Moderátoři: Olda, martin_100, Leoš H, Globe, cuisine, Hynek, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2645
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Simir: Ale na tyhle odpovědi už si můžete odpovídat třeba v hospodě :wink:
Tohle už je úplně mimo přestavbu motoru :!:
pát led 01, 2010 2:54 pm

VN59
Příspěvky: 25
Registrován: čtv kvě 19, 2011 8:23 pm
Bydliště: jirkov

Příspěvek

tak jak stím tlumičem u předělavaný V10 na turbo kuchat nebo tlumič s E2?
úte kvě 24, 2011 9:04 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1049
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

http://auto.aukro.cz/prodam-pouzite-tur ... 26122.html
Kdyby měl někdo chuť se pohrabat v motoru a trošku to dotunit :wink:
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
pon čer 20, 2011 8:47 pm

Uživatelský avatar
pavelbuggy
Příspěvky: 699
Registrován: sob úno 26, 2011 6:41 pm
Bydliště: Králíky

Příspěvek

Kurnik před měsícem jsem měnil na E1 turbo, škoda za 3 tis. to jde ale záleží jak je na tom. Já koupil nové za 12,500,- :cry:
úte čer 21, 2011 9:07 am

Karel334
Příspěvky: 1426
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Celej ten krám má hodnotu cca 500kč.Jeté turbo si koupí jen negramot a ty roury nemají žádnou hodnotu.škoda že nejsou celé svody od motoru to už zajímavé je.
úte čer 21, 2011 8:51 pm

Štolfa V.
Příspěvky: 577
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

ned zář 09, 2012 11:18 am

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3615
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Toto je ten systém uchycení chladiče kdy není potřeba párat tunel?
ned zář 09, 2012 11:23 am

Štolfa V.
Příspěvky: 577
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Ano
ned zář 09, 2012 11:25 am

filip 90
Příspěvky: 5408
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Hm ale ten chladič je nějakej menší. Asi budou trošku horší parametry.
Filip Nikl
ned zář 09, 2012 11:33 am

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1049
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Ale furt lepší než bez chladiče :wink:
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
ned zář 09, 2012 6:05 pm

Štolfa V.
Příspěvky: 577
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Přesně tak. Parametry lepší než 10V turbo a cena stejná :wink:
ned zář 09, 2012 6:12 pm

Tomas 815
Příspěvky: 804
Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm

Příspěvek

A jaky je vykon a Mk max ? Kolik by to udelalo u atmosfericke V8 ?
ned zář 09, 2012 7:36 pm

filip 90
Příspěvky: 5408
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No na jejich stránkách píšou 20 - 40 kW zvýšení u desetiválce. Ale těžko se to takle určí. Závisí jak moc by se to upravilo. Podle mě by se to mohlo dostat někam na 200 kW.
Filip Nikl
ned zář 09, 2012 8:31 pm

Štolfa V.
Příspěvky: 577
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Viděl jsem k tomu rozlišení na grafu rozdil mezi 10V turbo a 10V turbo +chladič ,rozdil není ani tak ve výkonu jako v průběhu krouťáku.Spíš mě překvapuje že ty parametry nemaji zveřejněné na svých stránkách
ned zář 09, 2012 8:46 pm

filip 90
Příspěvky: 5408
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo to mě taky a eště tam píšou viz. graf. Jo tak ten chladič je malinkej, neni to na zvýšení výkonu ale pro zlepšení parametrů. Ono totiž ty naturbované V10 bez chladiče trpí přehřívánim při velké zátěži. Tímhle se tomu zabraňuje. Kdyby z toho měl bejt 500 - koňskej dravec, to by to muselo vypadat jinak.
Filip Nikl
ned zář 09, 2012 8:55 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: lubossss a 4 hosti