Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Novinky v TATŘE
Najlepsi je ten koniec. To vsetko tu uz bolo kolo 90r. Drzim palce nech v tom supliku, z ktoreho tie napady tahaju, im prinesie len same uspechy. Some zvedavy na tu pohananu zdvihaciu zadnu napravu,nedavno s tym prislo aj Volvo.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Novinky v TATŘE
Pavel - pozde ani nie,ale skor kto to bude vo svete servisovat Mozno to bude iba pre zachranarov,ty maju vinimky nejake,ale o tych vie viac Hynek. A e6 sa v skusebni daaaaaavno vrtela,bazilisak a blizsie zasvateny by mohli rozpravat...
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Novinky v TATŘE
E6 se primárně vyvíjí aby se Terrna (Terry) a Force mohly prodávat i jako legislativní vozidla, nejen armádě a záchranářům, kteří mají výjimku... Třeba energetikům, na šachty a tak podobně... Hasičům stačí a i nadále stačit bude dokonce až EURO III...
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: čtv srp 02, 2012 7:06 pm
- Bydliště: ostrava
Re: Novinky v TATŘE
Ty woe sklápěcí korbu od Meilleru a du do toho...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Novinky v TATŘE
Já do toho nejdu, musel bych v placce pro závěs vyvrtat otvor pro kardan , a to mě vůbec nebere, zlenivěl jsem
Re: Novinky v TATŘE
Já bych nic nevrtal.....
Do roury integrovat hydromotor, spojku, trocha té elektroniky...... a přívěs s pohonem 4x4 je na světě
To by jsi Lubosssi mohl dát.....
Do roury integrovat hydromotor, spojku, trocha té elektroniky...... a přívěs s pohonem 4x4 je na světě
To by jsi Lubosssi mohl dát.....
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
Re: Novinky v TATŘE
Oldjan: V hydropojezdech jsou neskutečné ztráty energie, víc by se mi líbilo kardan + vzduchem vypínatelný přenos síly do jednotlivých nábojů kol, aby to při jízdě po asfaltě nežralo i trávu kolem cesty
Re: Novinky v TATŘE
hydromotor jenom na zadní nápravu a zvedačku k tomu
Re: Novinky v TATŘE
ale jinak se mi to zdá dost masívní trochu bych to odlehčil
Re: Novinky v TATŘE
Myslel jsem to takhle, takový haldex alá tatra. Hydromotor, vícelamelová spojka v olejové lázni, mezinápravový dif. s uzávěrkou, hřídele, nápravové dif. s uzávěrkami, poloosy. Pokud by elektronika zjistila rozdíl v otáčkách kol tažného vozidla a přívěsu, sepnulo by olejové čerpadlo, roztočilo hydromotor, sepnula by spojka , uzavřel se mezinápravový dif. a kroutící moment by se přenesl přes nápravové dif. poloosy až na kola. Pomohlo by to tažnému vozidlu vyjet v kritických chvílích. Po srovnání otáček, by se čerpadlo vypnulo, spojka rozpojila..... pak by se už soukolí jen unášelo, podobně jako třeba u octavie 4x4.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
Commercial Motor
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
NEVA Group
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: Novinky v TATŘE
Rozhovor s gen. ředitelem o aktuální situaci ve firmě
https://ostrava.idnes.cz/tatra-koprivni ... zpravy_jog
https://ostrava.idnes.cz/tatra-koprivni ... zpravy_jog
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 56 hostů