Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

T-810 Tactic

Příspěvek

Zakládám téma pro náhradu T810 s kabinou Renault, tedy T810 Tactic s kabinou odvozenou z Tatry Force :wink:
stř zář 12, 2018 10:26 am

TATRA8X8
Příspěvky: 6861
Registrován: úte pro 01, 2009 9:53 pm
Bydliště: CZ

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

..
Naposledy upravil(a) TATRA8X8 dne úte zář 25, 2018 7:14 pm, celkem upraveno 1 x.
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
stř zář 12, 2018 10:45 am

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

vyzera to hmmmm.... 😅
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
stř zář 12, 2018 6:37 pm

PtrialM
Příspěvky: 1578
Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
Bydliště: Brno

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

A ta kabina bude i v civilním sektoru?? Nebo budou mít případní kupci
na výběr?
stř zář 12, 2018 7:16 pm

Uživatelský avatar
Lucian
Příspěvky: 490
Registrován: čtv led 08, 2009 7:21 pm
Bydliště: Brno

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

Civil už dávno není a nebude.
stř zář 12, 2018 8:09 pm

Uživatelský avatar
Aleš 400
Příspěvky: 376
Registrován: sob úno 25, 2012 4:48 pm
Bydliště: Ivančice

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

:( To že civilní verze není a nebude je podle mého názoru škoda. Pokud by to zvládli cenově, tak ten vůz i v civilním provedení potenciál určitě má.

Chápu, že je tam snaha o co největší unifikaci jednotlivých modelových řad a snížení počtu externích dodavatelů, ale ta kabina se na ten vůz střední kategorie nehodí. Jak píše Peter, vypadá to hmmmm... :?: Motor zůstal stejný ? Logičtější by mi přišlo, kdyby použili kabinu Avia řady D a motor Cummins. :think:
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
čtv zář 13, 2018 8:11 am

Uživatelský avatar
Lucian
Příspěvky: 490
Registrován: čtv led 08, 2009 7:21 pm
Bydliště: Brno

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

Důvodem je hlavně špatná spolupráce s Francouzi.
Civil není, protože 1. nebyla T810 nikdy v E6 a 2. nejsou kupci, nebyl zájem. Nemá prostě smysl investovat do něčeho, co se neprodá jen proto, že by se to někomu na fóru mohlo líbit. Kdo z vás by si tu T810 v civilu koupil, kdyby ta verze existovala? Kolik kusů by se muselo prodat, aby investice do vývoje a výroby civilní verze v E6 se vrátila? To je prostě čistá ekonomika!
Na té T810 není změněná jen kabina, ale vše, co bylo od Renaultu.
čtv zář 13, 2018 8:27 am

Uživatelský avatar
jsafra
Příspěvky: 729
Registrován: úte pro 01, 2009 12:11 am
Bydliště: Pardubice

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

Vítám, že skončil Rencek, nesedělo mi to... Co za nové komponenty Tatra vybrala ?
čtv zář 13, 2018 9:00 am

Milan Černý
Příspěvky: 831
Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

No a nyní v armádě x 81o. Od začátku auto pro armádu o ničem, stačilo projet pár keři a kabina s oblinami šla do pryč, samý plast. Tak nyní je to mnohem lepší cesta. Tak se zdá svítá na lepší časy.
MILDATRUCK
čtv zář 13, 2018 12:54 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

Motory jsou v obou Cummins a v jednom je převodovka ZF a ve druhém automat Allison...
čtv zář 13, 2018 11:06 pm

Uživatelský avatar
toko
Příspěvky: 636
Registrován: ned dub 13, 2008 9:08 am

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

To ISBčko s Allisonkou jí sluší a jako bonus unifikace s Patriotem.
Takže příští krok zesílené portálovky z 805? :D
Madness??? No, this is TATRA!!
pát zář 14, 2018 12:45 am

Uživatelský avatar
mischicka
Příspěvky: 665
Registrován: ned črc 04, 2010 12:46 pm
Bydliště: různě

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

Vůbec není pravda, že T810 jsou v armádě o ničem.

Naopak, kdyby je armáda neměla, už dávno chodíme pěšky - s 810 se, narozdíl od těžké 815 VVN/VT, dá normálně jezdit, nežere to jako tank a komfort pro řidiče i zbytek osádky je úpně někde jinde.
pát zář 21, 2018 11:09 am

Milan Černý
Příspěvky: 831
Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

810 je vysoká, v kabině toho místa zas tak moc není, auto je zbytečně složité , naložené a s přívěsem tak chybí výkon. Přední část samý plast náchylný na poškození . Při průjezdu bahnitým terénem nastanou potíže s uchlazením díky zanesení prostoru mezi chladiči. Shrnuto není to špatné auto , ale rozhodně jeho trvanlivost a blbuvzdornost nikdy se nedostane na roveň toho co dokázala V3S v terénu. I průjezdnost je podstatně snížena výškou a průjezdním profilem .
MILDATRUCK
pát zář 21, 2018 12:09 pm

Uživatelský avatar
Čonkin
Příspěvky: 991
Registrován: sob srp 02, 2008 11:47 am
Bydliště: hl.m.P.

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

Aleš400 - seděl jsi v té kabině (Avia) někdy oproti původní T810?? Osobně nemám s "renckovou" kabinou problém, pravda, auto je trochu vyšší, ale žádná hrůza. Nakonec, i ostatní výrobci používají u vozidel určených hlavně pro logistiku víceméně sériové kabiny "plasťáky" - Iveco, Mercedes.....
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
pát zář 21, 2018 8:34 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: T-810 Tactic

Příspěvek

Martine problém je v tom, že tohle auto není určené pro logistiku na silnici (to je bohužel sektor, ve kterém naše armáda totálně zaspala dobu), je to primárně střední náklaďák to gěžkého terénu, takové bylo zadání. Konečně to dostane adekvátní kabinu a kvalitní motor.
sob zář 22, 2018 4:39 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů