Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

Tomáš pravdu jednou sem kupoval dvě kola do sestupu a nabízely mě činu polsko a indii česko to vyhrálo,ty kola z dovozu neskutečné vule. Ale vratme se k tem překopavkám turba 10V slyšel sem že se musí dát taky turbo vyfuk?
úte pro 29, 2009 11:38 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

Mě by zajímalo co to bylo za idiota kterej jezdí bez tlumiču s takovýma překopama ať jdou všichni do prdele.
úte pro 29, 2009 11:41 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No, nevím ale hlučný to nebylo, mělo to takovej hlubokej dunivej zvuk. A já jsem na AV 14 neměl ani turbo ani tlumič, ale dlouhou rouru nad kabinu a motor šel jak vítr. Ale děti strachy zvraceli maminkám na ramena když jsem jel městem :twisted: Seru na to, vyprošťovák musí budit respekt.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
stř pro 30, 2009 12:55 am

simir

Příspěvek

Kolega měl tatru 8x8 r.v.1986 motor 10valec a výfuky vedene korbou. V té době to bylo zkušební auto s nulkovým číslem . Kabina měla dělené čelní sklo a na střeše tři světýlka. Snad nějaka verze do Ruska nebo kde. Auto se soustavně přetěžovalo, vahy ten krát na cestě ještě nebyly. Po dálnici to letělo prázdné 140. V terénu taky nezmar, ale při zapadnutí nebyl problém zničit přidavnou převodovku. To bylo nejslabší místo na autě. Spojka vydržela i když často smrděla, ale převodovka bohužel. A tak se to sledovalo a vývoj šel dál.
stř pro 30, 2009 7:47 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No tak s vejfukem neni problém když je tam turbo. Docela to ten hluk zatlumí. U atmosféráku je to horší. Jinak Filipova bejvalá AV 14 to je masakr. Sice změnila majitele ale nikoliv výfukový systém a to bych vám přál slyšet. Krásnej zvuk, když jsem seděl ve škole a tahla okolo nějakej kamion a u nemocnice v kopci podřazoval řadil tak se nám na gymplu klepaly tabulky a učitelé přerušovaly výuku.
stř pro 30, 2009 8:05 pm

Panizzi
Příspěvky: 271
Registrován: úte dub 18, 2006 8:50 pm
Bydliště: Želechovice nad Dřevnicí

Příspěvek

Někdy pomůže když se na konec výfuku nasadí tzv. doznívač. Ono to potom tolik neřve řidičovi do uší. Dávalo se to hlavně na Liazky co jezdily k finišeru. Protože u Liazu není moc místa za kabinou a tlumič se tam nevleze.
stř pro 30, 2009 8:22 pm

tom
Příspěvky: 275
Registrován: pon lis 06, 2006 10:30 pm
Bydliště: Mutěnice u Hodonína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Některé motory s turbem byly bez tlumiče z výroby,viz JCB,Zetor...
Naši veteráni www.tonejlepsi.unas.cz
stř pro 30, 2009 8:35 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Panizzi> Ale vleze :lol:. Jen když se chce, máme ho tam na 2 Liazkách....
stř pro 30, 2009 8:36 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

simir píše: Kolega měl tatru 8x8 r.v.1986 motor 10valec a výfuky vedene korbou. V té době to bylo zkušební auto s nulkovým číslem . Kabina měla dělené čelní sklo a na střeše tři světýlka. Snad nějaka verze do Ruska nebo kde. Auto se soustavně přetěžovalo, vahy ten krát na cestě ještě nebyly. Po dálnici to letělo prázdné 140. V terénu taky nezmar, ale při zapadnutí nebyl problém zničit přidavnou převodovku. To bylo nejslabší místo na autě. Spojka vydržela i když často smrděla, ale převodovka bohužel. A tak se to sledovalo a vývoj šel dál.
tak panáčku, teď jsi mě opravdu dostal...... zmiňovaný auto s výrobním číslem 001 jsme převzali sice opravdu s děleným sklem- :D a se světýlkama :D ale měla najeto 16500 km byl to první zkušební prototyp "osmikoly-815"(VOJENSKÝ-khaky) měla 12x2 turba , jela jako kráva i s tankem za prdelí cca 35T + podvalník -když jí člověk vzal "u držky" začala hvízdat a šla za plynem, jo a víš kde jsem k ní přišel :?: :?: :?: v postoloprtech na vojně v r.1985 , současně 002 měla 6500 taky jela krásně a světe div se, ani jedna se nehřála, zbytek byl jalovej, bez života, prostě tuctový auta
jo a vejfuk mezi kolama s nástavcem nad kabinu,když by jsi sundal záslepku na tlumiči.........
tak prosím Tě nedělej z lidí tady debily, občas se najde vůl, kterej Tě "nachytá" :roll: :roll: :roll: :think: :valetsesmihy: :smich: neber to jako útok :wink:

i č.útvaru 5964 a byl zaručeně první, kdo tenhle typ dostal

mimochodem s motorama V-8-10 s turbem se začalo "laborovat" v tatře na sklonku 80-tých let a až za dýl došlo k něčemu,ale od toho už tady jsou znalejší
Naposledy upravil(a) martin440 dne stř pro 30, 2009 9:47 pm, celkem upraveno 2 x.
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
stř pro 30, 2009 8:43 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Hm taky mi to bylo divný. 8x8 s desetiválcem snad ani neexistovala. První osmikolky 815 snad atmosférickej V12 a další měli různý turbo osmiválce. Vojenský samozřejmě V 12 twin turbo.
stř pro 30, 2009 9:40 pm

Uživatelský avatar
rummi
Příspěvky: 1480
Registrován: čtv bře 02, 2006 11:57 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

8x8 s desetiválcem existujou,je jich málo ale jsou :wink:
čtv pro 31, 2009 11:16 am

simir

Příspěvek

nulkove číslo je myšlena kdysi spz dneska rz. Nemluvil jsem o čisle výroby. Zkušební auta mají různé rz. někdy 0 někdy F. Každe znamená něco jiného, panáčku! Výfuk a tlumič představovala jen ta korba. Při zvedání korby nebo jizdě s lehce nadzvednutou korbou to byl pak nádherný zvuk. A ta korba byla originál dempr. Neberu ti,že jsi potkal někde nějakou jinou, ale takova existovala a Tatra Kopřivnice ji tenkrát dala do zkoušek do nejmenevané firmy. Budeš se divit, ale něco takového probíhá i nyní. Stále je možnost dostat auto do zkoušek.
čtv pro 31, 2009 12:39 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

nebudu s Tebou tady ztrácet čas neplodnou diskuzí o konkrétním autě , tady jsi se prostě "netrefil" (mimochodem na konci těch testů sem byl v kopřivnici na zaškolení-a pěkně se na tu dobu i povozil) a pamatuju si docela přesně, co tam měli za rozpracovaný auta-tečka

to, kdo na nich dělal-sedí
Naposledy upravil(a) martin440 dne čtv pro 31, 2009 1:21 pm, celkem upraveno 1 x.
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
čtv pro 31, 2009 12:56 pm

simir

Příspěvek

Když si pamatuješ ta rozpracovana auta, tak si jistě vzpomeneš kdo na nich tenkrat dělal. Nemyslím tim jmena těch chlapu. Jen co byli zač a na jimi odvedenou práci se taky nezapomína. Dík za odpověd.
čtv pro 31, 2009 1:05 pm

simir

Příspěvek

Stále čekám na tvoji odpověď panáčku..
pát led 01, 2010 2:51 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů