Stránka 443 z 466
Re: T-137, 138, 148
Napsal: ned črc 23, 2017 11:02 am
od Martin Kursa
Re: T-137, 138, 148
Napsal: ned črc 23, 2017 10:15 pm
od pavel 815
Ty jo,tak to už se jen tak nevidí...Marťas co teplota motoru s tím courákem,v pohodě?
Re: T-137, 138, 148
Napsal: pon črc 24, 2017 10:05 am
od Martin Kursa
Tak já mám tuhle agrovku prvmi rok, a zatím teplota úplně v pohodě, až mě to samotného překvapilo, jinak minule roky jsem měl S3 a ta se hřála moc, tak sem dal před ventilátor chladič z 813ky a už sem neměl s teplotou problém, na druhé agrovce to máme udělané podobné, akorát tam je chladič naporovej a má elektrickou saharu.
Re: T-137, 138, 148
Napsal: pon črc 24, 2017 11:06 pm
od pavel 815
Nahoď fotky obou řešení,o tom chladiči z 813tky jsem už hodněkrát slyšel,ale nikdy neviděl...
Re: T-137, 138, 148
Napsal: stř srp 23, 2017 6:16 pm
od Luďa
Re: T-137, 138, 148
Napsal: ned zář 24, 2017 10:11 am
od bobrahakl
Re: T-137, 138, 148
Napsal: úte zář 26, 2017 3:08 am
od BUBENIK
Re: T-137, 138, 148
Napsal: úte zář 26, 2017 5:35 pm
od luboš růžička
Hezká dobovka
, a ten zvířecí potah v pravo,na tom nejlíp vidíte ten pokrok.
Re: T-137, 138, 148
Napsal: pát zář 29, 2017 7:12 pm
od Mára79
Re: T-137, 138, 148
Napsal: sob zář 30, 2017 9:44 pm
od PtrialM
Re: T-137, 138, 148
Napsal: pon říj 02, 2017 11:18 am
od luboš růžička
Super, video i fotky. To bych se také zajel osobně podívat. Klobouk dolů, to jsou páni mistři, takhle udržovat tatřiky v perfektním stavu.
Tohle jsou u mě tatrováci.
Re: T-137, 138, 148
Napsal: úte říj 03, 2017 9:57 am
od Hynek
Tak ony jezděj v podstatě jen žně a senáže/siláže, zbytek roku maj papíry v depozitu a stojí v hale
Maj tušim tři kousky.
Re: T-137, 138, 148
Napsal: úte říj 03, 2017 5:19 pm
od luboš růžička
Vždyt ono to stačí, zkurvit auto se dá za okamžik
dnes už s tím nechce nikdo jezdit natož opravovat. Na tuhle práci lidi došli, to je všude stejný.
Re: T-137, 138, 148
Napsal: stř říj 04, 2017 8:28 pm
od Martin Kursa
Re: T-137, 138, 148
Napsal: stř říj 04, 2017 10:28 pm
od pavel 815