Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: stř čer 28, 2006 12:44 pm
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
u zapy ve středoklukách je taky jedna. jestli hlava dovolí a vzpomene si na foťák tak sem něco přidám
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: stř čer 28, 2006 12:44 pm
Nevím sice co je T2, ale 815-2 to není. Ne že bych nikdy ani jednu in natura neviděl, ale to je fakt vzácné provedení. Před nástupem řady 815-2 se podvozky 8x8 bez redukcí a ne VVN skoro nedodávaly. Odmyslím li si několik AD 28 a prototyp AD 40, dále vrtné soupravy, které měly ale sníženou kabinu, tak nevím pro co se vlastně vyráběly. Sklopky takové nejezdily a nenapadá mne k čemu jinému by se před rokem 1990 hodily. Přeci jen, bylo plánované hospodářství a na požadavky domácích zákazníků se moc nehledělo. Naopak spíše byla radost z toho, že vůbec nějaký automobil přišel.
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: stř čer 28, 2006 12:44 pm
Jo tak ten komunální nesmysl je tady: http://hovnocucy.predseda.com/pics/t815_0124.jpg
Ale sklopku jsem na tom neviděl nikdy. Nemáš nějakou na fotce?
Ale sklopku jsem na tom neviděl nikdy. Nemáš nějakou na fotce?
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
něco je tu http://www.tatraprehled.com/php/8158sj.php
a něco se dá ještě najít na stránkách různých bazarů
a něco se dá ještě najít na stránkách různých bazarů
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Prototyp AD-40 měl kolové redukce a nízkou kabinu, kterou měly i AD-28 (totéž, co AD-30) pro Německo Další byly podvozky pro jeřáby Demag, požární plošiny Bronto Skylift atd. a pak také deriváty 10x8 a 12x8 pro jeřáby Liebherr, Demag a další...tatra163jamal píše:...a prototyp AD 40...
tatra163jamal píše:, dále vrtné soupravy, které měly ale sníženou kabinu,
stejnou jako jeřáby (viz např. Calweld Pragisu)
Jezdily, ale velmi málo, pár jsem jich před x lety v ČR potkal, vše S1tatra163jamal píše:Sklopky takové nejezdily
Tak například přepravník pitné vody z VSS - měl být vyroben ve více kusech - nebo velkoobjemové fekály - 16000 l, jeden z nich je (nebo alespoň cca před měsícem byl) na tipcars.cz na prodej, další slouží hasičům v bývalých východoslovenských železárnách Košice (dnes U.S.Steel), je pouze osazen jiným čerpadlem než fekál (ten má vývěvu)tatra163jamal píše: a nenapadá mne k čemu jinému by se před rokem 1990 hodily.
Už nejezdí, cca před dvěma-třemi lety jsem ho fotil odstavený a vybrakovaný u Průmyslové v areálu PVK (dnes Veolia voda), btw byl to vysokotlaký čistič kanalizace Fabok s vysokotalkým čerpadlem Woma.tatracyber píše:...takovej ten komunální nesmysl co jezdí po praze...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů