Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Dotaz: Přestavba motoru tatra 10V na turbo.

Příspěvek

Zdavím rár bych si překopal svuj motor 10V na turbo,Něco sem tady četl na foru ale je nutné dávat volnější písty u staršího zaběhlého motoru.A musí se načerpadlo dát ten potlakovou regulaci nafty nebo to néní nutný ,upřesnění mám T1.Turbo bych použil asi K36 nebo nějaké jiné poraďte zatím dikec.
stř pro 23, 2009 7:33 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Nerozumím tomu, ale jeden chlápek to u nás měl, předělávali mu to v Kopřivnici a dělal motor snad třikrát, potom turbo oddělal a nyní to má normál a bez problémů. Měl problémy i s chlazením, říkal, že v kopci ve vleku jí stejně nemůže naložit, protože se to neuchladí... Ale nevím, co to bylo za předělávku.
stř pro 23, 2009 7:39 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Ten chlápek je asi idiot když to 3x zadřel.dělal jsem to na 3autech no problem.je to tu hodně vzad někde popsané.když to nenajdeš popíšu ti postup znovu.
stř pro 23, 2009 7:50 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

Zdravímtě, a on měl předělaný vršky nebo né.
stř pro 23, 2009 8:00 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

To nevím, je to už nějaký rok. Vím akorát, že za kabinou měl i nějaký přídavný chladič (možná intercooler ?).
stř pro 23, 2009 8:13 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

karle334 nemužu to nikde najít ten postup, budeš moc hodnej když mi to popíšeš znova a odkud jsi
stř pro 23, 2009 8:35 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

tak piš.co tě zajímá.
stř pro 23, 2009 8:42 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

stř pro 23, 2009 9:24 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Hm. máš za 1
stř pro 23, 2009 10:06 pm

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

mam na dilně 2 auta 10v s turbem..........nezapomen tam dat euro valce...euro hlavy............intercooler nemusi byt..............
čtv pro 24, 2009 1:33 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Nemusíš dávat euro válce ani hlavy.12v turbo je taky nemá funguje to taky.čus
čtv pro 24, 2009 3:29 pm

new iveco
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 436
Registrován: ned pro 20, 2009 9:56 am
Bydliště: severni morava

Příspěvek

chceto hlavy valce euro.....kdo je nema praskaji valce ...odchazeji hlavy...čus
čtv pro 24, 2009 3:45 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Není to pravda.Vrtule z 12v to v poho.uchladí.
čtv pro 24, 2009 4:31 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

Chlapi dikec no jási myslím že ten zaběhlej motor už má na válcích dost vulí aby to vydrželo a ještě zeptám jaká je uprava čerpadla je nutný tam dávat ten potlakovéj ventyl aby ubýral naftu.
čtv pro 24, 2009 6:59 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Čerpadlo musí projít opravou.Ten kolektor naftu přidává a je potřeba ho tam dodělat.Můžu ti dát kontakt kde ti to udělaj.cena 10tis kč.jedná se ocelk.repas čerpadla.Důležité je aby se jednalo o nízkotlaké čerpadlo na vsřikách 175atm.
čtv pro 24, 2009 9:14 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 11 hostů