Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

esi myslíš jako homologaci ES čili též globálku tak to mít nemůže .... leda tak třeba pokud je to z srn tak třeb ABE což je německý národní schválení
pon úno 04, 2008 5:35 pm

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

no a nedá se to nějak sehnat?
pon úno 04, 2008 7:27 pm

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

pokavaď je to auto z eu tak musí bejt typově schválený - např. to ABE s srn ... buď vyznačeno na štíku nebo v tp z země původu nebo snad ( to nevim jistě) stačí potvrzení výrobce a je pak jedno jak je starý.... homologaci ES náklaďák mít nemůže
pon úno 04, 2008 8:18 pm

SIMBO
Příspěvky: 1
Registrován: pon úno 04, 2008 7:33 pm

Příspěvek

:2d: Jazdím na T815 6 kvalt a má to najazdené 420000KM Bola tam robená hlavná prevodovka + prídavná 2 a 3 diferák
a výmena monobloku dokonca 2krát, ale stále to jazdí. pošlem aj foto. Obrázek

Ten hasičák je výbava vozidla alebo stroja ktoré pracuju vpodzemi (baňa).
Naposledy upravil(a) SIMBO dne sob bře 01, 2008 10:40 am, celkem upraveno 2 x.
úte úno 05, 2008 3:25 pm

Ludva
Příspěvky: 6
Registrován: pon čer 30, 2008 9:43 pm

Příspěvek

ZAMOUŘIL píše:ještě si dávej bacha na olej v převodovce a sestupu.často se stává že se sám olej přečerpá z převodu do sestupu a naopak a potom něco zadřeš,je tam několik vychytávek aby se toto nestalo ale musíš vyndat převod.abys nemusel každý den demontovat kontrolní zátky tak tam pasují z E3 průhledné se sklíčkem jako to je u soustruhů.čus
:roll: :oops: :mad: :banana:
úte črc 01, 2008 10:28 pm

Uživatelský avatar
alean
Příspěvky: 292
Registrován: ned říj 29, 2006 9:49 am

Příspěvek

zajímalo by mě jak je to s montáži velkého závěsu na na E1 ,aby mohla tahat podvalník Transporta P50,technicky by to šlo asi řešit montáží závěsu z voj.verzí ale co schválení a zápis do TP?
ned srp 17, 2008 6:17 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Nevím co myslíš za model vozu.Je sise pravdou že podval unese 50t z toho ještě váží cca13t takže do kupy 63t .Za s3 můžeš táhnou 22t.Více boužel ne.Jen rozměr šíře podvalu cca3m ti nedovoluje vyjet na silnici bez zvláštního povolení min.dopr.I když ho získáš což není problém za 6tis kč na 3měsíce ,dle výpočtu nemůžeš naložit více jak 9tun.Něco jiného by bylo auto vvn 6x6 kde závěs je na 70tun.Jinak ti nedoporučuji to tahat bez povolení jsou za to velké pálky.A dost po tom jdou.
ned srp 17, 2008 11:56 pm

Uživatelský avatar
alean
Příspěvky: 292
Registrován: ned říj 29, 2006 9:49 am

Příspěvek

myslel jsem spíše náhradu TP 6x6 když doslouží a zůstane volný podvalník a je třeba převážet bagr nad 40t,to povolení je jasné, jen jestli je možné za některým autem tahat legálně ten podval.
pon srp 18, 2008 9:00 am

Uživatelský avatar
Jirka Klementa
Příspěvky: 76
Registrován: sob lis 18, 2006 8:16 am
Bydliště: Brno

Sháním foto T815 EURO I

Příspěvek

Ahoj,
sháním nějaké fotky typů:
TATRA T815-2 00 S03 28 225 6x6.2 EURO I,
TATRA T815-2 00 S01 28 225 6x6.2,
TATRA T815-2 SV2 28 210 6x6.2 "Chinese",
pokud možno neupravené,potřebuju se nějak zorientovat v rozdílech.
Pokud by jste někdo něco měl....forum jsem prohledal,něco málo našel.
Zajímaly by mne fotky celého vozu,pohled na podvozek pod korbou,pod kabinou,prostor za kabinou,zvednutá kabina...
Díky!
Obrázek
čtv srp 21, 2008 7:30 am

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Jak je vyřešené zdechání motoru u těchto aut? Jasně tlačítko na palubovce a cívka ale zajímá mě jestli by to šlo nějak uzpůsobit na T2?
sob lis 29, 2008 8:02 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jedna údajně EURO1 na prodej, ale podle fotek, mi to přijde trochu na LEGO aneb co dům dal.

http://www.scv.cz/ojete-vozy-detail.php?pKod=233
pát pro 19, 2008 12:17 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

To je E1.
Podle těch madel po oknem, nárazníku, vstupu chladícího vzduchu a výřezu pro řízení to sedí akorát to má novou korbu. Zas až tak špatně nevypadá ale skutečnost může být jiná...
pát pro 19, 2008 2:48 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No, ale má kobru T1 a výfuk dole.
pát pro 19, 2008 3:50 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Pravdu máš, vzhledem k tomu že to nemá závěs to mohlo být předělané třeba z lesovozu nebo něčeho podobného.
Tahle má taky T1 rezervu http://www.tatraprehled.com/815/pics/156s3kpd06.jpg
pát pro 19, 2008 6:07 pm

Uživatelský avatar
Dalca
Příspěvky: 99
Registrován: úte pro 25, 2007 6:26 pm
Bydliště: Valašsko

Příspěvek

Jakou má dnes hodnotu taková origoš Euro 1?

Obrázek
sob pro 27, 2008 5:19 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů