Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Scutch
Příspěvky: 393
Registrován: stř čer 22, 2011 12:01 pm
Bydliště: Nymburk

Příspěvek

oldjan: pěkné
:wink:
THIS IS MADNESS, MADNESS?!......THIS IS LIAZ 300 !!! :-)
ned srp 23, 2015 7:18 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Trochu jsem hledal něco o motoru T603D, nečekal jsem, že se něco objeví, ale objevilo :shock: http://www.tatraklubbrno.cz/phorum/read ... ,536902773 . Osobně si myslím, že pořád se jedná o centrálové motory a z výroby značené B nebo C.

"Nutno zmínit motor T603 typ "D". Slouží dodnes jako stabilní motor víceúčelový. Určen pro pohon ventilátorů klimatisace bunkrů civilní obrany nebo zemědělských objektů. U těchto motorů lze nalézt různou kombinaci trysek karburátoru a příslušenství motoru podle účelu použití. Prvotním rozdílem byla vlastní redukční skříň se spojkou. V úpravě DIESEL otvíral betonová vrata úlu (betonového krytu) letounů Mig 19."

Jednak vrata úlů se otevírala samospádem viz článek http://fortifikace.cz/ralsko-letiste-hradcany/, a při počtu úlů a bunkrů CO, by musely být vyrobeny desítky, či stovky dieselových šestsettrojek a hromady ND pro enzety. Takže je divné, že by se o těchto motorech neobjevilo nikde ani písmenko :roll: .

Ještě pro představu foto dieselového motoru tatraplanu , je vidět, že došlo k nemalé změně oproti benzínové verzi. Škoda, že nikde není výkres motoru, kde by bylo vidět, jaký je spalovací prostor a písty. Vypůjčeno ze stránek tatra klubu com.
Podle mě muselo dojít ještě k úpravě zpřevodování, jinak by ten tatraplan asi moc nejel. Ještě je zajímavý na tu dobu řešení pohonu vstřik. čerpadla.


Obrázek
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
pon srp 24, 2015 11:54 am

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Byl jsem na vojně na letišti v Bechyni, úlů tam bylo cca 25, všechny vrata se otvíraly vlastní vahou, a zavíraly se navijákem s elektromotorem žádný spalovací motor jsem nikde neviděl, v případě poruchy se používal Zetor se smetákem, protože měl plazivé rychlosti, šlo to i tatrou, ale trpěla lamela spojky
pon srp 24, 2015 12:05 pm

Uživatelský avatar
Lucian
Příspěvky: 490
Registrován: čtv led 08, 2009 7:21 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

Já bych to celé uzavřel klasifikací, kterou tomu dal Bazilišák.
100x opakovaná nepravda se stává pravdou. A legend kolem tater koluje spousty.
T603D existoval, ale byl to benzínový zástavbový motor.

T603 diesel nikdy vyroben nebyl!

To je to stejné, jako že téměř každá T613 byla po Husákovi (sám Husák T613 nejezdil).
pon srp 24, 2015 12:55 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
BES - běs
úte srp 25, 2015 3:31 pm

Uživatelský avatar
Hanys
RC-TRUCKER
Příspěvky: 467
Registrován: čtv bře 23, 2006 11:32 pm
Bydliště: Kósek na sever vod Brna
Kontaktovat uživatele:

Soptík

Příspěvek

Náš Soptík, co jsme se s ním nalítali k havárkám!
Pokud se nepletu, byl od sboru prodanej za nějakých 40tis.
http://auto.bazos.cz/inzerat/52719762/T ... NOVACI.php
ned říj 11, 2015 8:59 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Ten člověk se dočista pomátl, to auto je totální šrot, léta to nechal hnít spolu s asi 30ti dalšíma Tatrama, nechtěl prodat, ani slyšet. Teď mu teče do bot kvůli autům v polopřevodu a stejně na těch vrakách chce rejžovat. To mi hlava nebere :roll:
pon říj 12, 2015 6:44 am

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Takovému nelze přát nic jiného než aby neprodal nic z toho co má na zahradě
:cry:
pon říj 12, 2015 6:49 am

Uživatelský avatar
Lucian
Příspěvky: 490
Registrován: čtv led 08, 2009 7:21 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

To je takový tatrakompostér.
pon říj 12, 2015 3:31 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

I jeho další inzeráty jsou perly, celkem šrot za nesmyslnou cenu.
Volvo FL 614.
pon říj 12, 2015 4:40 pm

Rummcajs
Příspěvky: 966
Registrován: pon led 02, 2012 3:27 pm
Bydliště: V Židech

Příspěvek

Polední překvapení před bytovkou
Obrázek
ned říj 25, 2015 12:56 pm

petulak
Příspěvky: 329
Registrován: čtv pro 30, 2010 7:08 am
Bydliště: LIBEREC

Příspěvek

stř lis 04, 2015 6:13 pm

JAN B
Příspěvky: 973
Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Zatímco u nás v Auto klassik vyšla civilní verze T 603
Obrázek
Tak v zahraničí ostrá verze.
:D
Obrázek
sob lis 28, 2015 12:27 pm

JAN B
Příspěvky: 973
Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nějaka nová publikace o Ledvinkovi. Zaujal mne ten malý obrázek vpravo. Vypadá to jako Tatra 87 coupe, ale otom jsem nikdy neslyšel. Jen o T77 coupe.
Obrázek Obrázek
úte pro 01, 2015 1:12 pm

Uživatelský avatar
Lucian
Příspěvky: 490
Registrován: čtv led 08, 2009 7:21 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

Přijde mi to jako T97 až na ten prostřední světlomet.
stř pro 02, 2015 4:10 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: mirek113 a 16 hostů