Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Novinky v TATŘE

Příspěvek

Aby nebylo pozdě s tou E6...
BES - běs
čtv dub 05, 2018 4:47 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Re: Novinky v TATŘE

Příspěvek

Najlepsi je ten koniec. To vsetko tu uz bolo kolo 90r. Drzim palce nech v tom supliku, z ktoreho tie napady tahaju, im prinesie len same uspechy. Some zvedavy na tu pohananu zdvihaciu zadnu napravu,nedavno s tym prislo aj Volvo.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
čtv dub 05, 2018 7:32 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Re: Novinky v TATŘE

Příspěvek

Pavel - pozde ani nie,ale skor kto to bude vo svete servisovat :think: Mozno to bude iba pre zachranarov,ty maju vinimky nejake,ale o tych vie viac Hynek. A e6 sa v skusebni daaaaaavno vrtela,bazilisak a blizsie zasvateny by mohli rozpravat...
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
čtv dub 05, 2018 7:37 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: Novinky v TATŘE

Příspěvek

E6 se primárně vyvíjí aby se Terrna (Terry) a Force mohly prodávat i jako legislativní vozidla, nejen armádě a záchranářům, kteří mají výjimku... Třeba energetikům, na šachty a tak podobně... Hasičům stačí a i nadále stačit bude dokonce až EURO III...
ned dub 08, 2018 6:58 pm

lucaaaasss
Příspěvky: 84
Registrován: čtv srp 02, 2012 7:06 pm
Bydliště: ostrava

Re: Novinky v TATŘE

Příspěvek

úte dub 17, 2018 11:22 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: Novinky v TATŘE

Příspěvek

Ty woe sklápěcí korbu od Meilleru a du do toho... :thumbud:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
stř dub 18, 2018 10:35 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: Novinky v TATŘE

Příspěvek

Já do toho nejdu, musel bych v placce pro závěs vyvrtat otvor pro kardan , a to mě vůbec nebere, zlenivěl jsem :lol: :lol:
stř dub 18, 2018 11:25 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Re: Novinky v TATŘE

Příspěvek

Já bych nic nevrtal.....
Do roury integrovat hydromotor, spojku, trocha té elektroniky...... a přívěs s pohonem 4x4 je na světě :D
To by jsi Lubosssi mohl dát.....
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
čtv dub 19, 2018 6:19 am

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: Novinky v TATŘE

Příspěvek

Oldjan: V hydropojezdech jsou neskutečné ztráty energie, víc by se mi líbilo kardan + vzduchem vypínatelný přenos síly do jednotlivých nábojů kol, aby to při jízdě po asfaltě nežralo i trávu kolem cesty :lol:
čtv dub 19, 2018 8:05 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Re: Novinky v TATŘE

Příspěvek

hydromotor jenom na zadní nápravu a zvedačku k tomu :D
pát dub 20, 2018 6:17 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Re: Novinky v TATŘE

Příspěvek

ale jinak se mi to zdá dost masívní trochu bych to odlehčil :lol:
pon dub 23, 2018 5:27 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Re: Novinky v TATŘE

Příspěvek

lubossss píše:
čtv dub 19, 2018 8:05 pm
Oldjan: V hydropojezdech jsou neskutečné ztráty energie, víc by se mi líbilo kardan + vzduchem vypínatelný přenos síly do jednotlivých nábojů kol, aby to při jízdě po asfaltě nežralo i trávu kolem cesty :lol:
Myslel jsem to takhle, takový haldex alá tatra. Hydromotor, vícelamelová spojka v olejové lázni, mezinápravový dif. s uzávěrkou, hřídele, nápravové dif. s uzávěrkami, poloosy. Pokud by elektronika zjistila rozdíl v otáčkách kol tažného vozidla a přívěsu, sepnulo by olejové čerpadlo, roztočilo hydromotor, sepnula by spojka , uzavřel se mezinápravový dif. a kroutící moment by se přenesl přes nápravové dif. poloosy až na kola. Pomohlo by to tažnému vozidlu vyjet v kritických chvílích. Po srovnání otáček, by se čerpadlo vypnulo, spojka rozpojila..... pak by se už soukolí jen unášelo, podobně jako třeba u octavie 4x4.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
pon dub 23, 2018 8:49 pm

TATRA8X8
Příspěvky: 6861
Registrován: úte pro 01, 2009 9:53 pm
Bydliště: CZ

Commercial Motor

Příspěvek

"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
úte dub 24, 2018 10:11 am

TATRA8X8
Příspěvky: 6861
Registrován: úte pro 01, 2009 9:53 pm
Bydliště: CZ

NEVA Group

Příspěvek

"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
stř kvě 02, 2018 1:48 pm

Travnikar
Příspěvky: 1
Registrován: pát kvě 04, 2018 4:32 pm

Re: Novinky v TATŘE

Příspěvek

Rozhovor s gen. ředitelem o aktuální situaci ve firmě

https://ostrava.idnes.cz/tatra-koprivni ... zpravy_jog
pon kvě 07, 2018 4:29 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů