Stránka 1 z 138

T-815 E1 E2 r.v. 94-98

Napsal: ned čer 18, 2006 2:41 pm
od talaš.m
zdravím tatrováky sháním vše ohledně euro jedniček převážně sklopek
nebo někoho kdo kočíruje tento typ. nezajímají mě ani tak techická data ale spíš nějaké fotky a poznatky z praxe, hlavně ten nevydařený šestikvalt

Napsal: čtv bře 01, 2007 6:40 pm
od ZAMOUŘIL
co potřebuješ vědět o šeštikvaltu?opravoval jsem jich několik tak docela dobře vím o co gou.

Napsal: čtv bře 01, 2007 6:51 pm
od talaš.m
já už ani nedoufal že se někdo ozve na tohle téma. jen mě zajímaly nějaké zkušenosti už se to tu probíralo v 815 ale je dobré mít mechanika po netu 8)
u těch šestikvaltů byly údajně dva typy řazení-vím jen jeden a to že se řadila jakoby druhá pětka do C a co mi říkal jeden z šofér tak tam byla nějaká časová prodleva než se zařadila. ještě se tě zeptám, na kolik vyjde přestavba z s1 na s3? myslím tím klasický spodek ne tahač

Napsal: čtv bře 01, 2007 7:05 pm
od ZAMOUŘIL
šestka u E1 bylo jen jedno provedení a při řezení 6 postupuj asi takto,vyřad 5ku odmáčkni ji od sebe chvilku počkej než se všude porovná vzduch a pak ji dořad,hodně kluku ji tam žene a tím se ničí synchron který je v sestupu,oprava stojí balík jen orig matroš je asi za 125000.
Přestavba z S1 na S3 stojí asi 45-50 litrů i s papírama z kopřivnice,přesnoucenu ti mohu zítra napsat dá se to spočítat na korunu.čus

Napsal: čtv bře 01, 2007 7:10 pm
od talaš.m
tak to je ono o čem mluvil že když to tam nacpeš moc rychle tak jde srát sestup. a ta přestavba není důležitá jen mě to zajímalo ale zdá se mi to nějak málo za padesát tisíc nekoupíš ani korbu

Napsal: čtv bře 01, 2007 7:29 pm
od ZAMOUŘIL
jasně tato cena je bez korby.v ceně je odpálení zadní otoče a předních dorazů korby,navaření nové zadní otoče korby a přední příčky korby včetně výztuh, držáků apod.lakování atd se vždy domlouvá kdo co a jak chce.

Napsal: čtv bře 01, 2007 7:37 pm
od ZAMOUŘIL
ještě si dávej bacha na olej v převodovce a sestupu.často se stává že se sám olej přečerpá z převodu do sestupu a naopak a potom něco zadřeš,je tam několik vychytávek aby se toto nestalo ale musíš vyndat převod.abys nemusel každý den demontovat kontrolní zátky tak tam pasují z E3 průhledné se sklíčkem jako to je u soustruhů.čus

Napsal: čtv bře 01, 2007 7:44 pm
od talaš.m
mě to nehrozí protože než bych na tu e1 našetřil byl bych šedivý. já mám klasickou T-2 v 815 na 87 je fotka ale ten problém mám taky přelévá se mi olej z přední nápravy do sestupu a trhat to kvůli tomu se mi nechce

Napsal: čtv bře 01, 2007 7:51 pm
od ZAMOUŘIL
to nic není máš v prčicich gufera o o kroužky na hnacích hřídelích až se hladiny vyrovnají tak bude po problémech.čus

Napsal: čtv bře 01, 2007 8:34 pm
od alean
ZAMOUŘIL píše:co potřebuješ vědět o šeštikvaltu?opravoval jsem jich několik tak docela dobře vím o co gou.
jééé super že je tady odborník :wink:
Měl bych dotaz na sestup na Terrnu ,ten dělený ,rosypalo se spojovací ozubení ,tak se objednaly díly které byly v náhradě ,a jedná se mi o tu objímku na synchronu,protože když se to poskládalo tak nešla ta objímka přesouvat,museli trošku zavařit díry na kuličky synchronizace , ted to jede v pohodě,ale moc mi to nevoní takové řešení,je tam nějaká finta?Dík za odpověd.

Napsal: čtv bře 01, 2007 9:53 pm
od ZAMOUŘIL
abych ti mohl odpovědět potřebuji vin pak mrknu na cd katalog a řeknu ti co tam má být za díly záměny atd ale nikdy jsem nic nevařil.když je nějaký díl zrušen bez náhrady tak kopřivnice ihned vydá instruktáž k opravě a jsem z problému venku.takhle ti fakt nic neřeknu ale vaření se mě nějak nezdá.čus

Napsal: čtv bře 01, 2007 9:56 pm
od ZAMOUŘIL
když budeš cokoli potřebovat napiš mám přístup k veškeré dokumentaci a origoš dílech čína nesmí na dvůr udělá ti jen problémy.čus

Napsal: čtv bře 01, 2007 10:15 pm
od alean
díly byly přímo z Kopřivnice i s instruktáží T815-2 č.244 co všechno nahradit a jak namontovat :? ok pošlu typový list.

tady jsou nějaké fotky http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... &start=390

Napsal: pát bře 02, 2007 8:23 am
od alean
290R25.341

Napsal: pát bře 02, 2007 1:14 pm
od alean
ZAMOUŘIL píše:ještě si dávej bacha na olej v převodovce a sestupu.často se stává že se sám olej přečerpá z převodu do sestupu a naopak a potom něco zadřeš,je tam několik vychytávek aby se toto nestalo ale musíš vyndat převod.abys nemusel každý den demontovat kontrolní zátky tak tam pasují z E3 průhledné se sklíčkem jako to je u soustruhů.čus
to s těma zátkama slyším poprvé :shock: to jde objednat přímo v Tatře?
a jaká je ta finta na přelévaní toho oleje,my jsme to řešili většinou výměnou gufera :oops: