Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Tomas 815: A já Ti povídám, že vše bylo T165, ale papírově je to T815, protože pro provoz na pozemních komunikacích v ČR má Kopřivnice schválené pouze typy T815, T815-2, T815-2 Terrno1, T163, T815-7, T810. Toť vše. Vozy jsou továrně T165, každý je ale jiný, pouze jeden plněpohonný. Stejně tak prototypy osmsetpatnáctek - T157 - což jsou taky papírově T815. Ale to je jak když hrách na stěnu hází, nevím, proč se vůbec snažím. Mimochodem ani v "bibli" není vše pravda.
V bibli první české vydání 1999 je možno si všimnout na str. 571 pohledu do kabiny požárního vozu Rallye ... - nepoznají N51 ?
Jak by mohli , když na str 466 je Tatra 815 na jednom veletrhu ....
Hynku : víš , já se nedivím, že je v tom takový bordel .... Osobně to značení já nechápu .... A Víš , jaký rozdíl je mezi N52 a R52 ?
Jak by mohli , když na str 466 je Tatra 815 na jednom veletrhu ....
Hynku : víš , já se nedivím, že je v tom takový bordel .... Osobně to značení já nechápu .... A Víš , jaký rozdíl je mezi N52 a R52 ?
Skicy a návrhy FL ze stránek Španihela:
http://www.spanihel.cz/tvorba/tvorba-20 ... ternn1.htm
http://www.spanihel.cz/tvorba/tvorba-20 ... ternn1.htm
- Dusan_TA650
- Příspěvky: 422
- Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm
Ten 4 návrh ve mě evokuje podobnost s unifikovanou kabinou...
http://www.liaz.cz/clanky/unifikovana_kabina/162.jpg
http://www.liaz.cz/clanky/unifikovana_kabina/162.jpg
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 71 hostů