Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: T-137, 138, 148
Ahoj kluci, chtěl bych se zeptat ohledně 148ček. Ten chladič je jistě dobrá věc,ale můj děda jezdil také s agrovkou a přívěsem PS 10.20 H a na žádnou teplotu si nestěžoval. Jezdil i "dálky" východní čechy- severní čechy (tam písek,zpět uhlí) takže si myslím, že auto bylo vytížené až dost. Je pravda, že bylo nové
Fotky ze siláží hezké, kolik tam nakládáte?
Dále bych měl dotaz na modernizaci která proběhla údajně kolem roku 1978, kdy auta dostali lepená čelní skla,ostřikovače skel,vzduchem odpruženou sedačku řidiče a u sklápěček jednu pístnici většího průměru místo dosavadních dvou. Je to pravda? Nebo tam bylo ještě více modernizovaných věcí?
Fotky ze siláží hezké, kolik tam nakládáte?
Dále bych měl dotaz na modernizaci která proběhla údajně kolem roku 1978, kdy auta dostali lepená čelní skla,ostřikovače skel,vzduchem odpruženou sedačku řidiče a u sklápěček jednu pístnici většího průměru místo dosavadních dvou. Je to pravda? Nebo tam bylo ještě více modernizovaných věcí?
Re: T-137, 138, 148
Ten rok modernizace nesedí hlavní část modernizace se začala vyrábět od 1.1.1979 a bylo toho mnohem více
Re: T-137, 138, 148
Tak ony ty modernizace probíhaly v průběhu cca dvou let, ale ta hlavní byla jak píše Jarek.
Re: T-137, 138, 148
Třeba ještě uchycení torzek podobně jako u t815.
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: T-137, 138, 148
Díky kluci za vysvětlení,ale klidně mi napište co všechno se na autech ještě modernizovalo? Uchycení torzek ,dobrý poznatek, to by mě ani nenapadlo.
Re: T-137, 138, 148
...palubní deska bez ampérmetru,alternátor místo dynama,boční blinkry vodorovně,předek+mezináprava na jednu cívku(na sestupu zaslepené místo pro dvojcívku předku,na bakelitovém panýlku jen jedno tlačítko na uzávěrky),jiná vidlička spojky(nerachotící),péra 12 listů místo 14 slabších,na vaně motoru plastová zátka se závitem místo plechové s jazýčkama,která se ztrácela za jízdy,jiné svody(šikmé-pravouhle navařené příruby) a rozdvojka(litinová-plechová) výfuku,atd...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-137, 138, 148
Vodorovné blinkry jsou už na autech z roku 1976, tedy na T1. Ještě měla T2 jinou masku, ale ta se taky objevila mnohem dřív - cca 1977.
Re: T-137, 138, 148
Změny od 1.1.1979 přední čep klikového hřídele,vstřikovací trubky,hlava válce,zvýšení startovatelnosti motoru,klouby přední nápravy,přídavná převodovka,zakotvení zkrutných tyčí,ostřikovač čelních skel,brzdový systém vozidla,kabina řidiče,sedadlo řidiče,palivová nádrž,spojení blatníků a kabiny,plošina třístranného sklápěče,zvedací zařízení,snížení hlučnosti,snížení měrné spotřeby paliva,hřídele zadních náprav,skříň rozvodovky náprav a ochranný koš,listové pružiny,torzní tyče,zadní blatníky,zadní skupinové svítilny,nabíjeci soustava,otočný čep přední nápravy,spojka,kardan,a bylo toho mnohem více třeba v detajlech
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: T-137, 138, 148
Skvělé, děkuji za vyčerpavající odpovědi. Koukám, že toho bylo vcelku dost, ani jsem to nečekal.
Re: T-137, 138, 148
...a pak se to všechno v generálkách domíchalo dohromady a co kus to originál...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-137, 138, 148
Generálky + lidová tvořivost
-
- Příspěvky: 352
- Registrován: pát kvě 07, 2010 4:32 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-137, 138, 148
Podzimní Kozinec 2017,celé album na rajčeti - http://bobrahakl.rajce.idnes.cz/PODZIMNI_KOZINEC_2017/
-
- Příspěvky: 457
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů