Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Štolfa V.
Příspěvky: 574
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

To není o tajemství technologie ale o přístupu ,a taky co se týká GO tak je to hodně o použitých materiálech.Nejlepší bude když mu zavoláš a obrázek si uděláš sám.
Ještě k tomu chlazení,kolega u takto překopaného motoru (taky od p.Chovance) ma řízené chlazení z eurovky ta max teplota se drží kolem 160 ale při sepnutí to citelně stratí výkon
úte pro 29, 2009 12:03 am

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

Zavolat mu mužu,ale chápej scháním info o všem o 10V turbo ale taky do toho nechcu moc vrazit vždyť už mám starou babičku 1988 jezdím sní i 30% vlek a na novější moc nezbejvá tak se mě nediv.
úte pro 29, 2009 12:21 am

Tomas 815
Příspěvky: 836
Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm

Příspěvek

Je to majitel :-)
úte pro 29, 2009 5:43 am

Štolfa V.
Příspěvky: 574
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

tatras2: nedivím s takovýma babičkama nás jezdí :lol:
úte pro 29, 2009 12:46 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

Nevíte někdo jestli číňaňi vyráběj kromě mnoha ruzných dílu i celé motory nemáte někdo skušenosti.
úte pro 29, 2009 8:22 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To je vtip?? Oni dělají celé vozy!!!!!
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
úte pro 29, 2009 9:46 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

To samozdřejmě vým že dělaj takový zmršenini ale nevým jestly tam davaj motory tatra?mě spíš zajímalo jestly ty motory tady někdo bral a jaká je spokojenost a pořípadě i cena Ju
úte pro 29, 2009 10:23 pm

Štolfa V.
Příspěvky: 574
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

http://cz-tatra.en.alibaba.com/product/ ... embly.html
Je to z odkazu na Čínské stránky ale jestli je to orig. nebo náhráda nevím
úte pro 29, 2009 10:27 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

Tady o těch srankách vím,u toho motoru je napsáno orig Czech republik ,spíš by mě zajímala kvalita čínského a cena.
úte pro 29, 2009 10:36 pm

Štolfa V.
Příspěvky: 574
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Pokud si někdy použil čínský náhradní díl tak přece neuvažuješ nad celým motorem :lol: Já osobně bych použil čínu jenom u předního nárazníku jinak bych řekl že zbytek je zadarmo drahý
Promiň že ti do toho pořád kecám (docela mě to zajímá) ale nebude přece jenom lepší tam nechat ten původní atm.
úte pro 29, 2009 10:49 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

Jasně stěch činskejch dílu bych použil maximálně vzduchařinu,je pravda že o činským motoru tu nikdo nikde nemluvý.Zatím nic nekuchám jenom zbýrám rady a postřehy a le asi do toho TURBA pujdu,v lednu jdu na kudlu s kolenem tak až potom.
úte pro 29, 2009 11:01 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Potkal jsem jednou v Praze kluka s 815, a s osobákem jsem mu na světlech musel pěkně šlápnout na krk, abych ho předjel. Tak jsem pak koukal kam pojede a prohodil s ním pár slov, měl tam turbo, bez výfuku, nějaké jiné vstřiky, kostku na čerpadle z V 12 twinturbo, říkal že to měl za den předělané, najeto 45000 a nic, spotřeba skoro stejná ale to auto mělo snad 500 koní. To jak to šlo za plynem, z toho šel až strach, a ten zvuk. Nestačil řadit. A turbo bylo ze Scanie, Holset. Z Vé 8 500 k, najeto moc moc moc.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
úte pro 29, 2009 11:23 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

a korbu měl já jen jestli mu neuletěla a turbo ze scanie jsi si jistý ??
úte pro 29, 2009 11:27 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ještě k těm dílům, ještě horší je polská výroba. To je šmejd už od pohledu, Číňani to aspoň na pohled slušné. Jinak já mám nejradši na věcech na Tatru napsáno Made in Czechoslovakia. To kupuju nejradši. Ať si každý říká co chce, ty věci jsou nejkvalitnější. A bývají i levné.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
úte pro 29, 2009 11:27 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No neuletěla, a to turbo bylo Holset, to jsem si přečetl a zbytek mu musel věřit. Holset Scania používala nebo používá. A omezovač měl na 2000 otáček, říkal že by to klika neustála, měl tam nějaký rychlejší sestup už před tím turbem, říkal že pokud se to používá s rozumem a neblbne se tak to vydrží. Fakt je, že já měl rumunský Aro s motorem Nissan 2800 ccm, cca 150 koní, a nezničil jsem ani kardan ani poloosu. Možná náhoda, a nebo taky že kde jiný s originálem zapadl já prolétl jak vítr, protože to prostě jelo.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
úte pro 29, 2009 11:34 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 55 hostů