Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 418
- Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
- Bydliště: Chodov u K.V.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky v TATŘE
Stačilo si při focení přečíst papír za oknem
Ve spoustě kodů a slov jak z jiné planety tam stalo jedno jediné srozumitelné INDIA.
Takže Hynek získává zlatého bludišťáka
Ve spoustě kodů a slov jak z jiné planety tam stalo jedno jediné srozumitelné INDIA.
Takže Hynek získává zlatého bludišťáka
Re: Novinky v TATŘE
Nevím,jak vypadaly ty boudy,co byly venku,ale vevnitř v hale byly s volantem vlevo a bez popisu,a když sem se ptal těch zaměstnanců,co tam hlídali,tak říkali,že neví..ale večer v hospodě mi říkal kamoš,že některý kabiny odebírá VOP,takž to může být kamkoli...si teda myslím
Re: Novinky v TATŘE
Indická armáda má úplně normální Tatry s levostranným řízením...
-
- Příspěvky: 418
- Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
- Bydliště: Chodov u K.V.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky v TATŘE
Na těch kabinach venku co stali podel hal bylo na papírech Indie.
Ještě jsme u toho s kolegou stali a marně koukali do haldy čísel na papíře
Ještě jsme u toho s kolegou stali a marně koukali do haldy čísel na papíře
Re: Novinky v TATŘE
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: Novinky v TATŘE
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: Novinky v TATŘE
Hoši co říkáte na dokončení motoru E6 a obnovu terrna pro civilní prodej?
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Novinky v TATŘE
Doporučuji tuto knihu
https://shop.tatramuseum.cz/uvodni-stra ... 945-i2379/
Hodně prostoru, včetně technické dokumentace a parametrů je věnováno motoru E6. Normy splňoval a byl prakticky připraven do výroby.
https://shop.tatramuseum.cz/uvodni-stra ... 945-i2379/
Hodně prostoru, včetně technické dokumentace a parametrů je věnováno motoru E6. Normy splňoval a byl prakticky připraven do výroby.
Re: Novinky v TATŘE
A je tam aj napisane prečo sa do výroby motor nedostal? tu na fore sa e6 motor bral ako už hotová vec, to bolo tak v 2010. Potom ostalo ticho až do februára/unora tohto roku, ked sa objavili správy že Tatra začína pracovať na motore e6 spoločne s Motorpal. Neviem teda na čom pracujú keď ten motor mali hotový a vstrekovanie tam bolo myslím commonrail bosch?
Ja osobne by som bol veľmi rád keby sa robilo terrno e6, lebo na tie fenixy sa nedá pozerať či už je to sklápač alebo lesak jedno horšie ako druhé...
Ja osobne by som bol veľmi rád keby sa robilo terrno e6, lebo na tie fenixy sa nedá pozerať či už je to sklápač alebo lesak jedno horšie ako druhé...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Novinky v TATŘE
To by jim homologace musela klapnout stejným podvovem jako u E5, který zcela viditelně kouří černě.
Další věc je cena, o kolik by to auto mělo bejt levnější než Pheonix, kde je lepší kabina, motor, převodovka a nejspíš i spolehlivost a odladěnost?
Další věc je cena, o kolik by to auto mělo bejt levnější než Pheonix, kde je lepší kabina, motor, převodovka a nejspíš i spolehlivost a odladěnost?
BES - běs
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], zdenek54 a 51 hostů