Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
mirazapletal
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
Z logiky věci, tři místa v sedmě jsou, musí se udělat dvě místa navíc. vidím to na obdobné řešwní jako u 815 6x6 TP, kde jsou tři místa v předu a dvě místa jsou vzadu vedle motoru. On není až po střechu kabiny.
sob říj 03, 2015 1:35 pm
-
Hynek
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
- Bydliště: U Mělníka
Příspěvek
U nízké kabiny je hodně vysoko. Ale ta dvě místa po stranách je to zřejmě jediné možné řešení.
sob říj 03, 2015 7:02 pm
-
TATRA8X8
- Příspěvky: 6861
- Registrován: úte pro 01, 2009 9:53 pm
- Bydliště: CZ
Příspěvek
Sedmičková kabina pro 5.lidí ...
Šla by hypoteticky
využít tato armádní kabina, "po úpravách" i pro služby hasičů
U verze 4x4 s dlouhým rozvorem
a u verze 6x6 ,by to problém asi nebyl
Nebo je to komplikace , kvůli jednomu místu
a je lepší zustat u osvedcěné , používané čtyřmístné kabiny
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
pon říj 12, 2015 4:21 pm
-
T613
- Příspěvky: 993
- Registrován: pon bře 24, 2008 12:55 pm
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Nemá ji už brazilský Avibras?
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
pon říj 12, 2015 7:27 pm
-
Hynek
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
- Bydliště: U Mělníka
Příspěvek
Pětimístná kabina je u hasičů k ničemu, neb potřebujeme 6 míst (družstvo je dle cvičebního řádu prostě 1+5), z toho 4 s dýchacími přístroji v opěradlech sedadel. Nehledě k tomu, že pro hasiče je normovaná poněkud jiná výška mezi sedákem a stropem, stejně jako obecně prostor pro hasiče. Já si myslím, že dvojkabina sedma pro hasiče prostě nebude. Není k tomu důvod. Za dvojkabinou by musela být zase ta pixla co je za normální kabinou a pakl by to auto bylo zase zbytečně dlouhé. Zatím jede Terrno (teda vlastně Terra) a výhledově třeba Phoenix.
pon říj 12, 2015 9:22 pm
-
TATRA8X8
- Příspěvky: 6861
- Registrován: úte pro 01, 2009 9:53 pm
- Bydliště: CZ
Příspěvek
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
úte říj 13, 2015 9:38 am
-
Tomas 815
- Příspěvky: 836
- Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm
Příspěvek
Tak mohla by být, proč ne. 1+5 je podmínkou pouze u základní CAS, speciální provedení (T, R, VH, LP) mají vyhláškou požadovaný nižší počet míst (2 až 4). Ve skutečnosti (mimo Prahu a některá krajská města) se stejně jezdí v obsazení družstva o zmenšeném početním stavu 1+3. Kabina na současných hasičských provedeních T 815-7, byť má 4 místa, tak je komfortní pouze v obsazení 1+1, ty dvě prostřední jsou opravdu hodně nouzové. Takže určitě bych ji nezavrhoval, dokážu si ji představit u spousty dobrovolných sborů, kde v současnosti jezdí T 815-7 jako jediná CAS, nebo i na místě druhé CAS v jednotce. Stejně tak i HZS... Terra (Terrno) je svou kabinou vnímáno hodně zastarale, Phoenix se svojí výškou uložení kabiny zase nenabízí výhodu proti konkurenci, kterou má Terrno (nepočítám podvozek). Osobně mám sedmičku rád kromě jízdních vlastností i právě pro ten pohodlný nástup do nízko posazené kabiny.
úte říj 13, 2015 9:56 am
-
Hynek
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
- Bydliště: U Mělníka
Příspěvek
Ale ten nízký nástup by stejně pad. Nehledě k tomu, že dobráci potřebujou zpravidla aby se tam vešlo co nejvíc lidí. Vim jak nadávaj dobráci v Ostravě, že jim vnutili sedmičky, když chtěli Terrna...
úte říj 13, 2015 5:36 pm
-
Tomas 815
- Příspěvky: 836
- Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm
Příspěvek
A proč by měl "padat" ? A vidíš, to je právě to co píšu - tak by měli větší kabinu a kdyby vepředu zůstaly zachovány ty 4 místa, tak dokonce pro 6
stř říj 14, 2015 10:02 am
-
Hynek
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
- Bydliště: U Mělníka
Příspěvek
Ale ti vzadu už ten nízký nástup mít nebudou. Budou ho mít stejný jako do Terrna.
stř říj 14, 2015 10:24 am
-
Tomas 815
- Příspěvky: 836
- Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm
Příspěvek
No to taky není špatné, pořád lepší než stoupat do Phoenixu (nebo Actrose, nebo Scanie, nebo Keraxe...
).
stř říj 14, 2015 11:49 am
-
Hynek
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
- Bydliště: U Mělníka
Příspěvek
Tak to určitě, ale stejně bych hrábl po Terrnu než po takovém hybridu. Nehledě k tomu, že GŘ má v technických podmínkách na CASku uspořádání kabiny jednoznačně 2+4 a je to zrovna věc, ze které nechce ustupovat
stř říj 14, 2015 1:19 pm
-
TATRA8X8
- Příspěvky: 6861
- Registrován: úte pro 01, 2009 9:53 pm
- Bydliště: CZ
Příspěvek
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
úte lis 10, 2015 12:44 pm
-
sino
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob kvě 03, 2014 10:25 am
- Bydliště: BA
Příspěvek
ak dobre chapem tak boli lacnejsi.. je tak?
úte lis 10, 2015 3:57 pm
-
TATRA8X8
- Příspěvky: 6861
- Registrován: úte pro 01, 2009 9:53 pm
- Bydliště: CZ
Příspěvek
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
čtv lis 12, 2015 3:34 pm
Zpět na „TATRA“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů