Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Novinky v TATŘE
motor Tatra E6 ?
Re: Novinky v TATŘE
že na vývoji svých motorů tatra stále pracuje není tajemství ale ten E3 do série to nevim teda mužeš to upřesnit?
-
- Příspěvky: 163
- Registrován: stř říj 02, 2013 3:06 pm
- Bydliště: Plzeň
Re: Novinky v TATŘE
ty dvanáctiválcový bloky mají starej typ uložení pro vstřikovací čerpadlo
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: stř črc 11, 2012 10:07 am
- Bydliště: Kopřivnice-Lubina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky v TATŘE
Nový dvanáctiválec byl v prototypu modernizované houfnice DANA-M1 od Excalibru https://www.youtube.com/watch?v=s_7y30m3oQk
Armáda ČR plánuje částečnou modernizaci a stavbu nových houfnic na hlaveň ráže 155 ( standart NATO )
http://www.armadninoviny.cz/armada-cr-o ... ledat=dana
není to už příprava ?
Armáda ČR plánuje částečnou modernizaci a stavbu nových houfnic na hlaveň ráže 155 ( standart NATO )
http://www.armadninoviny.cz/armada-cr-o ... ledat=dana
není to už příprava ?
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Novinky v TATŘE
Nedá se úplně vyloučit, že časem skončí výjimka bezpečnostních složek na EIII-V motory...
Re: Novinky v TATŘE
Ještě když se vrátím k těm dvanáctiválcům, tak sám Smolka toho moc víc neřekl, snad jen, že by mohli využít zkušenosti s Tomečkova motoru. Ale jinak se V12 stále vyrábějí, zejména pro Indii jako náhradní díly (to bude možná případ těch fotek od kocicirada), vloni jich brali docela hodně. Tam bych taky viděl potenciál těch E3, bo určitě rádi šáhnou po vyšším výkonu a emisní specifikaci.
Re: Novinky v TATŘE
představa až 700koňovýho hasičáku na kotoučích to taky není špatný
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Novinky v TATŘE
Takže jestli to chápu dobře, tak motor Tatra E6 bude pro hasiče do klasických Tater?
BES - běs
Re: Novinky v TATŘE
To je čistě můj pohled na věc, nikde taková informace nepadla.
Re: Novinky v TATŘE
No kdyby se zrodilo vysokotlaké čerpadlo zastavitelné do starého typu bloku, asi bych i já trošku pokročil v experimentech
Re: Novinky v TATŘE
to asi nedopadne i když technicky je možný všechno,vysokotlak má masívnější skříň proto asi to nižší širší uložení ale věřím že by se našel někdo schopnej starý uložení odfrézovat převrtat závity a vyrobit mezikus fabrika si nejspíš odleje nový bloky a nechá vykoumat nový bosche pokud ovšem na tyhle srandičky bude odbyt
Re: Novinky v TATŘE
Té úpravy bloku bych se nebál, ono i ruční flexa, když si uděláš vodící přípravek a jsi trpělivý frézuje velmi přesně Budou se zřejmě muset udělat i bytelnější rozvodová kola, a pohon čerpadla
Re: Novinky v TATŘE
rozvody to nevim vlastně by se vycházelo z prototypové E2 tak už to je vykoumaný vlastně by to byla klasika E3 jenom o čtyři válce delší to za ten nárůst výkonu stojí i kdyby z toho dostali jenom 560 koní tak by to stálo za to no a vem dneska nějakýho 500vku vodníka dej k němu chladič vody a intecoler taky to zabere nějaký místo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 hostů