Jo, to asi (asi určitě) bude překlep. Stejnej jako u ty 6x6ky CAP 12 je totiz o stranku vys (jo, to je to kopirovani . . . . )tatracyber píše:CAP 12 je cisterna takže to bude asi jen překlepTom120 píše:jo, fajn přesvědčils mě. tak někde schrastim parametry V12 a hodim to tam, OK?tatracyber píše:To s tím motorem jsem myslel tak že ho máš uvedenej i u osmikolky jako třeba VVN, AM50 kde je V12. U systému AGNI (tahač) je taky V12 (teda aspoň dle stránek výrobce systému). U Atomse by měl být taky V12 protože ho má většina jeho verzí, podobně je to u RK Pinaka
Co se týče Brahmose - nevím o tom že by bylo víc verzí. Odpalovací zařízení je víceměně stejný - zbytek nástavby se trochu měnil postupnými modernizacemi.
Co se týče brahmose a tý CAP 12, tak to už si fakt nepamatuju, kde sem to sehnal , ale je to možný, že je to 1 a ten samej typ (akorát jiná řada)
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
jj, jak tak koukam na tu fotku, tak uz to zabradli, ktery minulej tejden paradne pokosil ten Seat (nebo co to bylo), spravili a malem jim ho dnes pro zmenu prejela Tatra (krom toho "U práce to zábradlí doteď nespravili )mc.cvok píše:Jo jo,je to přesně tam.....i ta auta se srazila přesně na tomhle místě.....a ta Multicara měla v tahu převodovku Tatra je Tatra
A u ty multikáry bych to nevidel jen na prevodovku (napr. bez celniho skla v tej multicare musi bejt peknej pruvan )
Parametry V12 z T815 8x8 VVN / VT / VPR (2x turbo)Tom120 píše:
jo, fajn přesvědčils mě. tak někde schrastim parametry V12 a hodim to tam, OK?
Co se týče brahmose a tý CAP 12, tak to už si fakt nepamatuju, kde sem to sehnal , ale je to možný, že je to 1 a ten samej typ (akorát jiná řada)
Označení: T3-930.50 , T3-930.60
Objem: 19000 ccm
Výkon: 265 kW
Parametry V12 z T815 6x6 VVN, VPR (bez turba)
Označení: T3-930.30, .31
Objem: 19000 ccm
Výkon: 235 kW
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
jj, uz sem si to taky zjistil. dik.Hynek píše:Parametry V12 z T815 8x8 VVN / VT / VPR (2x turbo)Tom120 píše:
jo, fajn přesvědčils mě. tak někde schrastim parametry V12 a hodim to tam, OK?
Co se týče brahmose a tý CAP 12, tak to už si fakt nepamatuju, kde sem to sehnal , ale je to možný, že je to 1 a ten samej typ (akorát jiná řada)
Označení: T3-930.50 , T3-930.60
Objem: 19000 ccm
Výkon: 265 kW
Parametry V12 z T815 6x6 VVN, VPR (bez turba)
Označení: T3-930.30, .31
Objem: 19000 ccm
Výkon: 235 kW
-
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned bře 05, 2006 8:26 pm
- Bydliště: Město piva
- Kontaktovat uživatele:
Tadleta křižovatka je pěkně zákeřná hlavně pro ty co jí jezděj po paměti, semtamfóry jsou tam hodně dlouho ale v provou jsou maximálně čtvrt roku a vobčas je prostě někdo přehlídne což v kombinaci s náhlym zúžením dopadne vždycky blbě.mc.cvok píše:Plzeň dnes odpoledne.Tatra vs.Kindercamion.
Btw koukam že se tady Plzeňáci nějak množej . Tuto se mi líbí
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 hostů