Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Štolfa V.
Příspěvky: 574
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Kolega který to má si na přehřívání nestěžuje, ale možná záleží jak je ta přestavba provedená. Tady ten motor s chladičem který jsem viděl má klasický ARCH
Ty stránky se asi inovují takže dneska už tam jsou i grafy : http://www.worktech.cz/fotky/kroutici-moment.jpg
pon zář 10, 2012 9:22 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Přesně tak závisí jak se to udělá. To přehřívání jsem slyšel hlavně od lidí co to používaj v soupravě.
Filip Nikl
pon zář 10, 2012 11:21 pm

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Hm jak může mít pod 200kw bez chladiče když výrobce udával 208 kw bez turba.Asi jim nešel vytáhnout řetízek od čudla když se to zrovna brzdilo.Dle toho grafu jsou s chladičem na výkonu původního motoru.
úte zář 11, 2012 2:54 pm

Flendrs
Příspěvky: 77
Registrován: úte kvě 24, 2011 9:36 am
Bydliště: Vyškov

Příspěvek

Taky mě to zarazilo, ale nevíš jak je to měřený.
Jestli je čistý výkon motoru bez dalších agregátů( vrtule, alternátor),
nebo měřeno až na kolech...
úte zář 11, 2012 3:04 pm

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

dle mého je dolní čára starej motor a ta horní turbo.Chladič nerozhoduje.rozdíl tam je markantní a to zákazníka zajímá tečka.
úte zář 11, 2012 3:08 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Flendrs : na kolech ? No , tak to určitě ne . Výkon na brzdě se měří, když je ventilátor na 100% , což je až 25 kw (dle provedení). Takže pokud jedeš a nesepne se Ti ventilátor, máš až těch 25 kw navíc, to je ale jen do doby, než pustí do nohy termostatický ventil olej a následně jednotka pustí proud do ventilu...
úte zář 11, 2012 7:13 pm

petafondik
Příspěvky: 2
Registrován: pon bře 28, 2011 6:47 pm
Bydliště: machov

Příspěvek

Zdravím Vás.Mám takový dotaz kolik vám tlači turbo na tatře.Dal jsem tam turbo z liazky ale to mi nedávalo téměř žádny tlak tak jsem tam dal dneska tatrovácky ale vysledek
není o moc lepší.
úte úno 19, 2013 7:32 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

pokud jsi to zkoušel na místě tak se nediv... :D když z toho v zátahu dostaneš 0,8-1 tak budeš geroj :wink:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
úte úno 19, 2013 7:43 pm

petafondik
Příspěvky: 2
Registrován: pon bře 28, 2011 6:47 pm
Bydliště: machov

Příspěvek

Zkoušel jsem to v tahu na velkej kvalt aby to mělo zatěž. Vím že naprazdno to neda tlak.
úte úno 19, 2013 7:59 pm

besttracker
Příspěvky: 331
Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
Bydliště: Honolulu

Příspěvek

Zdravim
Chci se zeptat, vešel by do klasickéj tatry T2 rv90 (kde je klasicky atmosférický 10V), motor 8V s turbem z Euro2-ky? Jestli je to scifi předělat?
:-)
pon bře 25, 2013 8:50 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Při dnešních cenách ojetin se ti to nemůže vyplatit,je lepší koupit celou E2jku...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pon bře 25, 2013 8:58 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nevešel. Na V8 je nahoře nasazenej mezichladič, takže bys musel předělat motorovej tunel. Pak už se tam samozřejmě vejde. :D
Filip Nikl
pon bře 25, 2013 10:24 pm

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

vyplatí se to když podvozek je libovej.ta kabina není zas tak velká překážka.když seženeš dobrej motor do 5O tis kč což je asi ta scifi.Problém je taky převod kdy původní motor je více otáčkový a tak tu E2 motor budeš stále při 85 km moc točit.
úte bře 26, 2013 6:48 am

lupen
Příspěvky: 16
Registrován: stř říj 10, 2007 9:18 pm

Příspěvek

Tak když už je tu toto téma , tak se zeptám . Kdo umí tyto přestavby nejlépe (životnost , výkon) a jestli má někdo zkušenosti za kolik se dá celá přestavba udělat? Děkuji za odpověď
ned bře 31, 2013 5:11 pm

česan
Příspěvky: 645
Registrován: sob zář 14, 2013 9:51 pm
Bydliště: vysočina

Příspěvek

..chlapáci..poptávám neboli rozhazuji sítě na výfukový poturbí k turbu...potrebuji pravou, levou trubku a sběrnou vlaštovku..kdyby to někomu leželo někde doma..hoďte info...díky Wink
čtv lis 06, 2014 11:50 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů