Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte úno 12, 2013 3:46 pm
- Bydliště: Frýdek-Místek
-
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte úno 12, 2013 3:46 pm
- Bydliště: Frýdek-Místek
-
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte úno 12, 2013 3:46 pm
- Bydliště: Frýdek-Místek
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
jedna vychytávka pro rámové LKW v terénních nesnázích...
https://www.youtube.com/watch?v=NcNY6NBwDf8
dokoukat až ke 2:39
https://www.youtube.com/watch?v=NcNY6NBwDf8
dokoukat až ke 2:39
...v dnešní době je 815 zastaralá,proto v Čr jezdí na stavbách převážně samá IFA... Jirko tys mě pobavil,zkus někdy otevřít oči,stačí klidně na momentálně opravované D1...Pamatuj,že 815 tady budou a My a Ify už ne...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
IFA je veterán a dávno z provozu, takže to je spíš muzeální záležitost. Nic na tom nemění že v okolí opravdu mizí tary 815 jako sníh na jaře a nahrazují je osmikolky všech možných i nemožných značek. Na stavbu v centru a okolí ani nic jinýho neberou, a prosazují se i návěsy. Ty poberou jak tři T 815 a to je jedině rentabilní.
Taky nároky na emise a náklady mýta dělaj svý.
Taky nároky na emise a náklady mýta dělaj svý.
Volvo FL 614.
A to ti kdo říkal? např. na té dálnici,najedou 8mikoly na odvoz svršku,jako teď na D1 u Bíteše max. na 14dnů a pak na 2-3 měsíce pod bagry na inž.sítě samé 815tky s pár Liazkama a pak až nakonec na Finišer na týden-dva 8mikoly a návěsy...p.s. 815 rv 83 už sou taky veteráni.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Logicky Bíteš je daleko od Prahy a nehrozí tam eko zona a nároky zadavatelů staveb jsou taky jiný. Tady když se začne bagrovat tak jáma musí bejt velice rychle hotová a to jinak nejde než návěsama nebo osmikolkama. Doba pokročila a žádá velkooběmovou a rentabilní přepravu.
Na tom videu byl s tou Lízou docela zufalec, uzávěrku předku nepoužíval a bůchví jestli mezinápravovou. Taky porovnávat to s tou Tatrou co ho zachraňovla je těžký protože měl vlek a byl dost naloženej. Pokud by měl Lízu třínápravovou 6x6 a v Ok stavu tak by to dal s úsměvem na tváři.
Na tom videu byl s tou Lízou docela zufalec, uzávěrku předku nepoužíval a bůchví jestli mezinápravovou. Taky porovnávat to s tou Tatrou co ho zachraňovla je těžký protože měl vlek a byl dost naloženej. Pokud by měl Lízu třínápravovou 6x6 a v Ok stavu tak by to dal s úsměvem na tváři.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 51 hostů