Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Stavěl to IPEX Frenštát cca před pěti lety, kabina Fendt Xylon, motor MAN EURO III, podvozek Terrno1. Takovej pokus o univerzální nosič komunálních nástaveb a nářadí... Pokud vím, jezdí to stále na letišti Mošnov, ale papíry to snad ani nemá... Ono se to ani nijak nejmenuje, je to takový prototyp, který už v době svého vzniku neměl díky použitému motoru šanci na homologaci... Škoda, je to moc zajímavá mašinka...
pát zář 21, 2018 7:31 am

martin.m
Příspěvky: 7
Registrován: čtv říj 30, 2014 12:30 pm
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Hynku, na letišti už to nejezdí. Jinak mašina to zajímavá je, ale co mám poslední info, tak nefunguje úplně tak, jak by měla...
ned zář 23, 2018 7:06 pm

miky
Příspěvky: 742
Registrován: pát črc 18, 2008 8:45 pm
Bydliště: Morava

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Nějakou dobu zpátky to stálo v Ipexu na dvoře
úte říj 16, 2018 3:16 am

Martin70
Příspěvky: 228
Registrován: sob srp 07, 2010 6:25 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Zdravím
Na stole mám stavebnici modelu prototypu Tatry ATC LVSR 10x10. Bohužel motorový prostor je převzatý s Tatry T 815-7MOR39 29 306 6x6.1R nosiče kontejnerů, která je zastavěna motorem Tatra. Tudíš musím celý prostor kvůli věrnosti modelu přestavět. Pár fotek na přestavbu jsem sehnal, ale největší problém mám s pravou stranou.Tímto tady mám dotaz, jestli někdo nemá k dispozici více obrázků motorového prostoru za kabinou, jde mi hlavně o pravou stranu více ze zadu. Fotky, které jsem sehnal tu zveřejňuji.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
sob led 12, 2019 6:08 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
čtv bře 05, 2020 6:39 pm

Martin70
Příspěvky: 228
Registrován: sob srp 07, 2010 6:25 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Mám tady otázku pro zasvěcené. Jaké odpružení měl na zadních nápravách tento prototyp návěsového tahače T815 6x6 NT.
Obrázek Obrázek
ned pro 13, 2020 8:34 pm

Milan Černý
Příspěvky: 831
Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Překlepnul jsi se, určitě jsi chtěl napsat T 813.
MILDATRUCK
pon pro 14, 2020 9:13 am

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Tento prototyp neexistoval, pouze na papíře. A když na ten obrázek tak koukám, tak tam je vidět dozadu torzka a zároveň mezi zadníma kolama listy...
pon pro 14, 2020 12:35 pm

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Byly ta péra ,Stavělo se to hlavně pro těžbu do lomu!
pon pro 14, 2020 1:05 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Karel334 píše:
pon pro 14, 2020 1:05 pm
Byly ta péra ,Stavělo se to hlavně pro těžbu do lomu!
Znovu píšu, že takové auto nikdy neexistovalo.
úte pro 15, 2020 1:40 pm

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Jo on myslel ten tahač! Tak omluva, to je pitomost myšleno sklápěč
úte pro 15, 2020 2:06 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Sklapece byly pouze ctyri prototypy, tri dempry a jedna tristranka, kazde auto uplne jine. Do vyroby se to nedostalo, dle dobovych zaznamu z fabriky to melo kratky rozvor a bylo to prilis vratke.
úte pro 15, 2020 5:08 pm

Martin70
Příspěvky: 228
Registrován: sob srp 07, 2010 6:25 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Už vás registruju, ano měl jsem na mysli T813. A ano tyhle mašiny NT existovaly jen na papíře, těch návrhů bylo daleko více a o sklopkách vím. No právě mi zajímalo jak to soudruzi vymysleli, mezi těmi nápravami to vypadá na pera a právě mě ještě napadla varianta měchů, jako jsou u NT 4x4.
stř pro 16, 2020 11:25 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Já si myslím, že to dál konstrukčně nerozváděli, tohle je fakt ideovej návrh...
čtv pro 17, 2020 10:30 am

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Prototypy a jejich osudy

Příspěvek

Jo budou tam péra. Já jednou viděl nějaký dokument, kde bylo snad 20 takových bokorysů, co by všechno mohlo být. Různé kombinace náprav, kabin, variant. Do fáze alespoň prototypu se z toho dostala snad jen ta sklápěčka 6x6. Co mě zaujalo asi nejvíc byl šíleně dlouhý valník 8x8. :lol:
Filip Nikl
čtv pro 17, 2020 10:41 am

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů