinou (ktera je ještě nižší než u T148). Třeba se jednou dočkáme. Když ne u nás, tak by to snad mohlo napadnout někoho v zahraničí. Třeba Amíci a Španělé postavili na podvozku tatry parádní kousky. Však ty víš líp než já
- Jirka Modelář
- Příspěvky: 286
- Registrován: pát zář 29, 2006 3:58 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] a 23 hostů