Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Gumy sou bídný, a rezerva je na ho... je píchlá. Ještě někdo ukrad oba klíny, vošklivý rezatý, děravý... Kdo se šťoural nevim, dílenskej je novej a já dělám jen o víkendech v noci a to si musim dycky poradit sám :mad:
Tenhle víkend mi praskly jen 2 hadice od vzduchu, dycky to na noc vyžeru
Majitel věděl, že je plná nádrž, moh tam někoho poslat to vycucnout...
Tenhle víkend mi praskly jen 2 hadice od vzduchu, dycky to na noc vyžeru
Majitel věděl, že je plná nádrž, moh tam někoho poslat to vycucnout...
S tímhle jsem strávil dnešní den. Hned ráno, cestou od benzinky mi upadl kus výfuku a pak dělala tatra kravál jak ruský vrtulník, zvláště v podjezdech. Ale jinak parádní tatra, šíbr má, se 14 tunami betonů to jede pořád stejně jako prázdné... Asi jsem konečně přišel patnáctkám na chuť (jenže to jsem s ní dosud nejel v bahně).
Zajímavá úprava:
http://www.farmweb.cz/index.php?page=vi ... &gal=11218
http://www.farmweb.cz/index.php?page=vi ... &gal=11218
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: pon pro 01, 2008 8:12 am
Mack píše:jde o to ze pod orninou zijou(zili) zivocichove a jakmile se ta puda ujezdi tak si tam nemuzou razit nory atd.. a kdyz se pouzijou hrubejsi pneu tak ta puda neni tak udusana.
a take ta puda neabsolvuje tak vodu a vznikaji zaplavy a dalsi veci k tomu.
a pri orbe se ora jenom do cc15-20cm
Hele ty zemědělče a kde si přišel nato že se oře jen 15-20 cm? oře se až do 35 cm a Tatra na balonech na pole muže vono tam totiž tolik nejezdí nato aby to mělo nějakej extra vliv a kdybys nad tím uvažoval po ekonomický stránce tak balon 425/65 22,5 nebo 18 R22,5 vyjde na 12 000-15 000 korun a gumy který tady někdo ukazoval na mercedesech vyjdo na dobrejch 35 000 a vejš takže pochybuju že by někdo kupoval na tatru či jiný auto tady v čr gumy za cca 210 000 kroun na tatru uvažuj trochu... mimochodem já v JZD dělám vím očem mluvím a všude se šetří kde se dá.. a od jakživa tady jezdili po polích tatry na normálních balonech a nikomu a ničemu to nevadilo a oralo se.... Ale souhlasím čim širší tim lepší (flotační) jo zapoměl sem do toh započítat tak široký disky pro ty gumy takže pořizovací náklady sou hrozný a običejný ZD nato nikdy nemuže mít peníze
Přidal bych taky něc málo postřehů. Je sice pravda, že se šetří, ale né vždy na tom správném místě. Každopádně se musí vidět to, že když budeš utužovat podorniční vrstvu, tak budeš mít menší výnosy, a nebudeš si moci koupit lepší techniku, potažmo pneumatiky. Vím, je to začarovaný kruh, ale je to tak. Pokud budeš chtít obnovit strukturu podorničí, tak pomocí podrýváku to lze, ale náklady jsou daleko vyšší než u klasické orby, ale tou toho stejně nedosáhneš, nehledě na to, že musíš mít výkonný traktor a vhodné nářadí, tedy další náklady. Hold ani obyčejný sedlák se neobejde bez počítání. Jde o to si to jen dobře spočítat, to samé platí i u dopravy v zemědělství...
to co říká Klon je pravda ovšem jenom teoreticky je spousta podniku které žijou dá se říct z ruky do huby takže ti asi nikdy nebudou upřednostňovat nízký tlak na půdu a stím nízkotlaké pneumatiky ,za další když se nestíhá dělá se zpousta věcí za mokra a tam ani nízkotlaké pneumatiky nepomůžou jo a tlak na půdu zas takový vliv na výnos nemá(hnojiva ,postřik,vhodnáplodina) pokud se oře ,taky je pravda že podrývat by se mělo tady všichni přechazejí na setí bez orby ovšem nepřecházejí na bezorebnou technologi, protože si každý myslí že když to dvakrát podiskuje že to je bezorebná technologie a je to všechno vlidech (vedení ,agronomové) kteří nemají zájem to nějak měnit. Jinak i když nerad na tatry na poli je pěkný pohled hlavně s RMA
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: úte led 22, 2008 11:52 am
- Bydliště: Jirny
T815 agro cisterna
Němáte někdo prosím obrázek T815 agro cisterny,ale tu hranatou,ne klasickýho fekála,dík
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů