Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
no vidíš .. první byl smích a vystřídalo ho málem zklamání
Popravdě, záleží, jestli s těmi šrouby někdo někdy manipuloval . Jinak , ten vlastní náboj s kuželíkovými ložisky je na polonápravě a pomocí drážkování je k náboji připojená ta koruna a pojištěná vůči popojetí na drážkách oněmi třemi šrouby. Do této koruny je dovnitř vsazena drážkováním poloosa (smrtihlav) a zajištěna segerovkou a poté to narážecí víčko. Všude jsou pak proti úniku maziva ven o kroužky, mezi nohavicí a nábojem také gufero, které zabranuje tomu aby se do a z náboje dostávalo mazivo/olej.
Pokud se ta šrouby uvolnily, mohla za to např. neodborná montáž nebo se v náboji něco děje..... Například, pokud se v náboji totálně rozbijou ložiska, náboj se přiblíží ke středu nápravy , poloosa dovnitř víc jít nemůže, a vlastně celá boční síla jde přes tu poloosu a ty šrouby to neudrží a takto jako na fotu se to ulomí. Doporučuji tedy kontrolu náboje. Všeobecně platí, že čím častější důkladná kontrola vozidla - tím menší škody.....
Doufám, že tato odpověd Tě již lépe uspokojí.....
Popravdě, záleží, jestli s těmi šrouby někdo někdy manipuloval . Jinak , ten vlastní náboj s kuželíkovými ložisky je na polonápravě a pomocí drážkování je k náboji připojená ta koruna a pojištěná vůči popojetí na drážkách oněmi třemi šrouby. Do této koruny je dovnitř vsazena drážkováním poloosa (smrtihlav) a zajištěna segerovkou a poté to narážecí víčko. Všude jsou pak proti úniku maziva ven o kroužky, mezi nohavicí a nábojem také gufero, které zabranuje tomu aby se do a z náboje dostávalo mazivo/olej.
Pokud se ta šrouby uvolnily, mohla za to např. neodborná montáž nebo se v náboji něco děje..... Například, pokud se v náboji totálně rozbijou ložiska, náboj se přiblíží ke středu nápravy , poloosa dovnitř víc jít nemůže, a vlastně celá boční síla jde přes tu poloosu a ty šrouby to neudrží a takto jako na fotu se to ulomí. Doporučuji tedy kontrolu náboje. Všeobecně platí, že čím častější důkladná kontrola vozidla - tím menší škody.....
Doufám, že tato odpověd Tě již lépe uspokojí.....
Ale v žádném případě se nemohou ty origo šrouby pojištovat svarem ke koruně , v tom drážkování je jistá vůle a může/bude /musí se to pohybovat . Origo šroub má zeslebení v místě koruny a větší hlavu. Doporučuji koupit origo nové šrouby a zalepit je závitovým lepidlem ....... A pak se uvidí + kontrola vůle náboje.
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: úte led 22, 2008 11:52 am
- Bydliště: Jirny
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 59 hostů