Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Tomas 815
Příspěvky: 836
Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm

Příspěvek

Atmosférický osmiválec určitě ne - v každém případě přeplňovaný s mezichladiči. Jaký přesně to byl typ (emise, výkon....) to ale nevím. Pokud se ti to zdálo líné, tak možná 230 kW, ale to jen tipuju.
čtv pro 15, 2011 3:13 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Mě to nepřišlo líné, ale pamatuju si už prd. Moje maličkost tehdá za volantem - foto je z místa spolujezdce, na motoru sedí někdo z řidičů z Tatry:
Obrázek

EDIT: Po konzultaci s vývojem Tatry už vím co v tom bylo za motor - Tomáš má pravdu: osmiválec EURO I s mezichladičem, tedy T3A-928.10
čtv pro 15, 2011 3:41 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Volvo FL 614.
pon led 09, 2012 4:28 pm

Nalim
Příspěvky: 340
Registrován: pon pro 08, 2008 7:51 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nové muzeum hraček ve Štramberku - specializace, modely Tatra:
http://www.ktkstudio.cz/appdata/Video/Z ... hracek.wmv
úte led 31, 2012 5:31 pm

Nalim
Příspěvky: 340
Registrován: pon pro 08, 2008 7:51 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

čtv úno 16, 2012 6:55 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Hynek : byly v tom dvojí motory , cizí vodníky a Tatra . A jelo to jak dábel díky zpřevodování a taky hmotnosti . A mám pocit, že když jsem jednou tohle auto umýval a měl sklopenou boudu, bylo na hlavách E2 . E1 motor jsem neviděl ani nepamatuju ...
čtv úno 16, 2012 7:37 pm

nomerad
Příspěvky: 1355
Registrován: úte zář 12, 2006 8:46 pm

Příspěvek

Tatře vloni klesla výroba o čtvrtinu na 702 vozidel... NIC MOC :oops:

http://m.ihned.cz/c1-54752070-vyroba-na ... -1300-vozu
ned úno 19, 2012 3:35 pm

TATRA8X8
Příspěvky: 6861
Registrován: úte pro 01, 2009 9:53 pm
Bydliště: CZ

Příspěvek

"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
úte úno 21, 2012 1:18 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Seš docela rychlej, jsem ten článek nestihnul ani přečíst a už je tady na něj odkaz :wink: Je ale napsaný dost podivně, v podstatě informuje, že by Tatra chtěla... plus tam jsou další nepřesnosti ("klesá celý trh nákladních automobilů", přitom v jiném článku se píše, že se loni prodalo v ČR o 46 % více aut...).
úte úno 21, 2012 1:28 pm

Pavel T.
Příspěvky: 121
Registrován: sob črc 18, 2009 9:08 am
Bydliště: Turnov

Příspěvek

Pulz Biznesu: Tatra chce prodat nákladní auta polské armádě

http://www.financninoviny.cz/zpravy/pul ... edium=feed
úte úno 28, 2012 12:15 pm

Uživatelský avatar
Dusan_TA650
Příspěvky: 422
Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm

Příspěvek

Nakonec to šoupnu sem - zajímavý počtení ač bohužel z reality 8) .

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0

Samozřejmě se musí projet i více stránek aby se člověk to podstatné dozvěděl ať už o Euro 2, Phoenixu či spíš jak to v Kopřivách šlape mezi výrobcem a servisem.
Naposledy upravil(a) Dusan_TA650 dne sob bře 03, 2012 8:56 pm, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
sob bře 03, 2012 7:44 pm

Pavel M.
Příspěvky: 729
Registrován: úte led 23, 2007 12:04 pm
Bydliště: Pce

Příspěvek

ještě k tomu tendru pro Polskou armádu:
http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-e ... ady-747208
...snad se to povede.
sob bře 03, 2012 8:42 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Dieselpower.. zajímavý.. uživatel biimbo je bezesporu odborník, ale přesto.. to co on dělá v perfektní dílně na betonu a jámě tak někteří (já například) děláme v blátě na stavbě.. A nástavbu z Tatry mám dole za 2 hodiny, ani ne.. Mix. je fakt, že zlatá 148 na tyhle opravy.. A jak tam někdo psal 100000 na motoru a dost, to nechám bez komentáře.. Já jsem viděl něco jinýho. Jenže to by se k tomu nikdo nesměl chovat jako prase. Jinak líbí se mi, že někteří si dají práci s olůvkem, je to opravdu znát na těch motorech, kdo ví potvrdí.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
ned bře 04, 2012 6:02 am

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Biimbo tomu opravdu rozumí a jen konstatoval že čím novější Tatra tím větší problém s opravama. Je to tak zlatá 138 a 148 byla jednoduchá a celkem rychle opravitelná. To nebyl ještě takový rozdíl oproti rámovému provedení. Ale dnes je to jinak a rámová klasika je na na opravy fantastická a neleze to tolik do peněz za cenu práce.
Naposledy upravil(a) Jirka Novák dne ned bře 04, 2012 11:08 am, celkem upraveno 1 x.
Volvo FL 614.
ned bře 04, 2012 9:42 am

Uživatelský avatar
KUBO-SK
Příspěvky: 1357
Registrován: čtv dub 17, 2008 5:47 pm
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

velmi zaujmave čítanie, bohužial je to smutne ako to v tej slavnej automobilke chodí :cry:
ned bře 04, 2012 9:45 am

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů