Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
tatracyber
Medvěd
Příspěvky: 3182
Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
Bydliště: Reichenberg

Příspěvek

Jo taky tu knihu mam. A V jiných knihách se píše o 138. A i v zahraničních článcích se píše o 138. Jen si sakra nemůžu vzpomenout kdo dělal tu kabinu. Když se na to podiváš, tak na tom neni skoro nic co by nějak připomínalo 813 (teda až na ty balony na zadku a hranatou boudu)
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
sob říj 24, 2009 9:28 pm

Tomas 815
Příspěvky: 836
Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm

Příspěvek

Jo mas recht. U tohoto opravdu nevim, jen cituji co rika kniha. Knizek byva hodne, v kazde jsou vetsi ci mensi nepresnosti, teto ale celkem verim, uz i diky autorovi, ale klidne beru, ze to muze byt i jinak.
Naposledy upravil(a) Tomas 815 dne ned říj 25, 2009 6:41 pm, celkem upraveno 1 x.
ned říj 25, 2009 12:24 am

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Stačí se podívat na šestihranné misky krytů nábojů kol a je jasno - tohle T813 neměla...
ned říj 25, 2009 3:51 pm

yf23
Příspěvky: 5
Registrován: pát kvě 15, 2009 9:13 pm

Příspěvek

Myslím, že má pravdu tatracyber. Mám malý obrázek 8x4cm z nějakého časopisu (bohužel nevím který-mohl by to být Svět motorů, a bohužel neznám ani rok), na kterém je fotografie této Tatry ze ženevského autosalonu s tímto textem: "K ženevskému autosalonu patří nerozlučně i nákladní automobily a příslušenství. Z nákladních vozů vybíráme stoosmatřicítku Tatru, kterou upravil švýcarský zástupce firmy. Už loni pan Maier stoosmatřicítku totálně předělal-letos přidal i moderní budku". Vzhledm k tomu, že na ženevském autosalonu byly vystavovány nákladní automobily jen do určitého roku, šlo by s určitou mírou nepřesnosti stanovit i přibližný rok. Naskenuji obrázek, a někdy ho sem přidám. Nevím ale jestli budu úspěšný. Mám problém s vkládáním obrázků sem do fora. Dokonce, již jednou vložené se časem ztratily!
pon říj 26, 2009 4:16 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Záleží, na jaký server ty fotky uložíš, tady na fóru je asi jen tak někdo nesmaže.
pon říj 26, 2009 4:30 pm

Uživatelský avatar
Závozník
Semex
Příspěvky: 302
Registrován: sob zář 26, 2009 1:42 pm
Bydliště: Valašsko

Příspěvek

Že prý se kdysi zkoušela 8 nápravovavá Tatra, nevíte něco o tom?
úte říj 27, 2009 5:28 pm

tatracyber
Medvěd
Příspěvky: 3182
Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
Bydliště: Reichenberg

Příspěvek

Jediná Tatra s osmi nápravama, která mě napadá byl SEMEX 65540 složenej ze dvou T813. http://www.tatraprehled.com/813/pics/81310prp.jpg
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
úte říj 27, 2009 5:55 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

pokud si pamatuju, když sem jezdil pro " Hutní montáže" tak tenkrát dělaliopokus "implantovat "těžší Demag na Tatra podvozek, mám dojem že to mělo 5 nebo 6 možná víc náprav už nevim , ale zkrachovalo to na tom, že se kroutila a lámala roura...

To Medvěd : jj to bylo asi ono, někdy v r.1988-9 asi mám dojem, že asi dvě zadní osy byly řiditelný-řízený, přes spojovačky...
Naposledy upravil(a) martin440 dne úte říj 27, 2009 10:44 pm, celkem upraveno 1 x.
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
úte říj 27, 2009 9:43 pm

tatracyber
Medvěd
Příspěvky: 3182
Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
Bydliště: Reichenberg

Příspěvek

To byl AC265 (HTD100) na 12x8.1. Dneska jezdí myslím v holandsku.
A HC190.5 na 10x8, těch bylo víc, a pak HC130 na 8x8 a těch taky bylo několik.
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
úte říj 27, 2009 10:08 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Můžu mít dotaz? Proč se vlastně nepokračovalo v modelu T165- tedy tom modrém tahači? Byl tam v něčem nějaký průser? Páč jednu dobu jsem slyšel že o T165 se nesmí v kopřivnici mluvit, prostě tabu ale popravdě nechápu proč by to tak mělo být. Ta plochá podlaha, prodloužená kabina, uvnitř to vypadalo opravdu jak dálkový kamion, mě se zdálo škoda že další neudělali....
úte říj 27, 2009 11:04 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

mirazapletal: Protože Terex :(
úte říj 27, 2009 11:45 pm

yf23
Příspěvky: 5
Registrován: pát kvě 15, 2009 9:13 pm

Příspěvek

Před časem jsem slíbil obrázek vozu Tatra 138 v úpravě Maier ze ženevského autosalonu.
Zdroj už opravdu přesně nevím, buď Svět motorů nebo možná i Signál z té doby.

To nero: máš pravdu, asi to bude serverem. Ostatně, neříkám, a ani v textu jsem neříkal, že by tady na foru někdo odstaňoval obrázky. Jen mně opravdu zmizely. Už jsem je vložil znovu, tak snad už to bude ok.

Obrázek
ned lis 15, 2009 3:01 pm

Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 993
Registrován: pon bře 24, 2008 12:55 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ví někdo jaké byly provozní zkušenosti s podvozkem T165 s lichoběžníkovou přední nápravou? Myslím, že to byl ten modrý tahač
ned lis 15, 2009 7:09 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ta švýcarská kabina je přímo otřesná, k zblití je slabý slovo.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
ned lis 15, 2009 9:57 pm

Uživatelský avatar
Eddie
mizantrop
Příspěvky: 1942
Registrován: čtv úno 21, 2008 11:54 am
Bydliště: Žilina, Slovakia

Příspěvek

No jo... :? Sprasiť tak dizajnovo čisté a pekné auto ako je T138....
ned lis 15, 2009 10:31 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů