Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Zamčeno
Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

ObrázekObrázek
sob říj 04, 2008 4:07 pm

tatra163jamal
Příspěvky: 41
Registrován: stř čer 28, 2006 12:44 pm

Příspěvek

Tak tahle 815 je evidentně velmi vzácný úkaz. Těch se asi moc nevyrobilo, k nám se skoro nedodávaly. Řekl bych, že tohle je nějaká odřeknutá osmsetpatnáctka pro M.A.M. Strager, která pak zůstala u nás. Pro ně se tyhle dodávaly, co taknějak vím.
sob říj 04, 2008 7:53 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

No já nevím :roll: ale tohle je podle mě klasický spodek akorát 8x8 T2 a ještě mix je možná ojedinělost.
sob říj 04, 2008 8:03 pm

mates
Příspěvky: 4115
Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
Bydliště: Budilov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

u zapy ve středoklukách je taky jedna. jestli hlava dovolí a vzpomene si na foťák tak sem něco přidám
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
sob říj 04, 2008 8:18 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

talas.m píše:No já nevím :roll: ale tohle je podle mě klasický spodek akorát 8x8 T2 a ještě mix je možná ojedinělost.
Je to seriové auto z nabídky, jen je moc nikdo nekupoval. Není tohle bývalá Králíkova z TBM otrokovice ?
sob říj 04, 2008 8:42 pm

tatra163jamal
Příspěvky: 41
Registrován: stř čer 28, 2006 12:44 pm

Příspěvek

Nevím sice co je T2, ale 815-2 to není. Ne že bych nikdy ani jednu in natura neviděl, ale to je fakt vzácné provedení. Před nástupem řady 815-2 se podvozky 8x8 bez redukcí a ne VVN skoro nedodávaly. Odmyslím li si několik AD 28 a prototyp AD 40, dále vrtné soupravy, které měly ale sníženou kabinu, tak nevím pro co se vlastně vyráběly. Sklopky takové nejezdily a nenapadá mne k čemu jinému by se před rokem 1990 hodily. Přeci jen, bylo plánované hospodářství a na požadavky domácích zákazníků se moc nehledělo. Naopak spíše byla radost z toho, že vůbec nějaký automobil přišel.
sob říj 04, 2008 8:46 pm

tatracyber
Medvěd
Příspěvky: 3182
Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
Bydliště: Reichenberg

Příspěvek

No já na tom podvozku viděl hlavně sklápěčky a pár mixů. Pak taky takovej ten komunální nesmysl co jezdí po praze atd...
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
sob říj 04, 2008 9:02 pm

tatra163jamal
Příspěvky: 41
Registrován: stř čer 28, 2006 12:44 pm

Příspěvek

Jo tak ten komunální nesmysl je tady: http://hovnocucy.predseda.com/pics/t815_0124.jpg

Ale sklopku jsem na tom neviděl nikdy. Nemáš nějakou na fotce?
sob říj 04, 2008 9:48 pm

tatracyber
Medvěd
Příspěvky: 3182
Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
Bydliště: Reichenberg

Příspěvek

něco je tu http://www.tatraprehled.com/php/8158sj.php
a něco se dá ještě najít na stránkách různých bazarů
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
sob říj 04, 2008 11:14 pm

tatracyber
Medvěd
Příspěvky: 3182
Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
Bydliště: Reichenberg

Příspěvek

Asi nějaká bejvalá doprovodka
ObrázekObrázek
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
sob říj 04, 2008 11:54 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

tatra163jamal píše:...a prototyp AD 40...
Prototyp AD-40 měl kolové redukce a nízkou kabinu, kterou měly i AD-28 (totéž, co AD-30) pro Německo :idea: Další byly podvozky pro jeřáby Demag, požární plošiny Bronto Skylift atd. a pak také deriváty 10x8 a 12x8 pro jeřáby Liebherr, Demag a další...
tatra163jamal píše:, dále vrtné soupravy, které měly ale sníženou kabinu,

stejnou jako jeřáby (viz např. Calweld Pragisu) :idea:
tatra163jamal píše:Sklopky takové nejezdily
Jezdily, ale velmi málo, pár jsem jich před x lety v ČR potkal, vše S1
tatra163jamal píše: a nenapadá mne k čemu jinému by se před rokem 1990 hodily.
Tak například přepravník pitné vody z VSS - měl být vyroben ve více kusech - nebo velkoobjemové fekály - 16000 l, jeden z nich je (nebo alespoň cca před měsícem byl) na tipcars.cz na prodej, další slouží hasičům v bývalých východoslovenských železárnách Košice (dnes U.S.Steel), je pouze osazen jiným čerpadlem než fekál (ten má vývěvu)
tatracyber píše:...takovej ten komunální nesmysl co jezdí po praze...
Už nejezdí, cca před dvěma-třemi lety jsem ho fotil odstavený a vybrakovaný u Průmyslové v areálu PVK (dnes Veolia voda), btw byl to vysokotlaký čistič kanalizace Fabok s vysokotalkým čerpadlem Woma.
ned říj 05, 2008 12:40 am

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

tatra163jamal píše:Nevím sice co je T2, ale 815-2 to není.
To se teda pleteš protože 815-2 to je. Po neděli ti ji klidně nafotím víc jestli ji tam chytnu
ned říj 05, 2008 1:01 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

bazilisak píše: Není tohle bývalá Králíkova z TBM otrokovice ?
Jj dříve v oranžových barvách
ned říj 05, 2008 1:02 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Když to mělo za Králíka 200 tisíc ujeto, dělala se na tom spojka. Jak mu ale skončila záruka, posral se mu mezinápravák, a vysolil balík za opravu. Mělo to ABS, ale víc si nepamatuju...
ned říj 05, 2008 5:27 pm

Štolfa V.
Příspěvky: 574
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

bazilisak píše:
talas.m píše:No já nevím :roll: ale tohle je podle mě klasický spodek akorát 8x8 T2 a ještě mix je možná ojedinělost.
Je to seriové auto z nabídky, jen je moc nikdo nekupoval. Není tohle bývalá Králíkova z TBM otrokovice ?
Patřila panu Červíkovi,Králík pokud vím provozuje cisterny
ned říj 05, 2008 9:20 pm

Zamčeno

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů