Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Zamčeno
Matyjas
Příspěvky: 72
Registrován: čtv črc 09, 2009 10:25 am

Příspěvek

Standa1111: myslíš, že zájemci den ze dne přišli na nerentabilitu Tatry?? Těžko,již se to tady několikrát uvádělo,že s provozními náklady Tatra vůbec nezaostává a poměr spotřeba/odvezené tuny vychází velmi dobře.
Truckpeter:jseš úplně mimo!! Tatra nikdy neměla v Rusku monopol natož na růžích ustláno. Na ruském trhu se ročně běžně ztratí několik desítek tisíc nákl.vozů třídy Tatry. Tatry měly vždy své místo v nejtěžších oblastech těžby nafty. To,že Renault dosáhl ocenění v Rusku ještě nic neznamená. V obrovském počtu prodaných náklaďáků je největší procento běžných provedení do klimaticky mírnějších pásem tedy nikoliv vozů jako Arktik. I v Rusku je potřeba několik tisíc domíchávačů, sklápěčů atd.. tak jako u nás pro méně extrémní práci. Tatry na západní Sibiři nejprve postaví cesty a poté se na tyto cesty nasadí Kamazy,Uraly atd.. Připomínám,že za časů největších dodávek ,bylo Tatrovek prodáno kolem 4000 ks/ročně a to do celého SSSR. I v této době byla uskutečněna významná dodávka vozů Magirus přímo k odběrateli na Sibiři. Hlavní důvod pro neodebrání Arktiků spatřuji v poklesu cen ropy a především v zavedení dovozního cla,které postihlo i Tatru a.s. Po mém vysvětlení už pokulhává Tvá teorie o neprodejnosti Arktiků. Takto specifické vozy se nevyrábí na sklad. Ruský zákazník si byl dobře vědom jaké provedení objednává a co vše je Tatra schopna nabídnout!
Opět zdůrazňuji,že krize postihla celý sektor výroby těžkých vozů!!Např. Volvo má v Evropě propad prodeje 70% a v USA 52%.Kde asi udělali ve Švédsku chybu?
Tendence nákupu jiné než tatrovácké techniky do nejtěžších oblastí Sibiře se však před lety projevily.V Surgutu při zkouškách EuroTrakkerů měli problémy s praskáním pružin. MB zase nezajistil náhr díly pro Actros .V západní Sibiři byla stavba cest na Tatrách závislá a žádná jiná fa.,kromě Tatry ,nebyla ochotna poskytnout svůj vůz na roční zkoušku. Dobré zkušenosti jsou i se zajištěným servisem.Žádná jiná automobilka nemá dlouholeté zkušenosti z provozu v extrémních podmínkách. Tyto pracně a draze nasbírané zkušenosti nelze ignorovat .
sob lis 14, 2009 7:59 pm

petrW.
Příspěvky: 1457
Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ohromě se bavím :) kdyby tady všichni obhajovači alespon s těma autam někdy jezdili , že jo. Tatra nejdřív postaví silnici :D :D to je k smíchu. Stejne jako tatra ji postavi uplne vsechny zancky aut s pohonem 6x6 , 8x8. a pokud jde o ostatní rusky znacky , nemyslim ze by to taky nezvladli že jo , na vojně jsme měli jednoho Kraza a ten tam kde tatra zapadla tepr řadil uzávěrku. Vyjel třeba i na stanoviště odpalovací rampy na sněhu, proto ho drželi , tatra se ani neuprdla :D :D
sob lis 14, 2009 8:09 pm

petrW.
Příspěvky: 1457
Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jenom se jeste zeptam cvoka , co nei k tematu v tematu 810, když tam človek okomentuje mnozství elektroniky v autě a duvody proč by tam podle něj neměla být ???? Zavolej kyberovy at ti poradi jak moderovat a nezapomen to smazat
sob lis 14, 2009 8:12 pm

Truckpeter
Příspěvky: 406
Registrován: úte říj 06, 2009 11:59 am
Bydliště: Morava

Příspěvek

mimo si tady ty, auto je určeno do nejtvrdším klimatických podmínek a to že mi tady ocituješ pár vět ,které někdo před časem naspal do článku v Truckeru nikoho nepřesvědčíš to, že Tatra dodávala do Ruska mraky aut ,nebylo tak o kvalitě, ale politických podmínkách, takže zase smůla, když si zjistíš kolik aut prodá ročně Man na sibiř a kolik Tatra, tak se budeš divit kdo má převahu, doředu říkám, že Tatra to není. Dneska už je Tatra na sibiři hodně v opozici a musela se zklonit před zapadníma značkama. Seděl jsi někdy v arktiku ty specifickej voze?Asi ne co, protože jinak by jsi zjistil, že auto se od roku 1988 naprosto nezměnilo narozdíl od konkurence.A to proč ho ruskej zákazník neodebral vím, přímo od lidí z Tatry, takže mne můžeš přesvědčovat jak chceš.
sob lis 14, 2009 8:15 pm

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

:lol: no abych řekl pravdu celou dobu se tu bavím na ukor jistého zažrance a beznadějného zamilovance do vozů tatra :lol: , no možná mu jeho růžové brýle trochu ztmavnou jako správnému muži po deseti letech manželství a jeho takříkající utopocké názory vystřídá malinko střídmý názor na věc .. v každém případě je toto vlákno lepší jak dikobraz ...

Mimochodem Roadtrain ... kde jsi vzal že Iveco si vyrábí sklápěcí nástavby samo ... :lol: .. věs že nástavba i sklápěcí na podvozcích Iveca je záležitost subdodavatele neb vlastní výroba by značně prodražila výrobu vlastního vozu ...

Jinak již za dob dávných spolu s tatrami na sibiři pracovaly i nákladní čumákovci od Magirusu ( Iveco ) rozdíl byl však v tom že Iveco se platilo valutami a tatru dostávaly skoro zadarmo :lol: či dluh za ni splácely až po převratu v podobě dodávek ropy ... a i to se škubaly :lol:
Naposledy upravil(a) petersen dne sob lis 14, 2009 8:34 pm, celkem upraveno 2 x.
sob lis 14, 2009 8:30 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

PetrW, hele ty vokurko, Krámz uzávěry nemá, říkám tomu tříkolka, protože vždy hrabou jen tři kola. To že projel víc než Tatra, koukni se jaké měl pneumatiky. Dej na 813ku Kolose gumy z Kraze a uvidíš tu zveř. Mrkni na trucktrial..
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
sob lis 14, 2009 8:33 pm

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

Jo to nám na utvar dorazila nová Tatra 815 8x8 AV 15 nádherná mašina tak se vzala i jedna Praga V3S a jelo se do lesa ... Pragovka se jako na oko zahrabala a kluci se měli s Tatrou naučit vyproštování ... nakonec to dopadlo tak že se Pragovka ze zahrabání dostala vlastní silou a musela pomoct Tatře :oops: :lol: :lol: Hups a je tu lidoups .. se stane i v lepších rodinách
sob lis 14, 2009 8:37 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

tak když je u toho Ruska např.Man zdvojnásobil tepelné izolace,upravil palivové filtry i čerpadlo z důvodů méně kvalitní nafty.servis de fakto na každém rohu do 24 hodin z dojezdem za roh 850 km.atd atd.
petr.truck-jistě že si je nechává dělat proč by to měla vyrábět když to může koupit ale kdyžti to Iveco dodá i z korbou nese za to Iveco zodpovědnost tak jsem to myslel.a i možná tak by mohla Tatra uvažovat?
Závada-doufám že víš že všechny tyto vozy Ural,Zil,Kraz jsou defakto americké vozy z 2 světové jen to hezky Sověti okopčily http://www.youtube.com/watch?v=IVQQi85J ... re=related
Naposledy upravil(a) roadtrain dne sob lis 14, 2009 8:44 pm, celkem upraveno 1 x.
sob lis 14, 2009 8:38 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Zrovna včera jel přede mnou Man 6x6 přes Plaňany. Sklem na zadním čele kabiny bylo vidět, co to s řidičem dělá. Div si nerozbil hlavu o strop, skákal v tom jak na gumě. V místě, kde jedu 60 a lechce to drncá tak jel 30 a málem z toho vypadnul. Najezdit s tím 200 km denně po rozbitých okreskách tak mně invalidní vozík v důchodu nemine.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
sob lis 14, 2009 8:39 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tatra AV 15 váží přes 30 tun, v bořivém terénu je to špatné. Ale který vyprošťovák má 300 m lana???
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
sob lis 14, 2009 8:41 pm

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

který vaproštovák může nabídnout takový kus lasa ?? Třebas Bro Wrecker , Jer Dann , Vulcan , Challenger :wink: mohu jmenovat další .. ovšem v terénu dopadnou skoro uplně stejně ať jsou na jakémkoli podvozku :lol: :lol: jak jsme zjistily ani Tatru nevyjímaje :lol: a věs že holka ležela hezky na rouře se svěšenejma kolama .. holt kdo umí umí :lol:
sob lis 14, 2009 8:45 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

Závada tak to je dobrý nesmysl pokud soudíš auto takto zkus si někdy zašoférovat a poznáš.porovnej osmikolky TATRY s čímkoliv jiným a dojdeš k závěru že bys TATRU nikdy nekoupil.pokud ovšem dnes už je dělá tatra na měchách i předek bude to o něčem jiném.
sob lis 14, 2009 8:48 pm

petrW.
Příspěvky: 1457
Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To není možný že zapadla :D jak by s tím stavěli ty silnice na sibiři :D :D :D
sob lis 14, 2009 8:49 pm

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

Ti prozradím jedno tajemství pššš ale nikomu to neříkej jo !!! ono na sibiři je mráz jak je známo a na zamrzlém se jezdí celkem v pohodě to moc nezapadneš a když roztaje a je bláto tak se v případě zapadnutí použije dozer či jiná technika ... :lol:
sob lis 14, 2009 8:52 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

no vlastně :lol:
sob lis 14, 2009 8:53 pm

Zamčeno

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 23 hostů