Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
chameleon
Příspěvky: 111
Registrován: sob pro 29, 2012 10:59 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Jo tu jsem také viděl, vlek jsem od pána odvážel okolo roku 2005 či 2006, byl to ten delší. Jezdil hodně řepu.

Pokade je to ta stejná, ale zas tolik jich asi nebylo.
pát pro 09, 2016 9:47 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Znám šoféra co s tímto typem v soupravě navážel betonárky,po nějaké době to celé zkracoval na délku klasické S3jky...Ta korba bych spíše tipoval,když už tak stejná s dvoukorbovým návěsem...přemýšlím když se na těch předních ,,nůžkách,, udělala vůle,to muselo pěkně rozpárat kabinu...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pát pro 09, 2016 10:07 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No mě ta korba připadá, že je stejná jako na BSS 16.12 (ten na tuplákách) nebo na 12.09 agro. Ten u nás tahal 16.12 a ty korby byly na pohled stejný.
Filip Nikl
pát pro 09, 2016 11:48 pm

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

148 dvoustranka,korba dělaná v Brandejse tudíž stejna jak Brandejsák BSS.U nás na Čsad to nebylo ale u Jezeďáků běžně.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
sob pro 10, 2016 12:57 am

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

No a Tatra Arktík je pan Horka Dobříč 😉
https://www.google.cz/url?q=http://muze ... MLHk4QIskw
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
sob pro 10, 2016 1:02 am

Uživatelský avatar
jarek148
Příspěvky: 1126
Registrován: sob led 16, 2010 5:44 pm
Bydliště: Herálec (ZR)

Příspěvek

Korba vypda jako z NS 2
sob pro 10, 2016 6:53 am

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

U s2 bylo normálně s3 šasí i lůžko heveru tam bylo. Dalo se to jednoduše předělat na S3.Při naložení to bylo stále na zadku a přední kola odlehčená tak to i špatně zatáčelo. Kamarád to koupil od čsad v r 94 , tam se používala hlavně na uhlí.
sob pro 10, 2016 7:29 am

pipiroha
Příspěvky: 741
Registrován: úte srp 09, 2011 12:36 pm
Bydliště: ČR

Příspěvek

TP: No právě ani u JZD to nebylo vůbec běžně... Je rozdíl totiž rozdíl mezi klasickou T148 Agro (je ještě delší) a tím co vyfotil Jarek :wink: .

Vleky BSS měly většinou lůžka uložení koreb symetricky stejně od konce i od začátku korby. Proto bych přikláněl spíše k tomu, že to mohla být korba z návěsu NS2 "dvoukorbáku" - právě některé z nich měly totiž lůžka koreb takto nesymetricky... Jako těžko říct, rozdíl v délce koreb přívěsu BSS PS2 16.12 a návěsu BSS NS2 29.21.20 byl 12 cm, tak to se blbě poznává z fotky. Je taky možné že prostě dvě lůžka navařili jinam a bylo to, i když nevím, doba byla spíš taková, že sebemenší změna měla své označení...
sob pro 10, 2016 12:43 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Říkalo se tomu krátká agrovka a byly relativně rozšířené, v životě jsem jich už viděl docela dost, byť samozřejmě dost dávno, už zmizely stejně jako většina ostatních T148. Ale vzácné to nebylo, mívaly to hodně STSky a JZD...
sob pro 10, 2016 12:56 pm

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Zas takovej expert na nástavby Brandejsáky nejsem.U nas na ČSAD 104 Praha-zapad nebyla Agro ani jedna ale u JZĎáků jsem je vídal v té době.Ono Dempr měl kratší rouru než třístranka a netuším jak to bylo u valníku zda nebyla roura ještě delší jak u s3 a pak by to šlo použít i na to Agro ale to je jen moje spekulace.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
sob pro 10, 2016 4:55 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Dempr, třístranka a tohle co je na fotce má stejnou rouru. Dlouhý valník a klasické Agro má stejnou rorou, tu delší.
sob pro 10, 2016 7:38 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

...přesně tak,sklopky mají stejné roury,jiná jsou šasi jednotlivých verzí a klasické dlouhé agro je mnohem delší...a ta korba z 16-12tky není,tu jsem měl a byla jiná,proto myslím jedině ten návěs...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob pro 10, 2016 9:58 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Hodil som do diskusie možno blbý nápad, ale zaujímala by má zástavba motora z liaz 300 alebo aj 200 (neviem presne ktoré mali stojaté). Alebo...aký motor skúsiť do 148 zastavať? Z 813-ky?
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
sob pro 10, 2016 10:48 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Mikki: Dvanáctivál z T813? A kam bys ho tam chtěl nacpat, když se pod kapotu vejde tak akorát osmivál. A Liazácké motory jsou pro zástavbu pod kapotu T148 zase příliš vysoké, jak šikmej ze stodesítky, tak stoják ze třístovky... Uvědom si jak je motor z T148, LIAZek nebo T813 dlouhý, široký a bystrozraký, éé pardon vysoký, a bude Ti to hned jasné, že to asi bude problém. Musíš něco srovnatelného, daly se tam nacpat třeba vzduchové Deutzy, to bylo taky osmiválcové véčko... Nehledě k tomu, že by si s tím stejně nesměl na silnici, protože papírovou přestavbu Ti nikdo neudělá.
ned pro 11, 2016 2:06 am

Helousek
Příspěvky: 10
Registrován: úte led 11, 2011 9:07 pm
Bydliště: Šumava

Příspěvek

když se vrátím k té 148 tak korba je z návěsu délka pět metrů,rozvor klasika S3. táta ji měl v čsad Český Krumlov,v Kaplici byla druhá později přestavba na S3. Že prý nestíhaly vyrábět korby tak proto tahle alternativa. jinak agro je šestimetrová a 16.12 čtyřmetrová,cca přesně změřeno nemám. Je to tak pět let co jednu rozebral Koch v Letech na díly,chtěl jsem jí ale 815 tp mu za ni byla málo.
ned pro 11, 2016 12:55 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů