Stránka 7 z 10

Napsal: pát led 01, 2010 2:54 pm
od Leoš H
Simir: Ale na tyhle odpovědi už si můžete odpovídat třeba v hospodě :wink:
Tohle už je úplně mimo přestavbu motoru :!:

Napsal: úte kvě 24, 2011 9:04 pm
od VN59
tak jak stím tlumičem u předělavaný V10 na turbo kuchat nebo tlumič s E2?

Napsal: pon čer 20, 2011 8:47 pm
od Benďa
http://auto.aukro.cz/prodam-pouzite-tur ... 26122.html
Kdyby měl někdo chuť se pohrabat v motoru a trošku to dotunit :wink:

Napsal: úte čer 21, 2011 9:07 am
od pavelbuggy
Kurnik před měsícem jsem měnil na E1 turbo, škoda za 3 tis. to jde ale záleží jak je na tom. Já koupil nové za 12,500,- :cry:

Napsal: úte čer 21, 2011 8:51 pm
od Karel334
Celej ten krám má hodnotu cca 500kč.Jeté turbo si koupí jen negramot a ty roury nemají žádnou hodnotu.škoda že nejsou celé svody od motoru to už zajímavé je.

Napsal: ned zář 09, 2012 11:18 am
od Štolfa V.

Napsal: ned zář 09, 2012 11:23 am
od talaš.m
Toto je ten systém uchycení chladiče kdy není potřeba párat tunel?

Napsal: ned zář 09, 2012 11:25 am
od Štolfa V.
Ano

Napsal: ned zář 09, 2012 11:33 am
od filip 90
Hm ale ten chladič je nějakej menší. Asi budou trošku horší parametry.

Napsal: ned zář 09, 2012 6:05 pm
od Benďa
Ale furt lepší než bez chladiče :wink:

Napsal: ned zář 09, 2012 6:12 pm
od Štolfa V.
Přesně tak. Parametry lepší než 10V turbo a cena stejná :wink:

Napsal: ned zář 09, 2012 7:36 pm
od Tomas 815
A jaky je vykon a Mk max ? Kolik by to udelalo u atmosfericke V8 ?

Napsal: ned zář 09, 2012 8:31 pm
od filip 90
No na jejich stránkách píšou 20 - 40 kW zvýšení u desetiválce. Ale těžko se to takle určí. Závisí jak moc by se to upravilo. Podle mě by se to mohlo dostat někam na 200 kW.

Napsal: ned zář 09, 2012 8:46 pm
od Štolfa V.
Viděl jsem k tomu rozlišení na grafu rozdil mezi 10V turbo a 10V turbo +chladič ,rozdil není ani tak ve výkonu jako v průběhu krouťáku.Spíš mě překvapuje že ty parametry nemaji zveřejněné na svých stránkách

Napsal: ned zář 09, 2012 8:55 pm
od filip 90
Jo to mě taky a eště tam píšou viz. graf. Jo tak ten chladič je malinkej, neni to na zvýšení výkonu ale pro zlepšení parametrů. Ono totiž ty naturbované V10 bez chladiče trpí přehřívánim při velké zátěži. Tímhle se tomu zabraňuje. Kdyby z toho měl bejt 500 - koňskej dravec, to by to muselo vypadat jinak.